Antiviruset Skrevet 6. juni 2020 #21 Skrevet 6. juni 2020 På 4.6.2020 den 19.43, AnonymBruker skrev: Har ikke jobb. Er en god stund til jeg kommer meg i jobb, om jeg i det hele tatt gjør det. Dette plager meg veldig, altså at jeg ikke har noe å slå i bordet med. Utdanning eller et spennende yrke. Dette spørsmålet dukker alltid opp i møte med nye relasjoner. Er i en situasjon der jeg kunne trengt litt mer sosialisering enn det jeg får. Men jeg våger rett og slett ikke, pga skammen. Men da må du gjøre noe med det. Enten begynne å ta utdannelse eller søke arbeid. Er du syk går du vel over på uføretrygd etterhvert. Det er ikke noe skam i det. Men bare sitte hjemme og vente på at ting skal ordne seg? Det vil neppe være veldig tiltrekkende ovenfor en partner. Man kan sosialisere utenfor datingmarkedet også. Finne en interesse du kan dyrke og kanskje finne noen venner eller en potensiell kjæreste der. Da vil de sakte og sikkert kjenne deg og bli trygg på deg, langt ut over det en datingside, og det å ta dater med helt vilt fremmede som er ganske krevende ja! For der kommer spørsmålene raskt. Men det trenger ikke være noe problem om du har ambisjoner, en plan og viser at du faktisk følger den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå