Gå til innhold

MONSTERETS KJÆRLIGHETSHULE


monsteret

Anbefalte innlegg

Dette skal først og fremst være en ventileringsplass for meg og mine følelser...Det er mange ting jeg går og tenker på, og kan ikke dele alle disse tankene med noen i min nærhet. Så da lager jeg en liten kjærlighetshule her..

Jeg er gift....godt gift også, om man kan si det på den måten. Han har en sikker jobb som er ganske godt betalt....han er snill....og han elsker meg..høyt....sammen har vi en datter....hun er 4...også snill....en perfekt jente på alle måter....vi er en fin familie! Vi har vært gift noen år nå, men er fortsatt veldig unge...vi har alt vi trenger...hus, bil, båt, you name it.....materialister? Kanskje....Vi har det fint....vi krangler...men det gjør vel alle? Og jeg tror ikke vi krangler spesielt mye, heller....men alt er liksom en vane.....følelsene er ambivalente....jeg elsker....men som en venn? eller som en elsker? jeg vet ikke....og det er vondt og vanskelig. Jeg vil ingen noe vondt, minst av alt de to jeg lever sammen med....men ikke meg selv heller? Jeg er forelsket....men gjør mitt beste for å ignorere det...siden det tross alt ikke er i mannen min....har jeg noen gang vært forelsket i mannen min? Ja jeg har vel det? man gifter seg vel ikke med noen en ikke er forelsket i?? VI er bestevenner!! Mannen min er den nærmeste jeg har og den jeg forteller alt til....bortsett fra om mine følelser for denne andre selvfølgelig....det går jo ikke....han aner ingenting....ingen av dem gjør det....han andre liker meg godt, det vet jeg, men han er også i et forhold....ikke hadde jeg passet sammen med han andre i et forhold over lengere tid heller...og det vet jeg jo...men hvorfor oppfører ikke følelsene seg deretter da???Vi rotet en gang...gikk ikke langt, men for langt etter min moralske standard....allikevel vil jeg det igjen, men vil jeg klare å stoppe det denne gang? Jeg kjenner ham bedre nå...han er flott....men det er jo mannen min også...på en helt annen måte.....hva trenger jeg? Stabilitet...ja....det har jeg....er det viktigst for meg? Vet ikke....tror det....vanskelig....alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...