Millimani Skrevet 5. juni 2020 #21 Skrevet 5. juni 2020 Hvor lenge kattene skal være inne etter flytting er det delte meninger om. Noen sier to uker, andre sier seks uker. Jeg holdt min inne i tre og en halv uke. Hun maste faktisk ikke om å få gå ut før det heller. Hun var det siste på flyttelasset, etter at jeg fikk alt av møbler på plass ble hun værende i den gamle leiligheten til dagen etterpå. Da begynte jeg å pakke ut av flere esker mens hun så på. Du må gi henne mer enn tre netter, hun roer seg nok etter hvert. Ikke alle katter klarer å tilpasse seg så fort i nye omgivelser, det varierer litt. Hvis pusen aldri har gått i sele som er festet over rygg og mage kan det være veldig vanskelig å venne henne til det. Er hun vant med halsbånd kan det være enklere å feste selen i halsbåndet, men det kan nok kreve litt likevel. Skjønt, du vet ikke før du har prøvd. Husk at hvis du tar på henne sele er det lurt å gjøre det mens dere enda er inne Men jeg ser du har skrevet at dere har brukt sele i dag, og at det har gått bra. Da er det jo bare å fortsette med det til den dagen du føler at hun ser ut til å være trygg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå