Gå til innhold

Er jeg gal som tror han er utro ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 5 år og har alltid kunne svare på meldinger på den andre sin tlf, eller ta den om den ringte og den andre ikke er der osv.. 

men det siste halve året har jeg merket at mannen bytter kode hele tiden, finner ut av det fordi vi spiller musikk i bilen fra tlf hans også sier han ny kode.. men neste gang er det byttet igjen... 

har funnet ut at han skravler mer og mer med en gammel venn av seg.. han skjuler det for meg mer en. Han forteller om det.. selv om jeg har hørt om henne fra tidligere festlig osv så har jeg aldri møtt henne disse 5 årene.. men nå er kontakten blusset opp.. de følger hverandre på insta, sender konstant snap ( han åpner de aldri foran meg men kan vise meg de etter han har åpnet) og nå så jeg at han følger hun på Spotify også.og spiller mye musikk i bilen hab ikke pleier... skulle låne tlf han tidligere i kveld og da hadde han ringt henne mens jeg gikk tur med hunden vår.. 

han sier de bare er venner men skjønner ikke hvorfor han bytter koder hele tiden da.. 

Som sakt så har vi delt alt sånn før så det er endringene jeg stusser på...

 

hva tenker dere? Hva gjør jeg nå?

Anonymkode: 3baa6...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må rett og slett fortelle han om dine mistanker, og spørre rett ut om han er betatt eller forelsket i henne og om de har et forhold eller evt. om han ser for seg at de kommer til å ha et forhold på sikt. Fortell om dine følelser rundt dette. Om han benekter alt, er det også viktig å få frem at det vil for deg være et dobbelt svik og sorg om han lurer deg. 

Og du er ikke gal, jeg ville nok hatt samme mistanker som deg om jeg hadde vært i din situasjon. Men det betyr jo ikke at han er utro, det kan jo være noe annet som foregår. 

Anonymkode: c3c5b...717

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE gal. Jeg hadde sagt at vi skulle ha snakket sammen og bedt han fortelle meg hvorfor de plutselig har begynt og snakke så mye og hvorfor han bytter kode hele tiden. 
Sier seg jo selv at man ikke bytter kode ofte..

Håper du finner ut!

Anonymkode: 5c766...f06

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må rett og slett fortelle han om dine mistanker, og spørre rett ut om han er betatt eller forelsket i henne og om de har et forhold eller evt. om han ser for seg at de kommer til å ha et forhold på sikt. Fortell om dine følelser rundt dette. Om han benekter alt, er det også viktig å få frem at det vil for deg være et dobbelt svik og sorg om han lurer deg. 

Og du er ikke gal, jeg ville nok hatt samme mistanker som deg om jeg hadde vært i din situasjon. Men det betyr jo ikke at han er utro, det kan jo være noe annet som foregår. 

Anonymkode: c3c5b...717

Takk for svar, ja jeg håper jo på at det er noe annet, og legger ikke så mye merke til dette i daglig livet men så stopper man litt opp og legger sammen ting så er det plutselig mye som ikke stemmer og da blir jeg usikker.. 

jeg har liksom lent meg på at hun har vært sammen med broren hans og han har alltid sakt at det er no go om dama har vært på brødrene hans så skal ikke han..  men selvsagt kan ting forandre seg.. 

føler det bare blir litt kaos.. 

ja på den måten kan jeg nok legge det frem ja.. 

Anonymkode: 3baa6...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er IKKE gal. Jeg hadde sagt at vi skulle ha snakket sammen og bedt han fortelle meg hvorfor de plutselig har begynt og snakke så mye og hvorfor han bytter kode hele tiden. 
Sier seg jo selv at man ikke bytter kode ofte..

Håper du finner ut!

Anonymkode: 5c766...f06

Takk, nei jeg vil ikke være den sjalu gale dama, men føler meg dum om jeg sitter her med den følelsen og bare blir bedratt også.. 

Begynner liksom å tvile på min dømmekraft oppi kaoset.. 

 

Anonymkode: 3baa6...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svare på meldinger på hverandres telefon? Det var spesielt ...

Anonymkode: f5293...fc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svare på meldinger på hverandres telefon? Det var spesielt ...

Anonymkode: f5293...fc1

Ja, sånn, kan ikke du se hva han vil, også svar det og det.. hvos man er opptatt med noe annet akkurat da feks ved matlaging OL.. vi har ihvertfsll hatt det slik 

Anonymkode: 3baa6...25d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår mistanken din. Jeg hadde det samme med eksen for han gjorde det samme. Men der fikk jeg ikke gå på telefonen hans etterhvert. fant jo ut at han hadde vært det.  Greia var at jeg fant bare ut om ho ene som var en fling, men ho andre som han faktisk hadde ett ordentlig forhold til bak ryggen min forstod jeg bare mer og mer av etter at det hadde blitt slutt. Han hadde begynt å få kontakt med ei gammel felles venninne av oss igjen fordi han skulle hjelpe familien med noe via jobben sin. Begynte å snappe hverandre og snakke på face og til slutt så jobbet han overtid eller ekstra hver eneste kveld. Håper for sin del at kjæresten din ikke går bak ryggen din på den måten❤️ lykke til 

Anonymkode: d8644...7ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår mistanken din. Jeg hadde det samme med eksen for han gjorde det samme. Men der fikk jeg ikke gå på telefonen hans etterhvert. fant jo ut at han hadde vært det.  Greia var at jeg fant bare ut om ho ene som var en fling, men ho andre som han faktisk hadde ett ordentlig forhold til bak ryggen min forstod jeg bare mer og mer av etter at det hadde blitt slutt. Han hadde begynt å få kontakt med ei gammel felles venninne av oss igjen fordi han skulle hjelpe familien med noe via jobben sin. Begynte å snappe hverandre og snakke på face og til slutt så jobbet han overtid eller ekstra hver eneste kveld. Håper for sin del at kjæresten din ikke går bak ryggen din på den måten❤️ lykke til 

Anonymkode: d8644...7ce

Oi såpass ja.. så leit å høre.. godt du fant ut av det..

jeg er liksom litt redd for å spørre han også, om han bare nekter så kommer jeg jo ikke noe lenger.. vil jeg føle meg betrygget om han sier at de bare er venner? 
tenker litt motsatt, om han ville godtatt at jeg hadde gjort slik mot han.. kan jeg spørre hva han tenker om det kanskje? 
 
må jo få spurt hvorfor han bytter kode også... 

Anonymkode: 3baa6...25d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at man sjelden får et ærlig svar når det kommer til utroskap. Kjæresten min brånekta på at noe foregikk, mente jeg var gal og sjalu og han kunne aldri ha vært med hun som hadde vært sammen med kompisen hans.. Men det var altså  løgn, han var vilt forelsket i henne og da jeg endelig gjorde det slutt løp han til henne samme dagen.

 

Anonymkode: b0f7c...1b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at man sjelden får et ærlig svar når det kommer til utroskap. Kjæresten min brånekta på at noe foregikk, mente jeg var gal og sjalu og han kunne aldri ha vært med hun som hadde vært sammen med kompisen hans.. Men det var altså  løgn, han var vilt forelsket i henne og da jeg endelig gjorde det slutt løp han til henne samme dagen.

 

Anonymkode: b0f7c...1b1

Ikke sant.. Jeg tenker jo at det samme skjer her.. 

Han har tilåmed sakt til meg at hun har flyttet fra huset jeg viste hun bodde i og at hun har flyttet sammen med typen.. og at hun er gravid med han.. 

men jeg kjenner naboen hennes i det huset og har spurt om hun bor der og det gjør hun..
og der hadde hu vært på fest og vært full så tror heller ikke hun er gravid... 

Så trur han lyver om sånt for at jeg skal bli "beroliget " på at det ikke er noe, men når det er løgn så blir det jo bare værre.. 

Anonymkode: 3baa6...25d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utro eller ikke er dette noe som bekymrer deg så da må du si fra, og hvis du ikke er tilfreds med svaret må du ta et valg, hva er viktigst for deg for at du skal ha et godt liv, usikkerheten eller parforholdet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Carrot skrev:

utro eller ikke er dette noe som bekymrer deg så da må du si fra, og hvis du ikke er tilfreds med svaret må du ta et valg, hva er viktigst for deg for at du skal ha et godt liv, usikkerheten eller parforholdet? 

Det er akkurat det, jeg tror jeg har litt angst for det å bli alene, og derfor holder ut uten å konfrontere han særlig med dette, prøver å tro på det han sier.. 

og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta tak i dette med meg selv heller.. 

Anonymkode: 3baa6...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, ja jeg håper jo på at det er noe annet, og legger ikke så mye merke til dette i daglig livet men så stopper man litt opp og legger sammen ting så er det plutselig mye som ikke stemmer og da blir jeg usikker.. 

jeg har liksom lent meg på at hun har vært sammen med broren hans og han har alltid sakt at det er no go om dama har vært på brødrene hans så skal ikke han..  men selvsagt kan ting forandre seg.. 

føler det bare blir litt kaos.. 

ja på den måten kan jeg nok legge det frem ja.. 

Anonymkode: 3baa6...25d

Så kun pga broren så ville han ikke ha henne? Han ville hatt henne om hun ikke hadde vært med broren først. Nå er det jo minst 5 år siden de var sammen, så tiden hjalp på også kanskje?

Anonymkode: 12183...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi såpass ja.. så leit å høre.. godt du fant ut av det..

jeg er liksom litt redd for å spørre han også, om han bare nekter så kommer jeg jo ikke noe lenger.. vil jeg føle meg betrygget om han sier at de bare er venner? 
tenker litt motsatt, om han ville godtatt at jeg hadde gjort slik mot han.. kan jeg spørre hva han tenker om det kanskje? 
 
må jo få spurt hvorfor han bytter kode også... 

Anonymkode: 3baa6...25d

Inviter henne på middag? Be han om å gjøre det?

Anonymkode: 12183...5c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kun pga broren så ville han ikke ha henne? Han ville hatt henne om hun ikke hadde vært med broren først. Nå er det jo minst 5 år siden de var sammen, så tiden hjalp på også kanskje?

Anonymkode: 12183...5c4

Det vet jeg ikke helt.. det må jeg få spurt om.. vet bare han sa det om ho.. at de var venner og at det aldri kunne vært noe mellom dem pga broren.. 

ja det kan jo tenkes at det er slik.. huff.. dårlig følelse på dette...

 

Anonymkode: 3baa6...25d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inviter henne på middag? Be han om å gjøre det?

Anonymkode: 12183...5c4

Ja, det må jo gå ann... Siden de er så gode venner...

Anonymkode: 3baa6...25d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. 

mer det feil av meg om jeg spør han om hva han syns om at jeg tar opp kontakten med en gammel kompis av meg.. 

og evt gjør det? 
blir det helt feil eller er det greit? 

Anonymkode: 3baa6...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke helt.. det må jeg få spurt om.. vet bare han sa det om ho.. at de var venner og at det aldri kunne vært noe mellom dem pga broren.. 

ja det kan jo tenkes at det er slik.. huff.. dårlig følelse på dette...

 

Anonymkode: 3baa6...25d

Jeg reagerer jo på sånt. Første kjæresten min sier når det er noe jeg er usikker på så svarer han at han ikke liker henne, han liker kun meg. Mens din svarte at han kan ikke være med henne pga broren? Spesielt. 

Anonymkode: 12183...5c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...