Blueberry Muffin Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Er det noen som har erfaring av å slutte på medisiner for angst og deprisjon og få det betre ? Med samarbeid med lege selfølgelig
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Jeg har hatt en god opprydning i mine medisiner. Har ikke sluttet på alt, men fjernet en del. Har fått det bedre, men det kan være andre grunner til det også, som generell bedre livssituasjon osv. Lurt å ta det i samarbeid med legen ja. Anonymkode: fe05c...994
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Nei, jeg blir stort sett bare verre over tid, når jeg finner ut at jeg ikke tror medisinen hjelper og velger å slutte, i samråd med psykiater. Anonymkode: ac949...79a
Blueberry Muffin Skrevet 31. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2020 Jeg har gått på medisiner i 12 år byttet medisin for ca halvt år siden hjelper ikke i det hele tatt så har nå i samråd med lege bestemt meg for å slutta , har sluttet på den ene og har gått over all forvetning men jeg er mer redd for å slutte på den andre , spent å høre om nokken har positive opplevelser frå slik . Men vil høre både positive og negative erfaringer . takk til dere som har svart sett pris på det ! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Jeg trapper ned på Lamictal på egenhånd. Har tatt det noen måneder og jeg har fortsatt store humørsvingninger, i tillegg er jeg ukonsentrert og ufokusert. Har ikke informert legen, men det er fordi han ikke kjenner meg noe særlig og fordi jeg vet jobben hans er å si at dette vel ikke er så lurt. Har klart meg i alle år uten medisinering, så tenker å fortsette slik, nå som krisen jeg hadde er overstått. Har hatt noen drøye depresjoner, men jeg tror jeg skal takle det når den tid kommer igjen. Anonymkode: 0258e...963
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Du kan få det bedre, du kan få det forbigående verre i seponeringsfasen eller du kan gå i dørken fullstendig. Det er svært individuelt hvordan man reagerer. Du burde prøve å redusere dosen hvis du og legen mener det, og se det an hvordan du reagerer. Hvis dere ikke gjør det, så fortsett. Husk uansett å følg legens seponeringsskjema, hvis ikke er det dømt til å gå galt. Ikke slutt brått! Anonymkode: 175d4...fb1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Ja. Har gått på alt som går an å gå på mot depresjon. Kutta ut alt. Har ikke tro på antidepressiva, jeg tror alt bare er placebo. Anonymkode: 9e07c...94d 2
Blueberry Muffin Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2020 Takker svar , ønsker gjerne flere
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Har gått på alt som går an å gå på mot depresjon. Kutta ut alt. Har ikke tro på antidepressiva, jeg tror alt bare er placebo. Anonymkode: 9e07c...94d Enig, kutt alt å ta tak i problemene. Anonymkode: 6913c...5da 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 På 1.6.2020 den 22.45, AnonymBruker skrev: Husk uansett å følg legens seponeringsskjema, hvis ikke er det dømt til å gå galt. Ikke slutt brått! Min erfaring er at leger ofte trapper ned for kort. Her kan du godt bruke lang tid, for å se hvordan du får det når dosen reduseres. Da slipper man også bivirkninger. Jeg selv har sluttet på medisiner flere ganger og så har det på ett eller annet tidspunkt gått dårligere igjen.. så nå har jeg bare godtatt at jeg skal stå på de "for alltid". Anonymkode: f3ca5...318
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå