Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg finne ut hvilken fastlege som er ekstra flinke på psykiatri? Jeg føler de fleste fastleger jeg har hatt kan mest om det fysiske.

Anonymkode: 37446...730

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

legelisten.no

Anonymkode: db4db...49b

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre har allmennlegene veldig lite psykiatri i utdannelsen sin! Så du må nesten prøve deg frem eller be om henvisning til en psykolog/psykiater, fastlege kan du bytte to ganger i året.

Anonymkode: 2795a...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det står ikke noe om psykiatri på legelisten? 

Går det an å huke av psykiatri over fastleger?

Jeg får ikke psykolog siden jeg ikke ble noe bedre av det.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det står ikke noe om psykiatri på legelisten? 

Går det an å huke av psykiatri over fastleger?

Jeg får ikke psykolog siden jeg ikke ble noe bedre av det.

Om du leser tilbakemeldingene står det noen ganger nevnt hvordan de er med psykiske lidelser. Det går og an å ringe legekontoret og høre, men usikker på om du får ærlige svar. 

Anonymkode: 8033d...9b6

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare prøve. Det viktigste er at du går til en lege som har litt tid og som vil høre på deg. Det går kanskje an å spørre på kontoret om noen har noe kurs i fks kognitiv terapi. 

Anonymkode: 94136...bd5

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...