AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Jeg har fått beskjed av lege om at jeg har høyt stoffskifte. Tok nye prøver igår, siden legen skrev til meg at jeg måtte det. Har ikke fått snakket med legen om dette ennå. Kan dette bare være forbigående uten at jeg trenger behandling? Noen som har erfaring? Jeg har MS, kan det være en sammenheng? Anonymkode: 4f6ef...546
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Du bør høre med legen om dette, men da jeg fikk høyt stoffskifte så gikk jeg på medisiner i 18 måneder. Etter det sluttet jeg (i samråd med legen) og har ikke hatt det siden. Anonymkode: 26b63...45f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Spørs hvor høyt, men jeg har hatt både høyt og lavt flere ganger, uten behandling. Det er veldig mye "vent og se" med min lege. Men vet ikke om alle er slik. Anonymkode: 9acb6...96e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør høre med legen om dette, men da jeg fikk høyt stoffskifte så gikk jeg på medisiner i 18 måneder. Etter det sluttet jeg (i samråd med legen) og har ikke hatt det siden. Anonymkode: 26b63...45f Så bra, jeg håper det er sånn at jeg slipper medisiner. Men må man så må man. Anonymkode: 4f6ef...546
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs hvor høyt, men jeg har hatt både høyt og lavt flere ganger, uten behandling. Det er veldig mye "vent og se" med min lege. Men vet ikke om alle er slik. Anonymkode: 9acb6...96e Ja, jeg vet ingenting om det er så høyt, fikk bare en melding i pasiensky om at det var høyt. Syns legen kunne skrevet litt utfyllende, så slipper man å google osv. Jeg forstår at hvis man har veldig høyt over tid kan det være farlig. Og man skal ikke trene hardt osv og bla,bla,bla. Men jeg har egentlig ikke hatt noen av de typiske symptomene, bortsett fra litt mageproblem og veldig varm til tider. Mye av de samme symptomene man kan ha ved MS, også så hva er hva😊Håper bare det er sånn som går over av seg selv. Anonymkode: 4f6ef...546
Fragaria Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Det varierer så mye at det går det ikke an å få svar på. Kun legen og blodprøver kan gi svar på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå