Gå til innhold

Sosial samling på jobb -digitalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så trist...

Tror tilværelsen ville vært mye mer meningsløs om jeg ikke satt pris på timene på jobb, gledet meg til å komme i gang igjen etter en ferie, savnet kollegaer, med mer.

Da kaster du jo 40 timer i uka rett ut vinduet, kun for penger, uten å trives med hva du gjør. 

Anonymkode: 39a6f...f3d

Kaster ikke bort noe, jeg liker arbeidsoppgavene, men ikke sosialisering med kollegaer. Har nok med venner og familie.

Anonymkode: d507c...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke super sosialt, men man kan se film sammen gjennom Netflix party. Blir litt som å gå på kino sammen eller ha filmkveld. 

Anonymkode: c2da8...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke super sosialt, men man kan se film sammen gjennom Netflix party. Blir litt som å gå på kino sammen eller ha filmkveld. 

Anonymkode: c2da8...abc

Galeste jeg har hørt, du kan umulig å ha vært på kino noen gang. Eller filmkveld.

Anonymkode: 957b6...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaster ikke bort noe, jeg liker arbeidsoppgavene, men ikke sosialisering med kollegaer. Har nok med venner og familie.

Anonymkode: d507c...9df

Nettopp.

Anonymkode: 957b6...07c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Det fine med digitale samlinger er at de som synes det er teit bare kan la være å komme, uten at det egentlig blir lagt merke til. Vi har fredagskahoot, er ca halvparten som deltar på disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vi er over 9 i avdelingen og den som ikke snakker kommer ikke opp på teams-skjermen, der er det bare plass til 9. Vi har avdelingsmøter der, og fredagskahoot, i 20 minutter. Så utrolig kjedelig. Jeg snakker aldri. Det er bare merkelig.

Elsker samfunnsoppdraget til jobben , kollegene er det en faglig respekt over. Jeg henger aldri med dem på fritiden. De jeg savner skriver jeg litt med. 

 

 

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...