Gå til innhold

Hvordan lære healing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er flere som mener jeg har healingevner, men jeg har bare ledd av det og ikke brydd meg. Nå har en nær venn av meg blitt syk og jeg kjenner et desperat behov for å kunne hjelpe. Er det noen vet hvordan jeg utvikler evnene eller hvor jeg kan finne informasjon om dette?

Anonymkode: 99bf8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut Reiki.

Har du healingevner og gode intensjoner er det til hjelp tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MarieLo skrev:

Sjekk ut Reiki.

Har du healingevner og gode intensjoner er det til hjelp tror jeg.

Takk for svar. Har vært på noen alternativ messer og der har jeg sett flere som står under paroler med Reiki. Dette har aldri fenget meg og har derfor trippet fort forbi. Synes det ser litt komisk ut der flere har stått og holdt hendene på et menneske og etter en tid skiftet område på kroppen etter et mønster. Reiki er vel fra Japan og hvorfor gå etter bekken etter vann tenker jeg. Det må finnes noe annet, en måte å utvikle meg selv og ikke bare ta i bruk en "oppskift". 

Anonymkode: 99bf8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Har vært på noen alternativ messer og der har jeg sett flere som står under paroler med Reiki. Dette har aldri fenget meg og har derfor trippet fort forbi. Synes det ser litt komisk ut der flere har stått og holdt hendene på et menneske og etter en tid skiftet område på kroppen etter et mønster. Reiki er vel fra Japan og hvorfor gå etter bekken etter vann tenker jeg. Det må finnes noe annet, en måte å utvikle meg selv og ikke bare ta i bruk en "oppskift". 

Anonymkode: 99bf8...84a

Ok. Ønsker deg alt vel.

Anonymkode: ff848...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Har vært på noen alternativ messer og der har jeg sett flere som står under paroler med Reiki. Dette har aldri fenget meg og har derfor trippet fort forbi. Synes det ser litt komisk ut der flere har stått og holdt hendene på et menneske og etter en tid skiftet område på kroppen etter et mønster. Reiki er vel fra Japan og hvorfor gå etter bekken etter vann tenker jeg. Det må finnes noe annet, en måte å utvikle meg selv og ikke bare ta i bruk en "oppskift". 

Anonymkode: 99bf8...84a

Det kan være en fin måte å begynne på! Det er uansett ikke gjort på et knips! Du må være ydmyk og ønske å lære😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Myre skrev:

Det kan være en fin måte å begynne på! Det er uansett ikke gjort på et knips! Du må være ydmyk og ønske å lære😊

Ja en plass må jeg begynne, men Reiki er ikke noe som tiltaler meg. Har lest litt inne på Healingforbundet og funnet noe, og så er det Youtube, men der finnes en jungel som jeg ikke kjenner kvaliteten på. Det må bli prøv og feil, men hadde håpet på noen gode råd slik at jeg slapp å kaste bort unødig tid.

Anonymkode: 99bf8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste måten du kan heale på er å be Gud om å helbrede og ha sterk tro på at det skal skje en forandring. Tro kan flytte fjell, sies det.

Anonymkode: d939d...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste måten du kan heale på er å be Gud om å helbrede og ha sterk tro på at det skal skje en forandring. Tro kan flytte fjell, sies det.

Anonymkode: d939d...27a

Er du sikker på det er den eneste måten?

Anonymkode: 99bf8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på det er den eneste måten?

Anonymkode: 99bf8...84a

Ja :)

Anonymkode: d939d...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja :)

Anonymkode: d939d...27a

Vi er alle Gud og har hver vår frie vilje til å gjøre som vi vil, det er ikke Gud som healer andre, det er de selv som åpner seg for healing, ved hjelp av healeren sine energier og intensjoner.

Det viktigste for healeren er intensjonene, hvis han/hun sender betingelseløs kjærlighet, tilgivelse og forståelse til en annen og den andre er åpen for de energiene, så vil de heales.

Jesus kunne bare heale de som trodde på det, ikke fordi det var placebo, men fordi man healer seg selv egentlig.

Anonymkode: ff848...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google healere i området ditt, bruk magefølelsen og lær av de du føler er rett for deg. 

Reiki har blitt en motehype her, av en eller annen grunn.. Healing er healing, men forskjellige måter å hente ned og sende energien på... 

Anonymkode: a97c8...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare sa "heal meg i mitt vonde bein" når jeg hadde vondt så fortsvant smerten. 

Anonymkode: c7a65...51e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut sjamanisme 

Anonymkode: 6126e...c83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 men hadde håpet på noen gode råd slik at jeg slapp å kaste bort unødig tid. Anonymkode: 99bf8...84a

"Unødvendig tidsbruk" er det ikke. Du må lære og det gjør du ved å øve og bruke tid. Du kan ikke ta kjøkkeninngangen til festen og få alt servert på fat sånn uten videre. Man må lære å krabbe før man lærer å gå. Vær ydmyk i forhold til healing. 

Anonymkode: fe949...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger gjerne denne tråden. Jeg har selv merket begynnende healingevner de siste årene, men vet ikke hvordan jeg kan videreutvikle evnen. Det fins jo kurs man kan ta, men de er gjerne dyre..

Anonymkode: c2475...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...