Gå til innhold

Har så mye rynker under og ved siden av øynene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser mye eldre ut enn mine 30 år. Hvordan er det med fillers i disse områdene? Blir det veldig synlig at det er noe der, at jeg har gjort noe?

Anonymkode: 6fd75...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ser ofte veldig naturlig ut, bare gå til noen som vet hva de gjør (sjekk SoMe etter bilder av deres arbeid, og sjekk annmeldelser osv! Bor du i oslo har jeg noen å annbefale)

Skjermbilde 2020-06-02 kl. 18.06.35.png

Skjermbilde 2020-06-02 kl. 18.07.06.png

Skjermbilde 2020-06-02 kl. 18.07.33.png

Anonymkode: 8ed82...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ofte veldig naturlig ut, bare gå til noen som vet hva de gjør (sjekk SoMe etter bilder av deres arbeid, og sjekk annmeldelser osv! Bor du i oslo har jeg noen å annbefale)

Skjermbilde 2020-06-02 kl. 18.06.35.png

Skjermbilde 2020-06-02 kl. 18.07.06.png

Skjermbilde 2020-06-02 kl. 18.07.33.png

HALLO. Selv en blind mann vil se at bilde nr 3 i nederste "serie" er manipulert.

Anonymkode: a7d60...77c

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

HALLO. Selv en blind mann vil se at bilde nr 3 i nederste "serie" er manipulert.

Anonymkode: a7d60...77c

Ro deg ned, tok bare noen bilder fra google for å illustrere 😂

Veldig vanlig å ta filler der, og det blir veldig naturlig om man går til noen som kan det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også fått anbefalt Light Eyes, som er en type mesoterapi for området rundt øynene. Skal prøve det selv. 😊

Anonymkode: 3a4e2...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også fått anbefalt Light Eyes, som er en type mesoterapi for området rundt øynene. Skal prøve det selv. 😊

Er nysgjerrig på dette selv, men redd for smerter og bulkete resultat. 

Anonymkode: d96da...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tok botox i dette området for 6 mnd siden. Veldig fornøyd! Bruker så å si aldri sminke, og er ikke komfortabel med å få noe sprøytet inn som blir der. Men dette var min lille "treat" ;) Var veldig usikker først, men angrer ikke et sekund. Kan godt ha litt rynker (har det fortsatt), men nå utvikler de seg i alle fall ikke i rakettfart. 

Anonymkode: 51085...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nå tatt min første Light Eyes- behandling, og jeg ser tydelig forskjell. Absolutt ikke noen bulker, msn ser vare tydelig at området under øynene er mer fuktmettet, samt at huden over øynene er litt mer oppstrammet. Skal ta en kur på fire behandlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå tatt min første Light Eyes- behandling, og jeg ser tydelig forskjell. Absolutt ikke noen bulker, msn ser vare tydelig at området under øynene er mer fuktmettet, samt at huden over øynene er litt mer oppstrammet. Skal ta en kur på fire behandlinger. 

Hva er light eyes for noe? Aldri hørt om det før :) 

Anonymkode: 780a8...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rynker rundt øynene er da bare sjarmerende. Hvordor fjerne noe av det som er attraktivt ved ansiktet ditt?

Anonymkode: 1aea1...b92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er light eyes for noe? Aldri hørt om det før :) 

Det er en type mesoterapi som er laget spesielt for øyepartiet. Det er altså ikke fillers, men bittesmå injeksjoner med en haug med vitaminer og fuktighet. Anbefaler det, for jeg ser positiv forandring etter bare én gang!:) (Og de anbefaler fire ganger). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en type mesoterapi som er laget spesielt for øyepartiet. Det er altså ikke fillers, men bittesmå injeksjoner med en haug med vitaminer og fuktighet. Anbefaler det, for jeg ser positiv forandring etter bare én gang!:) (Og de anbefaler fire ganger). 

Hvor lenge varer det?

Anonymkode: 53cda...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer det?

Anonymkode: 53cda...f7e

Siden dette uke er en filler, så setter det i gang masse positive prosesser som forsinker aldringen rundt øynene. Huden vil blant annet produserer mer kollagen. Så det er ikke sånn at det varer så og så lenge. Men de anbefaler først en kur på fire ganger og deretter påfyll én gang i året. En forholdsvis billig behandling på ca. 1500 pr. gang - definitivt verdt det. Som en dyr øyekrem som virker fra innsiden. (Nå høres det ut som jeg reklamerer her, men jeg er ikke i denne bransjen :D). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gjorde du dette?

Anonymkode: f8420...432

Hos kosmetisk sykepleier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende, er redd for å ta botox og fillers, har sett mange som ikke har fått bra resultat og er redd for at de skal skade nervene i ansiktet, men dette høres jo bra ut... Kanskje jeg skal teste det ut :) Hvor gammel er du? Lurer på om jeg er for ung for å ta behandlingen, har nettopp fylt 30 og har ganske fin hud, men har begynt å få permanente linjer under øynene :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden dette uke er en filler, så setter det i gang masse positive prosesser som forsinker aldringen rundt øynene. Huden vil blant annet produserer mer kollagen. Så det er ikke sånn at det varer så og så lenge. Men de anbefaler først en kur på fire ganger og deretter påfyll én gang i året. En forholdsvis billig behandling på ca. 1500 pr. gang - definitivt verdt det. Som en dyr øyekrem som virker fra innsiden. (Nå høres det ut som jeg reklamerer her, men jeg er ikke i denne bransjen :D). 

Når vi er inne på øyekrem, er det en øyekrem du anbefaler?😁Lurer på om jeg bare skal ta en behandling og vurdere om det er verdt flere behandlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende, er redd for å ta botox og fillers, har sett mange som ikke har fått bra resultat og er redd for at de skal skade nervene i ansiktet, men dette høres jo bra ut... Kanskje jeg skal teste det ut :) Hvor gammel er du? Lurer på om jeg er for ung for å ta behandlingen, har nettopp fylt 30 og har ganske fin hud, men har begynt å få permanente linjer under øynene :( 

Jeg er 40. :) Men denne behandlingen passer fint for alle, tror jeg, og det vil jo forebygge aldring rundt øynene framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når vi er inne på øyekrem, er det en øyekrem du anbefaler?😁Lurer på om jeg bare skal ta en behandling og vurdere om det er verdt flere behandlinger.

Jeg bruker faktisk Dr. Ankerstjernes Superfood serum i ansiktet og under øynene. Det kan brukes som øyekrem også og er veldig næringsrikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40. :) Men denne behandlingen passer fint for alle, tror jeg, og det vil jo forebygge aldring rundt øynene framover. 

Fikk veldig lyst til å prøve den ut. Lurer på om de tilbyr den behandlingen i Trondheim?

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker faktisk Dr. Ankerstjernes Superfood serum i ansiktet og under øynene. Det kan brukes som øyekrem også og er veldig næringsrikt. 

Den skal jeg sjekket ut, takk for tips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...