Gå til innhold

Hvor i Danmark bør vi leie sommerhus?

monja

Anbefalte innlegg

Vi tenker på å leie sommerhus i Danmark neste år. Hvor bør vi leie? For å være sentralt samtidig som vi kanskje bør være ved sjøen? Vi kommer til å bli voksne med barn i alderen 2 til 4 år. Noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danmark er nydelig og passe sentralt over alt :-) Velger dere østkysten er det ofte litt varmere i vannet om mindre vind.

Ebeltoft / Grenå området er kjempe fint for famile. Nærmer Djurs sommer land. Kort vei til Zoo, Legoland og Løveparken.

og så er det flotte strender der som over alt ellers rundt Danmark.

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marielyst helt sør i Danmark, er kjempekoselig. Har vært der 2 ganger og drar gjerne tilbake. Nydelige stender.

Med Marielyst som base er det kort vei til København, Nykøping, Tyskland, Bon Bon land, Knutenborg Dyrepark, Møhns Klimt (kalk klipper) + mye mer. Vi leide hus via Dansommer og var veldig fornøyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på denne tråden jeg.. :wink:

Jeg har vært inne og sett litt på Dansommer og Sommer og Sol og hva de nå heter alle sammen.

Jeg syntes Kattegat Feriecenter på Bønnerup strand så veldig fint ut (det er ikke hus, men leiligheter, ogmasse å gjøre for store og små). Er det noen som har vært der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokhus er kjempekoselig også liker jeg Skagen godt også jeg selv om det er lenge siden jeg var der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ebeltoft er en knallfin plass! Anbefales på det sterkeste!

Skal selv ned dit i august, men vi reiser med bobil.

Da jeg var mindre, og reiste på ferie med mine foreldre, reiste vi ofte dit, da leigde vi sommerhus. Husker at området som vi pleide å bo i heter bl.a. Vibæk og Egsmark, er i gangavstand til sentrum.

Ebeltoft ligger i grei avstand fra forskjellige aktiviteter, fin sandstrand er det der, en skikkelig koselig by.

Ha en kjempefin tur!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til.. Vi var på vestsiden 1 gang, og holdt på å blåse bort! Store bølger, egner seg ikke for så små barn å bade der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...