Gå til innhold

Er så flau fikk 2 på eksamen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stod da i det minste .. 

jeg har oversett et kapittel (ikke med vilje) fikk selvfølgelig sp om dette .. jeg ble helt satt ut. Dette var helt nytt for meg 

jeg trodde at første del ville bære meg til en 3.  Men nei da gitt! Det trakk meg veldig ned å ikke kunne noe fra del 2
(privatist) 

Satser på at jeg kommer inn på høyere utdanning 

Noen andre som har bommet stygt på eksamen ? 😅

Anonymkode: ff246...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk 2 på eksamen i matte på vgs, tror det var R1. (Hadde 5 i standpunkt). Kom inn på og fullførte ingeniørstudie likevel :) 

Anonymkode: a268a...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fikk e på en eksamen andre semester på høyskolen. Er 12 år siden, men husker det godt enda 😅 tok den ikke opp igjen, for jeg hadde gode karakterer ellers... 

Anonymkode: 9998d...c04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en H på en eksamen en gang. Den var så dårlig at skolen ga meg ekstra minus. Jeg skyldte de to karakterer som måtte betles tilbake med de andre karakterene.

Anonymkode: fcb5f...63d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sannsynligvis den eneste i verden som har klart å stryke i lastelære med kanadisk kornskjema på eksamen (vk3 nautisk før Reform94). Det skal være umulig å stryke på kanadisk kornskjema, det er bare å putte inn tallene på riktig sted i skjemaet. Og det klarte jeg altså å rote til.

Anonymkode: 17a93...9dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en E på en juss-eksamen i EØS-rett og internasjonal privatrett. Der og da var jeg så lykkelig for at jeg sto, fordi jeg var overbevist om at jeg kom til å stryke. Ser ikke bra ut på vitnemålet, men jeg har jobb likevel 😄

Anonymkode: c83a3...02e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått en del toere, men var da lettet for slapp i det minste å ta det om igjen.

Anonymkode: 1c065...353

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, dere fikk meg til å smile :) 

Godt å se det ikke er verdens undergang 

Anonymkode: ff246...c97

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strøk på eksamen om forskningsmetode, fordi jeg hadde bare lest på kvalitativ metode. Fikk om kvantitativ metode på eksamen. Men jeg klagde og fikk E, så jeg besto emne🤭

Anonymkode: 6713a...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøk i matte på vgs. Tok opp som privatist og fikk 2 😅 tenker svært lite på det nå som 35 åring med mastergrad og fast jobb 😊 

Anonymkode: 794c9...3a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp tilbake min første eksamen på Universitetet. En E, så nå er drømmen om master knust, må ha C for å komme inn.

Anonymkode: 97621...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk nettopp tilbake min første eksamen på Universitetet. En E, så nå er drømmen om master knust, må ha C for å komme inn.

Anonymkode: 97621...359

Men du kan jo konte ? Eller ta den på ny neste semester ? :) 

det er litt greit med uni, at man har flere sjanser om man ønsker 

Anonymkode: ff246...c97

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Strøk i matte på vgs. Tok opp som privatist og fikk 2 😅 tenker svært lite på det nå som 35 åring med mastergrad og fast jobb 😊 

Anonymkode: 794c9...3a9

Ja jeg trøster meg med at det ikke har noe å si for senere :) bare jeg kommer inn på ønsket studie :) 

Anonymkode: ff246...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du kan jo konte ? Eller ta den på ny neste semester ? :) 

det er litt greit med uni, at man har flere sjanser om man ønsker 

Anonymkode: ff246...c97

Jeg kan ikke konte med mindre jeg stryker. Kan ta ett år etter bacheloren, som heter etterstudier for å ta opp.

Anonymkode: 97621...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nettopp tilbake min første eksamen på Universitetet. En E, så nå er drømmen om master knust, må ha C for å komme inn.

Anonymkode: 97621...359

Du. Ikke mist håpet om en master, fordi du har fått en E. Det er helt normalt å slite den første tiden på universitet, og det er helt vanlig og ha noen dårlige karakterer på vitnemålet sitt. Det tok et helt semester før jeg begynte å knekke studiekoden. Jeg avslutter en bachelorgrad nå, og jeg skal love at jeg ikke har bare gode karakter på mitt vitnemål.

Jeg har tre E’er, fem D’er, to C’er, tre B’er og en A. Og to Bestått. Mangler bare å få tilbake karakteren på en oppgave og på bacheloroppgaven min. Har C i snitt. Satser på å komme inn på master til høsten.

Anonymkode: 6713a...d04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du. Ikke mist håpet om en master, fordi du har fått en E. Det er helt normalt å slite den første tiden på universitet, og det er helt vanlig og ha noen dårlige karakterer på vitnemålet sitt. Det tok et helt semester før jeg begynte å knekke studiekoden. Jeg avslutter en bachelorgrad nå, og jeg skal love at jeg ikke har bare gode karakter på mitt vitnemål.

Jeg har tre E’er, fem D’er, to C’er, tre B’er og en A. Og to Bestått. Mangler bare å få tilbake karakteren på en oppgave og på bacheloroppgaven min. Har C i snitt. Satser på å komme inn på master til høsten.

Anonymkode: 6713a...d04

Takk :) Skal prøve mitt beste!

Anonymkode: 97621...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"If it won't matter in 5 years, don't spend more than 5 minutes worrying about it"

Anonymkode: d3fdd...763

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nettopp tilbake min første eksamen på Universitetet. En E, så nå er drømmen om master knust, må ha C for å komme inn.

Anonymkode: 97621...359

Du må vel ha C i snitt og ikke C eller bedre på alle eksamener? Jeg har en E på vitnemålet mitt fra bachelorutdanningen. Kom inn på master fordi snittet mitt likevel er B. 

Anonymkode: 83587...96c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nettopp tilbake min første eksamen på Universitetet. En E, så nå er drømmen om master knust, må ha C for å komme inn.

Anonymkode: 97621...359

Jeg fikk en E på min første eksamen, har likevel en B i snitt fra bacheloren. Og jaggu meg har jeg også en mastergrad også 😉 Skal mer enn en første eksamen til å knuse den drømmen gitt 🙂 Stå på, og lykke til 🙂

Anonymkode: 613d5...ff7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 6 i standpunktkarakter på hovedmål, sidemål og muntlig i norsk. Men fikk 2 på eksamen i hovedmål! Bomma totalt 😄 Nesten komisk! Tok den igjen som privatist og fikk 5 ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...