Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2005 #1 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei! Er det noen som har flydd med Air France til Bangkok? Var det ok plass eller var det trangt å sitte? Var servicen god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 30. juni 2005 #2 Del Skrevet 30. juni 2005 Har fløyet Air France til USA mange ganger, og det har vært veldig bra. Sikkert ok til bangkok også. God mat (til å være flymat) og greit med benplass på turistklasse. Ang. benplass kommer det an på flytypen. Best plass har de nyeste Airbus-flyene, samt Boeing 777, mens Boeing 747 (jumbojet) er trangt og gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 2. juli 2005 #3 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har flydd med air france mye, og det er ok. Men jeg vil anbefale SAS dit. Helt nytt fly med god sitteplass og egen skjerm du kan se på tv og film, spille masse spill + at du kan koble deg opp på internett med bærbr pc:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bree Skrevet 4. juli 2005 #4 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har flydd med air france mye' date=' og det er ok. Men jeg vil anbefale SAS dit. Helt nytt fly med god sitteplass og egen skjerm du kan se på tv og film, spille masse spill + at du kan koble deg opp på internett med bærbr pc:)[/quote'] AF interkontinenalt er mye bedre enn innenfor Europa. Har fløyet dem til Bangkok, og det var veldig bra. Helt klart best av alle de billigere europeiske. SAS er omtrent som AF, men underholdnignssystemer på AF er mye bedre enn dette nye til SAS (samme merke, faktisk, men AF sitt har mye mer å by på). Dessuten er maten bedre på AF, og det er ikke så sinnsykt mange bråkete og fulle trøndere ombord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. juli 2005 #5 Del Skrevet 4. juli 2005 Fløy med Air France til Beijing nå sist, og det var masse kluss med flytider så vi fikk et ufrivillig døgn i Paris på vei bortover. Ikke artig å miste et døgn av en kort påsketur... Vi er så missfornøyde med servicen vi fikk rundt dette at vi ALDRI kommer til å reise med Air France igjen, og vil heller ikke anbefale dem til noen andre. Har også to andre venninner som på to andre turer har opplevd problemer med AF, bla ei venninne som studerte i frankrike et år og opplevde mye problemer flere av gangene hun skulle fly med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 4. juli 2005 #6 Del Skrevet 4. juli 2005 Vi fløy med Air France til Bangkok ifjor, og husker at vi var misfornøyd med maten dessverre :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå