Gå til innhold

Mann 33 - Våge meg på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mister du interessen hvis damene liker deg umiddelbart? Akkurat det sliter jeg litt med å forstå... Er det ikke sånn at man veldig fort merker om man har god kjemi, da? Møter ute på byen er ikke akkurat stedet for sjelegranskning og de dype samtaler, så en mann som ikke virker interessert i meg, mister hurtig min interesse, ihvertfall.

Anonymkode: 3cef9...e70

Fordi jeg får følelsen av at de heller enten er for full eller er for løs i trusestrikken. Det er kanskje et instinkt som sier at dersom det var så enkelt for meg å få sjans på dem, hvordan blir det seinere om vi evt blir sammen og de drar på byen og blir like lett interessert i noen andre. Nå er jeg ikke av den sjalu typen heller, så når jeg tenker meg om så har du et sykt godt poeng. Møter ute på byen er ikke akkurat stedet for sjelegransking. Dette skal jeg huske, kanskje jeg skal være litt mer åpen på det.

Også er det forskjell på menn og kvinner, spesielt dette med at kvinner fisker med garn, mens menn fisker med stang. Jeg gjør ihvertfall det, sikter meg inn på én og ignorerer alle andre. Da er det ofte vanskelig å tolke signalene til noen som fisker med garn. 

Anonymkode: 7fe5c...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg får følelsen av at de heller enten er for full eller er for løs i trusestrikken. Det er kanskje et instinkt som sier at dersom det var så enkelt for meg å få sjans på dem, hvordan blir det seinere om vi evt blir sammen og de drar på byen og blir like lett interessert i noen andre

Du bør være veldig forsiktig med å skrive mer nå. Du fremsto ganske sympatisk til å begynne med,  men det er kort vei til kanten.  Tinder er stedet med desidert flest brukere, men for din del er du avhengig av å få frem at du er en type for spesielt interesserte,  i løpet av få linjer og noen bilder. På f.eks Sukker får du en slags personlighetsprofil, og større sjanse til å beskrive deg selv, og drømmepartneren. Men som sagt adskillig færre å velge i. M50

Anonymkode: 6ebb5...c1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg får følelsen av at de heller enten er for full eller er for løs i trusestrikken. Det er kanskje et instinkt som sier at dersom det var så enkelt for meg å få sjans på dem, hvordan blir det seinere om vi evt blir sammen og de drar på byen og blir like lett interessert i noen andre. Nå er jeg ikke av den sjalu typen heller, så når jeg tenker meg om så har du et sykt godt poeng. Møter ute på byen er ikke akkurat stedet for sjelegransking. Dette skal jeg huske, kanskje jeg skal være litt mer åpen på det.

Også er det forskjell på menn og kvinner, spesielt dette med at kvinner fisker med garn, mens menn fisker med stang. Jeg gjør ihvertfall det, sikter meg inn på én og ignorerer alle andre. Da er det ofte vanskelig å tolke signalene til noen som fisker med garn. 

Anonymkode: 7fe5c...72e

Oi, litt uheldig skrevet?

tror kvinner blir oppfattet som at de flørter med «alle». Studier viser at men tror kvinner sender ut mere signaler enn de egentlig gjør og kvinner tror mannen sender færre signaler enn han egentlig gjør, skal ikke være lett.

Anonymkode: 1c19a...2e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du poste bilde av deg? Eller evt sende på PM? Blir nysgjerrig når du karakteriserer deg selv slik du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv da vel? Det er nok ikke så lett for menn å lykkes på tinder med et gjennomsnittlig utseende, men du taper jo ingenting på å prøve

Anonymkode: 821b6...9e9

Det er det heller ikke for kvinner skal jeg si deg... 

Anonymkode: 1c5ef...c55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kjendis? Null problem få matcher da. Tenker siden du skrev vellykket artist. Men kanskje du er lokalkjendis bare? 

Nå har jeg fått kjæreste da, men en god samtale er viktig for meg. Og jeg foretrekker en bra dokumentar fremfor Netflix😅 Så fant jeg en som likte det samme, på Tinder :) Vær forberedt på at markedet på tinder er hardere for menn enn kvinner. Prøve bør du uansett - den som intet våger intet vinner. 

Anonymkode: 66435...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du kjendis? Null problem få matcher da. Tenker siden du skrev vellykket artist. Men kanskje du er lokalkjendis bare? 

Mulig ikke helt der TS er, men ganske mange vellykkede artister er absolutt ikke kjent i Norge. De største musikalske eksportartiklene Norge har er jazz og metal, mens norsk musikkbransje og presse først og fremst har vært interessant i å finne neste a-ha, Lene Marlin eller Kygo. Har bekjente som blir spurt om autografer i Amsterdam og Mexico City, men her i landet er det ingen som vet hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Okapi skrev:

Mulig ikke helt der TS er, men ganske mange vellykkede artister er absolutt ikke kjent i Norge. De største musikalske eksportartiklene Norge har er jazz og metal, mens norsk musikkbransje og presse først og fremst har vært interessant i å finne neste a-ha, Lene Marlin eller Kygo. Har bekjente som blir spurt om autografer i Amsterdam og Mexico City, men her i landet er det ingen som vet hvem de er.

Norsk presse styres av artistenes managere. Det er ingen i VG som bryr seg om at Tone Damli går på lavkarbo, det er manageren hennes som står for at det er førstesidestoff.

Til TS: jeg hadde ikke matchet med deg, tror jeg. Du høres ut som hver femte kunstnergjøk jeg møtte gjennom min musikkutdanning. Men de hadde alltid damer etter seg fordi de virker mystiske og spennede, så du må jo bare kjøre på. Om du forventer (krever) å møte en kjæreste der, så lurer du deg selv. Å tro at Tinder automatisk gir kjæreste, think again. Noen av gutta blir der i årevis. 

 

Anonymkode: 52674...e9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2020 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Hehe det er bare å prøve. Får du ingen matcher første uken er du ikke top 20% av menn. Hilsen mann med ett par matcher i hlavåret om jeg sveiper ja til allle damer.

Anonymkode: 8cbb6...fdb

Er ikke så rart at menn flest ikke får napp på Tinder siden menn er jo bare ute etter sex der inne og man da som kvinne seff vil ha sex med en de er tiltrukket av?

Hadde Tinder vært mer seriøst så hadde du og alle andre menn hatt masse matcher..den ligge med alt og alle kulturen vi lever i bare ødelegger for folk flest. Dessuten så er det ganske mange kvinner (inkludert meg selv) som ikke er på Tinder fordi vi ikke ønsker random sex. Hvis du da påstår at du er en "seriøs" mann så burde du heller oppsøke oss i virkeligheten fremfor å kaste bort tid på Tinder😊

Anonymkode: b1867...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer rett å si at 90% av de på Tinder kun er ute etter sex enten det er mann eller dame. Damene har sex med de 20% kjekkeste mennene. Resten blir sittende med kølla i hånda alene. Så TInder er for damer som vil bli pult av rundpulerene. Tipper snittet på antall sexpartnere på de 20% som får seg noe er godt over 30. De kjekkeste har sikker 100+

Kult når man får diverse kreft i nummer 1, 2, munn og svelg når man blir eldre. Ligger man med så mange får man garantert mange av de uheldige HPV virusene.

Anonymkode: 8cbb6...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er mer rett å si at 90% av de på Tinder kun er ute etter sex enten det er mann eller dame. Damene har sex med de 20% kjekkeste mennene. Resten blir sittende med kølla i hånda alene. Så TInder er for damer som vil bli pult av rundpulerene. Tipper snittet på antall sexpartnere på de 20% som får seg noe er godt over 30. De kjekkeste har sikker 100+

Kult når man får diverse kreft i nummer 1, 2, munn og svelg når man blir eldre. Ligger man med så mange får man garantert mange av de uheldige HPV virusene.

Anonymkode: 8cbb6...fdb

Hadde vært interessant å vite hvor du har disse tallene fra. Hvis vi hadde laget en avstemning på det her, tror du 90% av brukerne hadde svart de kun var ute etter sex?

Anonymkode: e7203...8c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...