AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Får meg snart kattunge og trenger tips til bra kattefor. Anonymkode: 853c6...706
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Har ikke katt, men kjenner noen som gav de billigste butikk merkene, og til og med hundemat, fordi man da får større mengde for pengene. Kattene har alltid klart seg fint på det Anonymkode: 95d64...a8c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Hvis du vil ha det beste, kjøper du Hills pets. Du får kjøpt det på dyrebutikken. Anonymkode: 8e1b6...3bc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Jeg råfôrer. Koker i tillegg litt høne/kylling som severes med fett, ben og brusk. Det er ikke fôr som passer for inaktive katter. Anonymkode: ebb07...ecf 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Takk for tips Vil nok ikke kjøpe det billgste. Er sikkert sant at noen katter lever bra på det, men vet jo ikke om min katt gjør det. Men sjekker ut Hills Anonymkode: 853c6...706
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke katt, men kjenner noen som gav de billigste butikk merkene, og til og med hundemat, fordi man da får større mengde for pengene. Kattene har alltid klart seg fint på det Anonymkode: 95d64...a8c Det blir som om du skulle spist burger fra mcdonalds hver dag. Selv om du holder deg slank og lever så betyr ikke det at det er bra. Det er billig for en grunn. Anonymkode: 0f23b...a5f 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 Bruker carnilove. Det er uten potet og korn som jeg ikke gidder å betale noe for når katten ikke har utbytte av det. Anonymkode: 0f23b...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil ha det beste, kjøper du Hills pets. Du får kjøpt det på dyrebutikken. Anonymkode: 8e1b6...3bc Hvis du vil kjøpe det veterinærene tjener best på, kjøper du Hills. Vil du kjøpe det som er best for katten din, kjøper du Canagan. Katter er ment å leve hovedsakelig på kjøtt, ikke på mais- eller potetstivelse. Anonymkode: bb38f...c0b 1
Brunhilde Skrevet 9. juni 2020 #11 Skrevet 9. juni 2020 Brit Premium sterlilized. Katten min liker det foret godt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #12 Skrevet 9. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil kjøpe det veterinærene tjener best på, kjøper du Hills. Vil du kjøpe det som er best for katten din, kjøper du Canagan. Katter er ment å leve hovedsakelig på kjøtt, ikke på mais- eller potetstivelse. Anonymkode: bb38f...c0b Jeg har 2 katter med store nyreproblemer. Uten Hills hadde de mest sannsynlig vært døde for lenge siden. De er nå 13,5 og 9 år. Fikk diagnosene for 10 og 8 år siden. Anonymkode: 8e1b6...3bc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #13 Skrevet 9. juni 2020 Slankemat fra spesific om vinteren, apetitt kattemat for sterilisert katt om sommeren. Den jakter mye i tillegg om sommeren - så da holder den seg tynn. Mest opptatt av å sove om vinteren. Lite å jakte på igjen på gården, så vinteren er en rolig tid for den skadedyransvarlige. Anonymkode: 5d6b3...ef6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #14 Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 katter med store nyreproblemer. Uten Hills hadde de mest sannsynlig vært døde for lenge siden. De er nå 13,5 og 9 år. Fikk diagnosene for 10 og 8 år siden. Anonymkode: 8e1b6...3bc Kanskje, kanskje ikke. Hva er det som er så spesielt med Hills at du ikke kan finne det hos noe annet for? Anonymkode: bb38f...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #15 Skrevet 9. juni 2020 Hill's og Royal Canin har en rekke med veterinærfôr til forskjellige formål. Det er klart veterinærene tjener godt på dette, da det ikke selges i vanlige dyrebutikker. Vi gir en blanding av Canagan, Vigor & Sage og Purenatural kornfritt. Vi har også gitt Hill's veterinary diet i perioder etter anbefaling fra dyrlege, så det er ikke sånn at jeg er totalt i mot det altså. Men det er ikke å stikke under en stol at disse produsentene bruker mye fyllstoff i fôret de selger, for det er billigere å produsere. En katt skal ha tilnærmet rent kjøtt i sin diett, så å prøve å etterligne det så godt det lar seg gjøre, er nok lurt. Vi gir også litt vom innimellom, ene katten er stor fan. Anonymkode: 0f79b...f14 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #16 Skrevet 10. juni 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 2 katter med store nyreproblemer. Uten Hills hadde de mest sannsynlig vært døde for lenge siden. De er nå 13,5 og 9 år. Fikk diagnosene for 10 og 8 år siden. Anonymkode: 8e1b6...3bc Det betyr ikke at det er det beste foret Anonymkode: 0f23b...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #17 Skrevet 10. juni 2020 Start med det foret pus har fått sammen med mammaen sin, og deretter prøv deg litt fram. Du bør gi ett for beregnet på kattunger, men om du vil prøve Hills eller RC eller andre merker må du bare velge selv. Kjøp små sekker i starten, og sjekk om pus vil ha det. Og husk gradvis tilvenning til ny type for. Noen puser tåler brå overgang til nytt for, andre kan bli skikkelig dårlig i magen. Generelt sett så er Hills, RC, Vigor&sage, Orijens og flere andre merker regnet som kvalitetsfor, men katter er individer, og de reagerer ulikt på ulike typer for. Noen blir trill rund av en type for, mens andre sulter ihjel foran en full matskål av samme merke. Jeg har god erfaring med RC, og dårlig erfaring med Hills. Mine katter nekter spise Hills, og overspiser noe sinnsykt på Vigor&sage. Og to av dem er meget kresen på de ulike RC typene også. Anonymkode: 31498...997
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #18 Skrevet 11. juni 2020 Hills veterinærfor bruker vår katt. Anonymkode: eaaa5...bda
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #19 Skrevet 11. juni 2020 Bruker eukanuba weight control for mine, 7 og 8 år gamle. Anonymkode: ff832...6b8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #20 Skrevet 11. juni 2020 Bruker Wild Freedom. Det er kornfritt, og kattene mine elsker det. De spiser godt, men ikke for mye. Ingen av de har likt Hills eller Vigor&Sage, så det måtte jeg bare gi opp. De spiser de fleste typer RC, men da har de en tendens til å overspise, og det er jo heller ikke noe særlig. Anonymkode: 7332d...5c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå