Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid lurt på hvem som er utro? For hvem vil involvere seg med «stygge» folk? Er helt serriøst, lurer veldig.

Anonymkode: b8a2d...eae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

fra detjeg har sett er det mest mindre attraktive folk som er oftest utro faktisk! men de om ser best ut ofte er lojale.

Anonymkode: a8237...8e0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

fra detjeg har sett er det mest mindre attraktive folk som er oftest utro faktisk! men de om ser best ut ofte er lojale.

Javel 😂 Da sier vi det slik

Anonymkode: b9a2a...b96

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme erfaring her. Begge eksene var mindre kjekke, selv om jeg elsket dem slik de var. Begge hadde enormt bekreftelsesbehov og var utro så det sang. Samboer er dritkjekk og kun har øyne for meg. 

Anonymkode: ac458...495

• Liker 14
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra det jeg har sett også. Kanskje de er mer "lettsolgte" fordi de ikke er vant til å få slik oppmerksomhet, og som noen sier her, har større bekreftelsesbehov.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

For kvinner er det definitivt slik, de minst attraktive er de som ligger mest rundt som single og. Som regel med menn de aldri i livet har sjans på for annet enn sex

Mindre kjekke menn har knapt nok tilgang til sex da, så vet ikke helt om det er likt for menn.

Anonymkode: 961b3...d54

• Liker 1
Gjest rains of castamere
Skrevet

En bekjent av meg er serieutro, hun er stygg som juling. 

Men er vel litt begge deler.

Skrevet

Utseende er da ingen hindring for utroskap. 

Du høres nesten ut som ei bekjent en gang som ikke kunne tro at mannen hadde vært utro med ei feit kjerring som jobba på Rema, når han hadde en flott slank dame hjemme... :P Altså hallo... Man kommer lengre med personlighet enn utseende er min erfaring iallfall. Og hun på Rema var råfin 😄 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Feks Bjarne Brøndbo i DDE er klassisk eksempel på at uattraktive mennesker kan være utro. Tror det heller ligger i mentaliteten til mennesket. 

Anonymkode: be5fd...3c2

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid lurt på hvem som er utro? For hvem vil involvere seg med «stygge» folk? Er helt serriøst, lurer veldig.

De med dårlig holdninger og null samvittighet.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det går mye mer på sjarm-faktoren enn selve utseende. Når det er sagt er både jeg og elskeren min pene mennesker :)

Anonymkode: e9555...493

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil tro at det er mennesker med lav selvfølelse som er mest utro, og som har et stort behov for oppmerksomhet. Det kan være både pene og mindre pene mennesker det er snakk om da.

Noen "veldig pene" mennesker kan jo f.eks. være veldig opptatt av sitt eget utseende, og kan ha dårlig selvfølelse til tross for at de heldige med utseendet sitt. Da kan de være mer tilbøyelige til å være utro, tenker jeg. Sannsynligvis de samme menneskene som har et meget stort behov for oppmerksomhet i sosiale medier osv..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle er utro.

Anonymkode: 7d9a9...23e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

X-en min (fra ungdommen) er ikke det jeg kan kalle kjekk. Men han var utro to ganger, med to forskjellige damer, som i tillegg dro penger ut av han. Stort bekreftelsesbehov, som han forklarte selv, han klarte ikke å si nei når sjansen var der. Han lå aldri med de da. 

Kjæresten jeg har nå er høy, mørk og kjekk. Det hadde virkelig overrasket meg om han var utro. Men han har vært å farta litt i sin ungdom, og føler ikke lengre på det behovet for bekreftelse. 

Så nei, min erfaring er ikke at det bare er kjekke menn som er utro. 

Anonymkode: 345ea...3e3

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Jeg tipper vel så mange "stygge" er det faktisk, fordi de ikke er vant til komplimenter og derfor er et lett bytte.

Anonymkode: 14be4...62d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel de indre verdiene det som avgjør om man er utro eller ei, men det sier seg vel selv at til penere ytre man har til flere tilnærmelser får man fra omgivelsene. Hvorvidt det skal betraktes som ønskelig i det hele tatt er nå opp til hver enkelt men personlig så verdsetter jeg å IKKE få uønsket oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg er en gift frue.

Anonymkode: aff37...0e9

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som er stygg innvendig og har lavt selvbilde er utro :) Lav impulskontroll ellers tror jeg er et faresignal, og om de ellers er samvittighetsmennesker.. 

Har opplevd utroskap selv. Han er ikke høy til å være mann, 15 kilo overvektig, stor/spiss nese. Pene øyne da🤣☺️ nei, utseende teller ikke alltid tydeligvis. 

Anonymkode: c0cf1...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd utroskap selv. Han er ikke høy til å være mann, 15 kilo overvektig, stor/spiss nese. Pene øyne da🤣☺️ nei, utseende teller ikke alltid tydeligvis. 

Heter han Anders?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker i alle kategorier kan være utro. Hvem som er pene, kommer an på øyet som ser. 

Anonymkode: 7873a...192

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter han Anders?

Nei😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...