AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Del Skrevet 5. juni 2020 Hei. Hvor mange leketøy eier du? Hvordan type leketøy eier du ? Alder / kjønn? Anonymkode: f8d13...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 6. juni 2020 #2 Del Skrevet 6. juni 2020 Interessant spørsmål som jeg skjønner du vil vite. Blir du litt kåt kanskje? Jeg har flere, men favorittene er womanizer PRO, en liten analplugg med diamant og en lilla rabbit. Ellers har jeg div til både pupper, klit, vagina, analt og to fleshlighter jeg bruker på mannen min. Si i fra om du vil vite noe mer da kjekken 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Del Skrevet 6. juni 2020 Jepp. En del deilige vibratorer, flesshlight, anal plugger, strømpebodyer vi bruker når vi har sex, sexy undertøy, strømper, glidemidler og oljer mm. Har ikke noe konkret antall. Er en del. Mann, 40. Anonymkode: b6a24...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Del Skrevet 6. juni 2020 13 timer siden, Tranma skrev: Interessant spørsmål som jeg skjønner du vil vite. Blir du litt kåt kanskje? Jeg har flere, men favorittene er womanizer PRO, en liten analplugg med diamant og en lilla rabbit. Ellers har jeg div til både pupper, klit, vagina, analt og to fleshlighter jeg bruker på mannen min. Si i fra om du vil vite noe mer da kjekken 😘 Hva har det med kåthet og gjøre? Kjekken? Men det er jo flott og være åpen om det da. Anonymkode: f8d13...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juni 2020 #5 Del Skrevet 6. juni 2020 «Hvis du eier mer en syv sexleketøy, eier sexleketøyene deg.» -Lao Tzu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #6 Del Skrevet 7. juni 2020 På 6.6.2020 den 1.00, AnonymBruker skrev: Hei. Hvor mange leketøy eier du? Hvordan type leketøy eier du ? Alder / kjønn? Anonymkode: f8d13...fe1 Hei. jente 18. Eier masse leketøy, men bruker de ikke så mye lenger. Mest lego og barbie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 7. juni 2020 #7 Del Skrevet 7. juni 2020 12 timer siden, Alterego666 skrev: «Hvis du eier mer en syv sexleketøy, eier sexleketøyene deg.» -Lao Tzu Da eier sexlekene meg gitt *ler* Jeg har 6 dildoer/whereables fra Bad dragon. Jeg har 4 vibratorer fra lovense. Massevis av bdsm relaterte leker, pisker, floggers, canes osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #8 Del Skrevet 7. juni 2020 12 minutter siden, SlemUlv skrev: Da eier sexlekene meg gitt *ler* Jeg har 6 dildoer/whereables fra Bad dragon. Jeg har 4 vibratorer fra lovense. Massevis av bdsm relaterte leker, pisker, floggers, canes osv osv. Jeg har så mye at jeg tør ikke summere. Tauene mine fra TwistedMonk kan fortøye Titanic. Dildoer og buttpluger i alle materialer og størrelser, pisker og klemmer. I tillegg har jeg et rom i kjelleren som ved første øyekast ser ut som en blanding av verksted og treningsrom, og hvor alle kroker i tak og vegg har en plausibel forklaring som er akseptabel for familie og venner..... Så, ja. Leketøyene eier definitivt meg. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 7. juni 2020 #9 Del Skrevet 7. juni 2020 12 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg har så mye at jeg tør ikke summere. Tauene mine fra TwistedMonk kan fortøye Titanic. Dildoer og buttpluger i alle materialer og størrelser, pisker og klemmer. I tillegg har jeg et rom i kjelleren som ved første øyekast ser ut som en blanding av verksted og treningsrom, og hvor alle kroker i tak og vegg har en plausibel forklaring som er akseptabel for familie og venner..... Så, ja. Leketøyene eier definitivt meg. ☺️ Nå vet jeg hva jeg skal ha i mitt fremtidige hus! Har tenkt tanken på et eget rom, men å låse det og nekte alle å gå inn er jo textbook seriemorder-ting å gjøre. Ellers har jeg (og typen) noen penisringer, 3-4 vibratorer, øyebind, sengebondage utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. juni 2020 #10 Del Skrevet 7. juni 2020 Jepp. Den står i garasjen. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2020 #11 Del Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, pia mater skrev: Nå vet jeg hva jeg skal ha i mitt fremtidige hus! Har tenkt tanken på et eget rom, men å låse det og nekte alle å gå inn er jo textbook seriemorder-ting å gjøre. Ellers har jeg (og typen) noen penisringer, 3-4 vibratorer, øyebind, sengebondage utstyr.. I min dungeon trener jeg sammen med barna mine og hjelper dem med å reparere sykler og elektronikk eller snekrer en hylle. Ingen har så langt lurt på hvorfor snekkerbenken har øyekroker på beina og undersiden, eller hvilke andre aktiviteter pinnestolen eller støttebukken kan brukes til. Folk flest har forbausende lite seksuell fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #12 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg og kona har noen penisringer, et par buttplugger, en womanizer, et strap-on harness, tre dildoer og en mx fighter. Anonymkode: ea576...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #13 Del Skrevet 9. juni 2020 Ja sykt mange, selv om jeg nylig kastet en haug som ikke har vært brukt på flere år. Til meg og til ham. Vi bruker dem imidlertid sammen. Kun jeg som kjører solo når han er borte. Han foretrekker å vente, snåle fyren. Anonymkode: fd521...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. juni 2020 #14 Del Skrevet 9. juni 2020 Nei, hadde to dildoer men kastet dem. Klarer meg utmerket med pikken til kjæresten. Ingenting kan overgå den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå