AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Del Skrevet 7. juni 2020 Hei! Jeg fjernet hormonspiralen etter to år med ubehag og smerter og ser nå frem til en vanlig syklus igjen. Nå har det gått fem uker siden den ble fjernet og jeg har ennå ikke fått igjen menstruasjon. For noen uker siden virket det som om jeg hadde eggløsning, men blødningen begynte aldri. Noen med erfaringer? Står lite om det ellers på nettet og legen sa at det skulle være på plass igjen ganske fort. Jeg er ikke gravid, så det er ikke derfor. Takk for alle svar på forhånd! Anonymkode: 63457...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver123 Skrevet 7. juni 2020 #2 Del Skrevet 7. juni 2020 Min lege sa at det kan gå lang tid før mensen er tilbake, det er veldig individuelt. Jeg skulle kontakte legen hvis den ikke har kommet innen 3 måneder. Jeg har hatt spiralen i 4,5 år og ikke hatt mensen i det hele tatt siden jeg satt den inn. Jeg tok den ut onsdag denne uka, så har ingen erfaring å vise til enda da😊 Hadde en liten blødning i går, men tror det bare var "rester" fra fjerninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #3 Del Skrevet 7. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg fjernet hormonspiralen etter to år med ubehag og smerter og ser nå frem til en vanlig syklus igjen. Nå har det gått fem uker siden den ble fjernet og jeg har ennå ikke fått igjen menstruasjon. For noen uker siden virket det som om jeg hadde eggløsning, men blødningen begynte aldri. Noen med erfaringer? Står lite om det ellers på nettet og legen sa at det skulle være på plass igjen ganske fort. Jeg er ikke gravid, så det er ikke derfor. Takk for alle svar på forhånd! Anonymkode: 63457...311 Jeg er i min andre periode med hormonspiral nå. Mellom disse spiralene hadde jeg mensen én gang. Det var et helvete, fysisk sett, så jeg råder deg til å ha smertestillende klart! Anonymkode: ae7dc...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Online92 Skrevet 8. juni 2020 #4 Del Skrevet 8. juni 2020 Venter på mens selv! Fjernet spiralen for 4 uker siden etter 2 1/2 år med store smerter og ubehag. Føler jeg går å kjenner etter symptomer på mens hele tiden. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Del Skrevet 17. juni 2020 Fjernet spiral. Etter 6 måneder er det varierende enda. Tok rundt 40 dager før første mens, så 28, så 35... Anonymkode: 1523a...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 18. juni 2020 #6 Del Skrevet 18. juni 2020 Fikk mens ca 3 uker etter fjerning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 18. juni 2020 #7 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg har fjernet hormonspiral 2 ganger, og begge ganger fikk jeg mensen 2 dager senere. Men det er nok veldig forskjellig fra person til person. Tenker det som noen skriver over med å kontakt lege om den ikke er tilbake etter 3 mnd høres fornuftig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Del Skrevet 28. august 2020 Kan jeg spørre hvilke ubehag dere har hatt m spiralen? Hatt endel ubehag men det er jo vabskelig å si at det er på grunn av spiralen? Vet bare at jeg ikke hadde det før jeg satte den inn... Anonymkode: 380f7...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå