Gjest Pet Skrevet 30. juni 2005 #1 Del Skrevet 30. juni 2005 Skal søke på en interessant jobb i Halden, men vet ingen ting om byen. Har vært inne på finn.no og sett på hus i dag og boligprisene der er jo veldig sympatiske! Kan få en stor enebolig for det jeg får for 3-romsleiligheten min i Oslo. Nå skal jeg ikke ha en stor enebolig, da, men gjerne en liten en med en liten hageflekk. Men hvor i Halden er det fint å bo og hvilke strøk er ikke fullt så bra? Vi helst bo sentrumsnært og har en sønn på 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 1. juli 2005 #2 Del Skrevet 1. juli 2005 Halden er norges billigste by og bo i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jobb Skrevet 1. juli 2005 #3 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva slags jobb skal du søke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet ii Skrevet 1. juli 2005 #4 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva slags jobb skal du søke på? Hvordan det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet ii Skrevet 1. juli 2005 #5 Del Skrevet 1. juli 2005 Halden er norges billigste by og bo i. Hva er det som er billigere der enne andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 1. juli 2005 #6 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva er det som er billigere der enne andre steder? Å bo i Halden er billigere enn andre steder. Det er kommet frem i en rapport som tok utgangspunkt i forskjellige avgifter, alt fra hus til kommunale avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juli 2005 #7 Del Skrevet 2. juli 2005 I tillegg er det kort vei til sverige og billige matvarer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jobb Skrevet 2. juli 2005 #8 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvordan det? :o Bare nysgjerrig fordi jeg bor i Halden selv, og aldri ser noen intressante jobbmuligheter! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liz2005 Skrevet 3. juli 2005 #9 Del Skrevet 3. juli 2005 Er mange fine steder å bo i Halden! Halden er jo ikke så stort så sentrumsnært er det mange steder! enkelte steder kan du gå til byen, andre steder går det buss. vanskelig å uttale seg om steder som er bra/dårlig for dere, men steder som Knardal,Låby, Glenne, Hjortsberg,Øberg er ikke så langt unna sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. juli 2005 #10 Del Skrevet 5. juli 2005 Halden er vel ganske ok, jeg bor i Østfold selv og er jo endel i Halden. Send meg en PM om det er noe konkret du lurer på, hvis du ikke allerede har fått kontakt med noen som bor i Halden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2005 #11 Del Skrevet 21. juli 2005 Koselig by og stemning, koselige østfoldinger. Og et vanvittig oppkomme av rånete amcars hver natt til 17. mai.. (en del råning der, men det er jo bare sjarmerende?!) Fine omgivelser hvis du vil gå i skogen etc. Festningen er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 22. juli 2005 #12 Del Skrevet 22. juli 2005 Låby har en veldig fin barneskole også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå