*AM* Skrevet 30. juni 2005 #1 Del Skrevet 30. juni 2005 Hjemme har jeg tre store vinduer i stuen min, alle ved siden av hvernandre. Synes det blir for lite med blomster i vinduet, måtte eventuelt hatt høye blomster og krukker, men lurte på om dere har noen forslagt til hva jeg kan pynte med, vil så gjerne at det ser fint ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #2 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har fire store vinduer ved siden av hverandre, sånn at de utgjør en hel vegg på en måte. Jeg har grønne planter, tre i hvert, samt et digert "tre" i et hjørne, og en pidestall eller hva det heter i det andre hjørnet med en fredslilje, i vinduene har jeg store stuelønner (50-60 cm høye) og annet som tåler å stå der. I tillegg til de hvite gardinene blir det nok synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvordan ser en stuelønn ut? Er helt grønn på planter jeg :oops: Men eller synes jeg det høres ut som en fin ide. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #4 Del Skrevet 30. juni 2005 Prøvde å finne bilde av den, men fant ikke. Kunne tatt bilde av mine, men kameraledningen er borte. Ihvertfall grønne blader på lange grener som vokser oppover, som er noe hjerteformet, også blomstrer den jevnlig hele året, mine har røde eller oransje "klokker". Ikke akkurat noen ekspert jeg heller. Et tips, spør din mor eller bestemor, de vet nok garantert hva jeg mener. Og har de en så er de veldig lettvinte å ta avleggere av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2005 #5 Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan jo også ha noe hengende? I nabolaget her er det endel som har store vinduer, en av de har hengt en stort og ujevnt formet hjerte i vinduet sitt, i et tørt materiale... Husker jo selvsagt ikke, men noe slikt kan fint lages av kvister ihvertfall. Er enkelt men veldig dekorativt og virkningsfullt. Blomsterbutikker/interiørforretninger kan ha noe som kan passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. juni 2005 #6 Del Skrevet 30. juni 2005 Stuelønn Mamma har sånne store vinduer og hun har en del større planter og noen dekorasjoner hun har kjøpt på Black Design (to store fugler). Så har hun et par telys holdere hengende i et vindu. Hun har ikke gardiner, men kapper. Synes det er nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 30. juni 2005 #7 Del Skrevet 30. juni 2005 Kan du ikke lage liftgardiner av de marimekko-stoffene med store blomster på da? Finn en knall farge som passer med stueinteriøret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå