Gå til innhold

Plutselig blitt allergisk!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Hønselouisa skrev:

Pollenvarselet for Østlandet sier at det ikke er noen spredning av bjørkepollen nå, men hagemøblene våre blir dekt av pollen hver dag. Jeg merker ingenting til det da, selv om jeg har vært allergisk i flere år. Jeg begynte tidlig med tabletter denne gangen, kanskje det har gjort susen🤷‍♀️

Det gule man ser dekker overalt er ikke bjørkepollen. Det er gran eller furu pollen som spres. Det kan man visstnok ikke være allergisk for men mange reagerer på det likevel pga en hypersensitivitet. Jeg reagerer veldig på det tror jeg. 

Anonymkode: 2ddb8...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gule man ser dekker overalt er ikke bjørkepollen. Det er gran eller furu pollen som spres. Det kan man visstnok ikke være allergisk for men mange reagerer på det likevel pga en hypersensitivitet. Jeg reagerer veldig på det tror jeg. 

Anonymkode: 2ddb8...084

Oi, det visste jeg ikke! 

AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2020 den 10.20, AnonymBruker skrev:

Heisann.  Da er vi i samme båt ja. Uff dette er en del mer plagsomt enn jeg trodde 🤧Jeg er også veldig slapp. Alt er et slit og jeg vil helst bare ligge og slappe av. Nesten litt sånn fatigue🙄 Lurer litt på om det er medisinene jeg blir slapp av eller om det er allergien i seg selv.... Jeg bor i Tønsberg. Ja det skal liksom være lite pollen 🤔Det kan jeg ikke skjønne.... 

Anonymkode: c1c6e...fd1

Jeg bor i Sandefjord, og sliter også med pollen. Er mildere klima her i Vestfold, regner med det er derfor. 

Anonymkode: b8328...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...