AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Jeg lever ett normalt liv uten psykisk sykdom nå, har egen familie og alt som hører til. Jeg sleit i ungdoms og tidlig voksenliv mye psykisk og var mye innlagt på diverse avdelinger i psykiatrien, det er nå årevis siden jeg blei skrevet ut for godt av psykiatrien, men noen ganger innimellom savner jeg psykiatrien, den formen for omsorg som blir gitt, alle de gode menneskene som såg meg. Det å bli passet på og ikke bare måtte være den som passer på, det å la resten av verden gå menst jeg selv var satt på pause og bare blei tatt vare på. Anonymkode: f112d...794 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Kjenner meg igjen. Jeg ville aldri valgt å være tilbake i den hjelpeløse offerrollen jeg befant meg i på den tiden, men av og til kjenner jeg et slags savn og dragning. Men det er det samme som at jeg av og til kan føle på noe som ligner på savn rundt rus selv om jeg aldri i verden ville ha byttet ut hverdagslivet nå med rus. Men det er noe med at jeg levde sånn i mange år.. savner også av og til å være barn liksom 🤷♀️ Anonymkode: bcf49...238
Gjest Chroma Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Jeg tror det er ganske normalt. Man savner ikke det å være så syk, men omsorgen som fulgte med.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Godt å vite det ikke bare er meg. ❤️ ts Anonymkode: f112d...794
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Tror det er noe veldig mange strever med, kanskje i somatikken også. Det er noen fine ting som kommer med rollen som syk. Og det kan man jo savne. Anonymkode: ff80f...d88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå