Gå til innhold

minigris


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Smak litt på navnet' date=' [b']minigris..

Ifølge dyrewebben veier de ca 20-30 kg som voksne.

Hengebuksvinet derimot kan veie opp mot 60 kg.

Ja, var jo derfor jeg skrev mini i anførselstegn...fordi jeg mente at 100 kg ikke er så veldig mini. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

haahaa, ei venninne av meg ble litt sånn :o da jeg sa jeg skulle få meg minigris, for hun kunne ikke skjønne hvordan jeg kunne ha en stoooor feit gris i stua:D

Venter på svar på mailen, spent nå:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nær omgang på en gård der det ble født fire NYDELIGE små minigriser forrige lørdag. Dvs at pappaen er en minigris,men mamma er hengebuk. Dessverre er mammaen så aggresiv enda at det ikke er mulig å løfte opp eller ta på babyene,men vi håper det kommer seg etterhvert. Har lurt på å anskaffe oss en av babyene. Må smake litt på tanken de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Hoho tenk om noen selger deg en vanlig grisunge og sier det er en minigris, og plutselig er den fullvoksent SVIN som driter ned stua di og spiser gardinene >:---D

det er stor forskjell på en vanlig gris og en minigris... du må være idiot om du blir lurt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot trenger man vel ikke være, det holder med manglende kunnskap :filer:

Jeg har hatt minigris og det var kjempekoselig de første 7-8 månedene. Etter at den ble kjønnsmoden ble den mer og mer sint og egenrådig og til sist var jeg nødt til å avlive den :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...