AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Følte du det hjalp? Kun med chat evt video samtale Anonymkode: 2d8d7...333
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 I ren desperasjon av depresjon prøvde jeg dem for noen måneder siden. Jeg betalte for den der du kan skrive så mye du vil. Mentor sa at det kan være godt å skrive. Mentor hadde ingen råd å bidra med, bare gjentok det jeg hadde skrevet og sa at jeg måtte kjenne etter hva som var bra for meg. Det var bortkastede penger. Tok lang tid å få svar på mine meldinger og fikk svar som virket ikke veldig engasjert i meg og min situasjon. Intil måneden var gått og jeg skulle betale for neste, da kom det utfyllende svar. Jeg valgte likevel å avslutte det. Å skrive så mye jeg vil kan jeg gjøre gratis i dagbok. Anonymkode: fa517...6a1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: I ren desperasjon av depresjon prøvde jeg dem for noen måneder siden. Jeg betalte for den der du kan skrive så mye du vil. Mentor sa at det kan være godt å skrive. Mentor hadde ingen råd å bidra med, bare gjentok det jeg hadde skrevet og sa at jeg måtte kjenne etter hva som var bra for meg. Det var bortkastede penger. Tok lang tid å få svar på mine meldinger og fikk svar som virket ikke veldig engasjert i meg og min situasjon. Intil måneden var gått og jeg skulle betale for neste, da kom det utfyllende svar. Jeg valgte likevel å avslutte det. Å skrive så mye jeg vil kan jeg gjøre gratis i dagbok. Anonymkode: fa517...6a1 Hørtes kjipt ut. Men det er nok veldig forskjell på terapeutene også. Anonymkode: 2d8d7...333
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå