RightNow Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hei! Er det noen andre som har tatt hele vaksinasjonskuren for bjørkepollen på 3 år som kan dele sine erfaringer? Er noen blitt helt symptomfrie? Mindre symptomer? Eller akkuratt like mye plaget som før? I januar 2021 er jeg ferdig med den 3 år lange vaksinasjonskuren. Og har like sterke symptomer hvert år som før jeg startet opp. Frustrerende 🤯 Jeg har også sterke symptomer når det meldes om beskjeden til ingen spredning av bjørkepollen, sånn som nå (Bergen). Noen andre som opplever dette også?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Er ikke vaksinert, men har vært kjempeplaga i år. Så mulig det har vært en tøff sesong? og det er jo ikle sikkert det er bjørk du reagerer på? Kan være salix, eller hyperreaksjon på gran/furupollen Anonymkode: cc619...f47
Dupers Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Har ikke blitt vaksinert da jeg har ganske mild allergi. Våren ifjor og i år har vært helt forferdelig. Tror det bare er mer pollen som spres uansett hva pollen varslet sier. Har også hørt om mange som har fått allergi i voksen alder iløpet av de siste tre-fire årene. Godt mulig at det er fordi det har blitt mer pollen? Ifjor var jo alle flater i hele trøndelag dekt av pollenstøv fra furu, det er kanskje ikke så mange som er allergisk mot furu, men om den sprer så mye pollen gjør nok bjørka det samme
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 7 timer siden, RightNow skrev: Hei! Er det noen andre som har tatt hele vaksinasjonskuren for bjørkepollen på 3 år som kan dele sine erfaringer? Er noen blitt helt symptomfrie? Mindre symptomer? Eller akkuratt like mye plaget som før? I januar 2021 er jeg ferdig med den 3 år lange vaksinasjonskuren. Og har like sterke symptomer hvert år som før jeg startet opp. Frustrerende 🤯 Jeg har også sterke symptomer når det meldes om beskjeden til ingen spredning av bjørkepollen, sånn som nå (Bergen). Noen andre som opplever dette også? Ikke det du spør om, beklager det. Barna mine vaksinerer seg mot bjørkepollen,har fått ukentlige doser fra september til april ca. Merker liten bedring foreløpig. Er du ikke noe bedre,Ts? Anonymkode: faf07...90a
RightNow Skrevet 8. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke det du spør om, beklager det. Barna mine vaksinerer seg mot bjørkepollen,har fått ukentlige doser fra september til april ca. Merker liten bedring foreløpig. Er du ikke noe bedre,Ts? Anonymkode: faf07...90a Nei, jeg er som nevnt snart ferdig med det 3. og siste året Absolutt ingen bedring. Jeg håper barna dine får en god effekt av den! Er heldigvis noen den fungerer på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå