Gå til innhold

Hvilket av disse selvbruningsproduktene er best? La oss kjøre debatt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er tiden inne for «naturlig» brune og fine bein. La oss se bort fra pris, påføring, tørketid og lukt. Hvilket selvbruningsprodukt for kroppen gir best resultat - den fineste fargen som sitter lengst?

Jeg har lest testen fra Minmote i linken under og en del anmeldelser på nett. De tre produktene som utmerker seg er særlig disse (i tilfeldig rekkefølge):

- Sophie Elise Face and Body Self Tan Mousse (denne har jeg også flere venninner som skryter av)

- Kicks Instant Bronzing Self Tan bronzing gel

- St. Tropez Self tan express Body mist

 

Hva er deres erfaringer med disse produktene? Hvilket er best? Dersom noen har et helt fantastisk annet produkt å anbefale, kom med det. Hovedkriteriet er at fargen er naturlig, fin og jevn 😄

 

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24665232/test-av-selvbruning

 

 

Anonymkode: 7e6e3...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS igjen!

Nå har jeg også lest om Sally Hansen Airbrush leg, som fungerer mer som en slags foundation med litt farge. For oss som har bein med litt ujevn farge etc. kan kanskje dette være et godt alternativ. Noen som har prøvd?

Anonymkode: 7e6e3...464

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det skuffende lite engasjement 😂 Noen har vel prøvd ett eller flere av disse produktene?😄

Anonymkode: 7e6e3...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke😊

Anonymkode: 4d0df...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun prøvd Dove sin, men den lukter så fælt. Ikke prøvd noen av de du nevner. Hvordan lukter de?

Anonymkode: 0c672...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glød var veldig bra. Lett å smøre ut. Ikke prøvd de andre:p

Anonymkode: d7577...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri prøvd noen av disse, men bruker en fra L´oreal som jeg er veldig fornøyd med. Brukte fra ST. Tropez for mange år siden men gadd ikke å begynne research på hvilken som passer. 😂

Anonymkode: 59e3c...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alle 3, leste samme testen som du har gjort ☺️ av de 3 er absolutt glød den aller beste. St.tropez body mist blir et eneste stort gris, spray over alt på badet. Ha på deg sokker eller sko e.l om du tråkker rundt imens du bruker denne, jeg var mørkebrun under føttene flere dager etterpå 🙈 den lukter heller ikke noe godt spør du meg. 

Kicks sin lukter også helt forferdelig. En blanding av sitrus og kattepis, yuk 🤢

Glød sin gir en fin, naturlig farge. Den er kjempe enkel og påføre, og sitter fint opptil en uke. Den får den karateristiske selvbruninglukten etter noen timer, men jeg smører meg på kvelden, og dusjer på morgenen etter. Jeg ville absolutt gått for dette alternativet av disse tre 😊

Anonymkode: 14358...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd alle 3, leste samme testen som du har gjort ☺️ av de 3 er absolutt glød den aller beste. St.tropez body mist blir et eneste stort gris, spray over alt på badet. Ha på deg sokker eller sko e.l om du tråkker rundt imens du bruker denne, jeg var mørkebrun under føttene flere dager etterpå 🙈 den lukter heller ikke noe godt spør du meg. 

Kicks sin lukter også helt forferdelig. En blanding av sitrus og kattepis, yuk 🤢

Glød sin gir en fin, naturlig farge. Den er kjempe enkel og påføre, og sitter fint opptil en uke. Den får den karateristiske selvbruninglukten etter noen timer, men jeg smører meg på kvelden, og dusjer på morgenen etter. Jeg ville absolutt gått for dette alternativet av disse tre 😊

Anonymkode: 14358...c6c

Blir ikke Glød sin litt oransje? 

Anonymkode: a5f77...ee2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir ikke Glød sin litt oransje? 

Anonymkode: a5f77...ee2

Og skjoldete?

Anonymkode: 4d0df...fed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker sophie elise sin medium mousse. Men synes fargen varer veldig kort, og MÅ smøre meg med fuktighetskrem hver dag. Går av ganske flekkvis.. Må skrubbe meg tomatrød for å få av. Synes st. tropez dark mousse holder seg bedre. Men den smitter av veldig på sengetøy og lukter mye. Fargen er super fin og lett å påføre da. Skal teste Bondi sands sin dark mousse snart - håper den er bedre enn de to andre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke Glød sin litt oransje? 

Anonymkode: a5f77...ee2

Jeg synes ikke det. Den blir vel litt forskjellig fra person til person grunnet hudtype o.l

Anonymkode: 14358...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og skjoldete?

Anonymkode: 4d0df...fed

Ikke på meg 🤷‍♀️

Anonymkode: 14358...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste selvbruningen som er fin på meg er SunSpa sin spray. 

Anonymkode: 5ae22...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt mest fan av st.tropez, jeg har en litt gul/varm undertone i huden og synes alle andre selvbruningskremer/sprayer blir altfor gule på meg. Jeg bruker st tropez mousse, den grønne flasken. 

Anonymkode: 85b83...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt ny i selvbruning gamet, men har nå påført Dove sin 2 kvelder og fått en svak gyllen glød. Er såpass blek at jeg må ha den for lys til medium. Fornøyd så langt, ikke oransje i det hele tatt. Reagerer ikke på lukta som enkelte andre, men bruker den kun på føtter og opp til knærne. Har ikke smittet av på sengetøyet heller. 😊

Anonymkode: 8b895...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. st moritz

2. glød/sunspa

Anonymkode: 45f1d...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er definitivt mest fan av st.tropez, jeg har en litt gul/varm undertone i huden og synes alle andre selvbruningskremer/sprayer blir altfor gule på meg. Jeg bruker st tropez mousse, den grønne flasken. 

Anonymkode: 85b83...c21

Denne bruker jeg også, og er veldig fornøyd. Har kjøpt Clarins sine selv tan  drops til ansiktet som jeg blander med dag/kbeldkrem og er også veldig fornøyd med denne - fint, naturlig resultat 🙏

Anonymkode: 6c1eb...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dråpene til clarins for kropp og er fornøyd med det, veldig greit å blande ut i bodylotion og velge styrke selv. MEN jeg er så glemsk så ender ofte med flere dråper på ene benet enn det andre og det ser litt rart ut 🤦🏻

Anonymkode: 5bb80...c87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Dove sin, men kunne kanskje ha prøvd ut noen andre. Skal kikke litt....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...