AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #141 Del Skrevet 29. mai 2020 47 minutter siden, HarryDotter skrev: Ja det er fullt forståelig at det er slik. Det kommer av århundrer med "sånn skal det være" holdninger i samfunnet. Mye har snudd de siste årene. Det er flott at det er mye oppmerksomhet rundt hvordan gi kvinner optimal nytelse. Det fortjener de etter tiår med å måtte finne seg i å være puledukker for kåte dominerende menn. Litt av ulempen med et ensidig fokus slik er jo da at gamle dårlige holdninger rundt menns seksualitet får leve fritt. Der mangler det fokus. Som f.eks at vi ikke liker at damer er aktive seksuellt og at vi bare trenger et hull å tømme oss i. Menn bør jo også være flinkere til å kommunisere at de ønsker at hun skal ta for seg og gjøre ting slik hun vil også. Men i det store og hele, bør kvinner ta mer tak i det de ønsker å få endring på. Bli mer brautende. Ta litt mer tak og si hva dere ønsker. Menn er lei av å måtte tyde tankene deres. Her er jeg helt enig med deg - en oppløsning og et skikkelig røsk i den mannlige seksualiteten må også til, men her må begge bidra. Også menn fremstiller sin egen seksualitet enfoldig, sikkert også fordi denne fremstillingen ennå har en viss status, også blant gutta. Jeg hører sjeldent en mann beskrive sin egen seksualitet som annet enn voldsom/hyppig i kombinasjon med en nesten vulgær og altoppslukende tiltrekning mot damer. Særlig dette siste skaper en slags forestilling om at damer ikke trenger å gjøre noe annet enn å være damer. "Sex for menn er en gave". Og her igjen forsvinner kvinners egen aktivitet. Mannen jakter og er glad for sex. Kvinnen gir, og det holder at hun gir seg selv. Sjeldent hører man om menns eksperimentalitet, spenning, nervøsitet, følsomhet, hemninger og usikkerhet. Jeg tror en kombinasjon av empowerment, både blant menn og kvinner må til - samtidig som partneren også må ha en økt oppmerksomhet mot å lese den andres kroppslige signaler. Sex handler fremdeles i stor grad om å føle seg frem, ikke bare føle seg frem til hva man selv vil, men også til hva den andre vil. Man lytter til den andres kropp, hvordan den ligger stille eller vrir seg, og man lytter etter lyder, hvis de er der. Vi bør etter min mening sette frem ønskene våre, men også bli bedre på å lese hverandre på en slik måte at vi ikke absolutt hele tiden trenger å legge alt helt konkret frem på bordet. Vi er ikke tankelesere, men vi er fremdeles sanselige vesener. Anonymkode: 54afb...754 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 29. mai 2020 #142 Del Skrevet 29. mai 2020 Ja, jeg må ha orgasme og får orgasme hver gang. Føler jeg er veldig heldig som får det til når jeg leser om andre her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #143 Del Skrevet 29. mai 2020 6 timer siden, HarryDotter skrev: Egentlig ikke. Jeg tror man må være litt heldig for å treffe på en kvinne som er god på å suge. Baserer man den infoen vi har på kvinners beskrivelse og tilbakemeldinger på hva de fleste av dem syntes om peniser, så gir det Hr.Aktiv skriver en god pekepinn på at de aller fleste kvinner er dårlige på å behandle en penis. Ikke alle, men veldig mange. Bare så det er sagt. Det høres nok kontroversiellt ut, men kvinner flest syntes jo penis er et nødvendig onde og noe de spontant sier æsj til. Det er helt åpenbart at mange kvinner ikke bryr seg om mannens kjønnsorgan. Man kan ikke være god til å suge en mann når man missliker synet av penis. Sånn er det bare. Legg til at det utelukkende har vært og er fokus i samfunnet på hvordan gi kvinner nytelse, så er det ikke rart mange ikke har peiling på hvordan de skal suge bra. Kommuniserer menn dette da? Eller er det den mannlige metoden med å ikke si noen ting og lide i stillhet som benyttes? Om jeg er dårlig til å suge og kan gjøre noe annet så vil jeg gjerne få høre det og ikke bare "ja, du er kjempeflink". Min erfaring er at menn ofte ikke tør å si noe, men klager på internett at kvinner ikke er flinke til x og y. Man må veilede. Selv om en eks elsket x og y så betyr det ikke at ny partner gjør det. Jeg må alltid veilede ny partner når det gjelder oralsex for ellers får ikke jeg noen god opplevelse. Anonymkode: b7121...468 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #144 Del Skrevet 29. mai 2020 52 minutter siden, Tranma skrev: Ja, jeg må ha orgasme og får orgasme hver gang. Føler jeg er veldig heldig som får det til når jeg leser om andre her... Jeg blir ordentlig kåt når jeg leser om andre her 🤤 Anonymkode: ec541...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 29. mai 2020 #145 Del Skrevet 29. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ordentlig kåt når jeg leser om andre her 🤤 Anonymkode: ec541...7fd Vi kan godt snakke litt på pm om jeg kan komme med noen triks til deg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #146 Del Skrevet 29. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommuniserer menn dette da? Eller er det den mannlige metoden med å ikke si noen ting og lide i stillhet som benyttes? Om jeg er dårlig til å suge og kan gjøre noe annet så vil jeg gjerne få høre det og ikke bare "ja, du er kjempeflink". Min erfaring er at menn ofte ikke tør å si noe, men klager på internett at kvinner ikke er flinke til x og y. Man må veilede. Selv om en eks elsket x og y så betyr det ikke at ny partner gjør det. Jeg må alltid veilede ny partner når det gjelder oralsex for ellers får ikke jeg noen god opplevelse. Anonymkode: b7121...468 Har samme erfaring. Min partner sier nesten ingenting. Alt er "bra". Anonymkode: 54afb...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #147 Del Skrevet 29. mai 2020 1 time siden, Tranma skrev: Vi kan godt snakke litt på pm om jeg kan komme med noen triks til deg😊 1 time siden, Tranma skrev: Vi kan godt snakke litt på pm om jeg kan komme med noen triks til deg😊 Sier ja takk til det Anonymkode: ec541...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #148 Del Skrevet 29. mai 2020 9 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det må egentlig vises, men jeg liker trykk og vakum. Dt liker jeg ikke. Det er bra vi er forskjellige. Leser jo at du er akkurat likedan som de kvinnene jeg har hengt med. Det forventes at jeg skal behage deg og motsatt da dør du av kjedsomhet. Jeg penetrerer hver gang. Lager ikke noe styr utav det selv om det er mange ting jeg synes er bedre. Jeg missliker det jo ikke for jeg liker å leke litt med dama og roterer penis, kjøre helt i bunn, bare tease i åpningen med penisen samtidig som tempo justeres etter hvilken feedback hun kommer med. De blir åpenbart "gale" når jeg holder på og mange av dem sier i ettertid at sexen med meg er noe de savner så noe riktig må jeg ha gjort. Jeg får orgasme ved penetrering, men orgasmen jeg får ved oral er mye kraftigere og bedre. Forskjellen er 50%. Dette kommer av at jeg blir mye kåtere ved oral. Men innimellom hadde det vært fint å få sine egne maxnytelser oppfyllt, men leser jo her at det blir som forventet bare kjedelig. Jeg har i min over 20 år lange seksuelle karriere opplevd kun fåtall av ganger der jeg har opplevd det jeg ønsker. Det var i fjor høst det skjedde første gang. Jeg har lest mange av dine innlegg, og alltid tenkt at du har vært veldig uheldig med dine kvinner. Det du har skrevet i denne tråden har gitt meg en større forståelse for hvorfor. Ja, vi kvinner kjeder oss ofte fort med rutinesex, men det spørs jo hvor man legger listen også, og hva man fokuserer på. Jeg forventer ikke det absolutt ultimate for min del, hver gang. Jeg er storfornøyd om det skjer hver 30 gang. Annen sex er ikke bortkastet for meg, selv om det beste av det beste, som gir meg de sterkeste orgasmer, ikke skjer stadig. Jeg må si at jeg har gitt deg tvilen til gode gjennom tråd etter tråd og innlegg etter innlegg. Denne tråden ga meg en "Aha!" - opplevelse i at jeg forstår at du ikke bare har vært uheldig, men at det ikke kan være veldig kjekt å være sammen med deg heller. Jeg oppfatter deg her som et minusmålmenneske. Med det mener jeg et menneske som ikke er fornøyd med noe annet enn akkurat det du vil ha. Alt annet er på minussiden. Jeg er et plusssidemenneske. Du må gi meg vondt og ubehag for at jeg skal trekke noe ned på minus. Om sex er en skala fra - 100 til +100 vil jeg rangere sex som bare er for min manns skyld på pluss det også. For minusmålmennesker ville sex kun for den andre være på minussiden, og selv halvbra sex være på minussiden. En skuffelse i forhold til det optimale. Jeg har aldri sex på minussiden, selv om det kun er for min kjære. Det gir meg også noe. Balansen jeg nevnte i at vi varierer fra bare for ham, til mest for ham, til for begge, til mest for meg, til bare for meg gjør at det aldri er feil eller "urettferdig". Vi setter begge pris på å bevege oss rundt på koldtbordet sex er, og kaller ikke noe av det skuffende, føler ikke at det er det, for man gir og tar ulikt, og ingenting er vondt. Alt er på plusssiden. Jeg forstår at du går på skuffelse etter skuffelse, når kun det beste for deg egentlig er bra nok, og det er EN ting. Et godt sexliv kan ikke bestå av en ting! Jeg nevnte koldtbord, og uansett hvor godt man liker noe ville man gå lei av å spise det samme hele tiden. De fleste ville ønske variasjon, til og med til de minst tiltalende rettene om man gikk på samme koldtbord med samme retter hele tiden. Da hadde man til slutt valgt å smake på hotdog og salte kjeks også, selv om de flotteste kjøtt- og fiskeretter var der. De hadde man jo allerede spist en del av. Om du har bare en ting som egentlig er bra nok for din del, ja jeg ville som partner gått lei, uansett hva det var. Til og med det jeg tenker som det ultimate. Rangerer du i tillegg alt som ikke er akkurat DET som på minus, skuffende, så ville jeg ha savnet partner som nyter annet også. Til og med de tingene som ikke er mine favoritter. Sex uten variasjon og spekter i ulike opplevelser, som alle er bra selv om ikke best of the best, vil bli kjedelig. En partner som rangerer alt annet enn en ting som skuffende ville påføre meg savn etter andre opplevelser, for jeg hadde konstant følt på at ting ikke var bra nok for ham om det ikke var akkurat DET. Igjen og igjen, til det kjedsommelige. Beklager, slik er det. Du gir mye, skriver du, men det er nok ikke mulig å ikke merke at partner ikke er fornøyd med annet enn en avslutning, og det er nok ikke så kjekt å ha sex og etterpå føle at partner synes at det var en skuffelse om han ikke fikk den ene tingen. Fikk avslutte som han helst vil. Mine orgasmer er i ulik styrke også, men jeg rangerer dem alle positivt. En orgasme er ikke - 50, eller 50 % dårlige, når vi ikke gjør det ultimate for meg, de er +100 og 50 % bedre, men INGEN er negative. Etter en +10 eller +50 orgasme er jeg godt fornøyd. Etter en +100 orgasme er jeg i himmelen. Ingen rangeres som skuffende. Jeg også får sjelden maxnytelse. Hva så? Jeg får dem av og til, og alt annet er jo bra det også. Jeg tror du ville få det lettere om du beveget deg oppover på plusskalaen, istedenfor å være misfornøyd og bevege deg nedover på minus om det ikke er optimalt. Jeg tror du skal slite med å finne partner som synes det er helt topp å suge deg til orgasme hver gang. Hver gang kan ta sugelyst fra de mest sugeglade, og en partner som er skuffet over å ikke få det han ønsker mest hver gang hadde tatt seksuell glede fra meg. Anonymkode: bd286...6f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #149 Del Skrevet 29. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lest mange av dine innlegg, og alltid tenkt at du har vært veldig uheldig med dine kvinner. Det du har skrevet i denne tråden har gitt meg en større forståelse for hvorfor. Ja, vi kvinner kjeder oss ofte fort med rutinesex, men det spørs jo hvor man legger listen også, og hva man fokuserer på. Jeg forventer ikke det absolutt ultimate for min del, hver gang. Jeg er storfornøyd om det skjer hver 30 gang. Annen sex er ikke bortkastet for meg, selv om det beste av det beste, som gir meg de sterkeste orgasmer, ikke skjer stadig. Jeg må si at jeg har gitt deg tvilen til gode gjennom tråd etter tråd og innlegg etter innlegg. Denne tråden ga meg en "Aha!" - opplevelse i at jeg forstår at du ikke bare har vært uheldig, men at det ikke kan være veldig kjekt å være sammen med deg heller. Jeg oppfatter deg her som et minusmålmenneske. Med det mener jeg et menneske som ikke er fornøyd med noe annet enn akkurat det du vil ha. Alt annet er på minussiden. Jeg er et plusssidemenneske. Du må gi meg vondt og ubehag for at jeg skal trekke noe ned på minus. Om sex er en skala fra - 100 til +100 vil jeg rangere sex som bare er for min manns skyld på pluss det også. For minusmålmennesker ville sex kun for den andre være på minussiden, og selv halvbra sex være på minussiden. En skuffelse i forhold til det optimale. Jeg har aldri sex på minussiden, selv om det kun er for min kjære. Det gir meg også noe. Balansen jeg nevnte i at vi varierer fra bare for ham, til mest for ham, til for begge, til mest for meg, til bare for meg gjør at det aldri er feil eller "urettferdig". Vi setter begge pris på å bevege oss rundt på koldtbordet sex er, og kaller ikke noe av det skuffende, føler ikke at det er det, for man gir og tar ulikt, og ingenting er vondt. Alt er på plusssiden. Jeg forstår at du går på skuffelse etter skuffelse, når kun det beste for deg egentlig er bra nok, og det er EN ting. Et godt sexliv kan ikke bestå av en ting! Jeg nevnte koldtbord, og uansett hvor godt man liker noe ville man gå lei av å spise det samme hele tiden. De fleste ville ønske variasjon, til og med til de minst tiltalende rettene om man gikk på samme koldtbord med samme retter hele tiden. Da hadde man til slutt valgt å smake på hotdog og salte kjeks også, selv om de flotteste kjøtt- og fiskeretter var der. De hadde man jo allerede spist en del av. Om du har bare en ting som egentlig er bra nok for din del, ja jeg ville som partner gått lei, uansett hva det var. Til og med det jeg tenker som det ultimate. Rangerer du i tillegg alt som ikke er akkurat DET som på minus, skuffende, så ville jeg ha savnet partner som nyter annet også. Til og med de tingene som ikke er mine favoritter. Sex uten variasjon og spekter i ulike opplevelser, som alle er bra selv om ikke best of the best, vil bli kjedelig. En partner som rangerer alt annet enn en ting som skuffende ville påføre meg savn etter andre opplevelser, for jeg hadde konstant følt på at ting ikke var bra nok for ham om det ikke var akkurat DET. Igjen og igjen, til det kjedsommelige. Beklager, slik er det. Du gir mye, skriver du, men det er nok ikke mulig å ikke merke at partner ikke er fornøyd med annet enn en avslutning, og det er nok ikke så kjekt å ha sex og etterpå føle at partner synes at det var en skuffelse om han ikke fikk den ene tingen. Fikk avslutte som han helst vil. Mine orgasmer er i ulik styrke også, men jeg rangerer dem alle positivt. En orgasme er ikke - 50, eller 50 % dårlige, når vi ikke gjør det ultimate for meg, de er +100 og 50 % bedre, men INGEN er negative. Etter en +10 eller +50 orgasme er jeg godt fornøyd. Etter en +100 orgasme er jeg i himmelen. Ingen rangeres som skuffende. Jeg også får sjelden maxnytelse. Hva så? Jeg får dem av og til, og alt annet er jo bra det også. Jeg tror du ville få det lettere om du beveget deg oppover på plusskalaen, istedenfor å være misfornøyd og bevege deg nedover på minus om det ikke er optimalt. Jeg tror du skal slite med å finne partner som synes det er helt topp å suge deg til orgasme hver gang. Hver gang kan ta sugelyst fra de mest sugeglade, og en partner som er skuffet over å ikke få det han ønsker mest hver gang hadde tatt seksuell glede fra meg. Anonymkode: bd286...6f7 Utrolig bra skrevet! Håper du tar dette til deg TS 👏🏼 Anonymkode: 4aa63...f75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #150 Del Skrevet 29. mai 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest mange av dine innlegg, og alltid tenkt at du har vært veldig uheldig med dine kvinner. Det du har skrevet i denne tråden har gitt meg en større forståelse for hvorfor. Ja, vi kvinner kjeder oss ofte fort med rutinesex, men det spørs jo hvor man legger listen også, og hva man fokuserer på. Jeg forventer ikke det absolutt ultimate for min del, hver gang. Jeg er storfornøyd om det skjer hver 30 gang. Annen sex er ikke bortkastet for meg, selv om det beste av det beste, som gir meg de sterkeste orgasmer, ikke skjer stadig. Jeg må si at jeg har gitt deg tvilen til gode gjennom tråd etter tråd og innlegg etter innlegg. Denne tråden ga meg en "Aha!" - opplevelse i at jeg forstår at du ikke bare har vært uheldig, men at det ikke kan være veldig kjekt å være sammen med deg heller. Jeg oppfatter deg her som et minusmålmenneske. Med det mener jeg et menneske som ikke er fornøyd med noe annet enn akkurat det du vil ha. Alt annet er på minussiden. Jeg er et plusssidemenneske. Du må gi meg vondt og ubehag for at jeg skal trekke noe ned på minus. Om sex er en skala fra - 100 til +100 vil jeg rangere sex som bare er for min manns skyld på pluss det også. For minusmålmennesker ville sex kun for den andre være på minussiden, og selv halvbra sex være på minussiden. En skuffelse i forhold til det optimale. Jeg har aldri sex på minussiden, selv om det kun er for min kjære. Det gir meg også noe. Balansen jeg nevnte i at vi varierer fra bare for ham, til mest for ham, til for begge, til mest for meg, til bare for meg gjør at det aldri er feil eller "urettferdig". Vi setter begge pris på å bevege oss rundt på koldtbordet sex er, og kaller ikke noe av det skuffende, føler ikke at det er det, for man gir og tar ulikt, og ingenting er vondt. Alt er på plusssiden. Jeg forstår at du går på skuffelse etter skuffelse, når kun det beste for deg egentlig er bra nok, og det er EN ting. Et godt sexliv kan ikke bestå av en ting! Jeg nevnte koldtbord, og uansett hvor godt man liker noe ville man gå lei av å spise det samme hele tiden. De fleste ville ønske variasjon, til og med til de minst tiltalende rettene om man gikk på samme koldtbord med samme retter hele tiden. Da hadde man til slutt valgt å smake på hotdog og salte kjeks også, selv om de flotteste kjøtt- og fiskeretter var der. De hadde man jo allerede spist en del av. Om du har bare en ting som egentlig er bra nok for din del, ja jeg ville som partner gått lei, uansett hva det var. Til og med det jeg tenker som det ultimate. Rangerer du i tillegg alt som ikke er akkurat DET som på minus, skuffende, så ville jeg ha savnet partner som nyter annet også. Til og med de tingene som ikke er mine favoritter. Sex uten variasjon og spekter i ulike opplevelser, som alle er bra selv om ikke best of the best, vil bli kjedelig. En partner som rangerer alt annet enn en ting som skuffende ville påføre meg savn etter andre opplevelser, for jeg hadde konstant følt på at ting ikke var bra nok for ham om det ikke var akkurat DET. Igjen og igjen, til det kjedsommelige. Beklager, slik er det. Du gir mye, skriver du, men det er nok ikke mulig å ikke merke at partner ikke er fornøyd med annet enn en avslutning, og det er nok ikke så kjekt å ha sex og etterpå føle at partner synes at det var en skuffelse om han ikke fikk den ene tingen. Fikk avslutte som han helst vil. Mine orgasmer er i ulik styrke også, men jeg rangerer dem alle positivt. En orgasme er ikke - 50, eller 50 % dårlige, når vi ikke gjør det ultimate for meg, de er +100 og 50 % bedre, men INGEN er negative. Etter en +10 eller +50 orgasme er jeg godt fornøyd. Etter en +100 orgasme er jeg i himmelen. Ingen rangeres som skuffende. Jeg også får sjelden maxnytelse. Hva så? Jeg får dem av og til, og alt annet er jo bra det også. Jeg tror du ville få det lettere om du beveget deg oppover på plusskalaen, istedenfor å være misfornøyd og bevege deg nedover på minus om det ikke er optimalt. Jeg tror du skal slite med å finne partner som synes det er helt topp å suge deg til orgasme hver gang. Hver gang kan ta sugelyst fra de mest sugeglade, og en partner som er skuffet over å ikke få det han ønsker mest hver gang hadde tatt seksuell glede fra meg. Anonymkode: bd286...6f7 Slik som du beskriver det trodde jeg at var normalen i et langvarig forhold. Det er ikke alltid det er fantastisk og den beste orgasmen man har fått, men man er fornøyd eller tenker at det var et pluss allikevel. Dette fordi man har vært nær hverandre, kost seg og tilbrakt tid sammen. I min bok har det alltid vært positivt. Jeg var for eksempel sammen med en mann som slet med ereksjon og da var det ikke alltid at han kom. For min del var det positivt allikevel. Jeg tenker at det sikkert er vanskelig å bli fornøyd om man går inn i en ny relasjon med en oppfatning om den nye partneren kommer til å være en skuffelse og hver minste lille ting gjort feil er en bekreftelse på det. Anonymkode: b7121...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. mai 2020 #151 Del Skrevet 29. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest mange av dine innlegg, og alltid tenkt at du har vært veldig uheldig med dine kvinner. Det du har skrevet i denne tråden har gitt meg en større forståelse for hvorfor. Ja, vi kvinner kjeder oss ofte fort med rutinesex, men det spørs jo hvor man legger listen også, og hva man fokuserer på. Jeg forventer ikke det absolutt ultimate for min del, hver gang. Jeg er storfornøyd om det skjer hver 30 gang. Annen sex er ikke bortkastet for meg, selv om det beste av det beste, som gir meg de sterkeste orgasmer, ikke skjer stadig. Jeg må si at jeg har gitt deg tvilen til gode gjennom tråd etter tråd og innlegg etter innlegg. Denne tråden ga meg en "Aha!" - opplevelse i at jeg forstår at du ikke bare har vært uheldig, men at det ikke kan være veldig kjekt å være sammen med deg heller. Jeg oppfatter deg her som et minusmålmenneske. Med det mener jeg et menneske som ikke er fornøyd med noe annet enn akkurat det du vil ha. Alt annet er på minussiden. Jeg er et plusssidemenneske. Du må gi meg vondt og ubehag for at jeg skal trekke noe ned på minus. Om sex er en skala fra - 100 til +100 vil jeg rangere sex som bare er for min manns skyld på pluss det også. For minusmålmennesker ville sex kun for den andre være på minussiden, og selv halvbra sex være på minussiden. En skuffelse i forhold til det optimale. Jeg har aldri sex på minussiden, selv om det kun er for min kjære. Det gir meg også noe. Balansen jeg nevnte i at vi varierer fra bare for ham, til mest for ham, til for begge, til mest for meg, til bare for meg gjør at det aldri er feil eller "urettferdig". Vi setter begge pris på å bevege oss rundt på koldtbordet sex er, og kaller ikke noe av det skuffende, føler ikke at det er det, for man gir og tar ulikt, og ingenting er vondt. Alt er på plusssiden. Jeg forstår at du går på skuffelse etter skuffelse, når kun det beste for deg egentlig er bra nok, og det er EN ting. Et godt sexliv kan ikke bestå av en ting! Jeg nevnte koldtbord, og uansett hvor godt man liker noe ville man gå lei av å spise det samme hele tiden. De fleste ville ønske variasjon, til og med til de minst tiltalende rettene om man gikk på samme koldtbord med samme retter hele tiden. Da hadde man til slutt valgt å smake på hotdog og salte kjeks også, selv om de flotteste kjøtt- og fiskeretter var der. De hadde man jo allerede spist en del av. Om du har bare en ting som egentlig er bra nok for din del, ja jeg ville som partner gått lei, uansett hva det var. Til og med det jeg tenker som det ultimate. Rangerer du i tillegg alt som ikke er akkurat DET som på minus, skuffende, så ville jeg ha savnet partner som nyter annet også. Til og med de tingene som ikke er mine favoritter. Sex uten variasjon og spekter i ulike opplevelser, som alle er bra selv om ikke best of the best, vil bli kjedelig. En partner som rangerer alt annet enn en ting som skuffende ville påføre meg savn etter andre opplevelser, for jeg hadde konstant følt på at ting ikke var bra nok for ham om det ikke var akkurat DET. Igjen og igjen, til det kjedsommelige. Beklager, slik er det. Du gir mye, skriver du, men det er nok ikke mulig å ikke merke at partner ikke er fornøyd med annet enn en avslutning, og det er nok ikke så kjekt å ha sex og etterpå føle at partner synes at det var en skuffelse om han ikke fikk den ene tingen. Fikk avslutte som han helst vil. Mine orgasmer er i ulik styrke også, men jeg rangerer dem alle positivt. En orgasme er ikke - 50, eller 50 % dårlige, når vi ikke gjør det ultimate for meg, de er +100 og 50 % bedre, men INGEN er negative. Etter en +10 eller +50 orgasme er jeg godt fornøyd. Etter en +100 orgasme er jeg i himmelen. Ingen rangeres som skuffende. Jeg også får sjelden maxnytelse. Hva så? Jeg får dem av og til, og alt annet er jo bra det også. Jeg tror du ville få det lettere om du beveget deg oppover på plusskalaen, istedenfor å være misfornøyd og bevege deg nedover på minus om det ikke er optimalt. Jeg tror du skal slite med å finne partner som synes det er helt topp å suge deg til orgasme hver gang. Hver gang kan ta sugelyst fra de mest sugeglade, og en partner som er skuffet over å ikke få det han ønsker mest hver gang hadde tatt seksuell glede fra meg. Anonymkode: bd286...6f7 Har vel aldri forventet det heller, men at det skulle gå over 20 år? Det finnes vel en mellomting mellom hver gang og hvert 20. år? Slik det er nå jatter jeg bare med slik at jeg ikke blir så veldig skuffa selv om damene selv har tro på både driv og lyst i senga. Det stemmer jo ikke. Jeg tror heller ikke jeg har noe høyere krav enn den vanlige mannen. Hvorfor skal jeg det? Desverre har damers oppfatning av sex blitt dit at mannen skal ta seg av alt både hennes og sin egen nytelse. De skal være så sub at de ikke kan gjøre noe selv. Jeg har bare krav om å bli hørt litt innimellom på samme måte som jeg hører og justerer slik at det blir best mulig opplevelse til henne. Så hvorfor skal ikke jeg også få best mulig opplevelse innimellom når hun både får det og forventer det hver eneste gang? Jeg forventer at de hører på hva jeg sier. Hadde dette vært ons så har heller ikke forventningene mine vært spesielt store, men når det er snakk om ei som "åpenbart" elsker deg så trodde jeg innsatsen burde vært større. For er det snakk om shopping så er det ingenting feil med den. Jeg klarte jo å treffe ei slik ei til slutt, så de finnes jo der ute et sted. Til hennes forsvar så likte hun å se en pikk og gjorde ikke noe nummer utav det selv om det enkelte ganger dukket opp noen uventetde. Hun slettet dem bare. Hun brakk seg heller ikke eller rullet øynene i hodet når jeg dukket opp etter en løpetur i tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #152 Del Skrevet 29. mai 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Har vel aldri forventet det heller, men at det skulle gå over 20 år? Det finnes vel en mellomting mellom hver gang og hvert 20. år? Slik det er nå jatter jeg bare med slik at jeg ikke blir så veldig skuffa selv om damene selv har tro på både driv og lyst i senga. Det stemmer jo ikke. Jeg tror heller ikke jeg har noe høyere krav enn den vanlige mannen. Hvorfor skal jeg det? Desverre har damers oppfatning av sex blitt dit at mannen skal ta seg av alt både hennes og sin egen nytelse. De skal være så sub at de ikke kan gjøre noe selv. Jeg har bare krav om å bli hørt litt innimellom på samme måte som jeg hører og justerer slik at det blir best mulig opplevelse til henne. Så hvorfor skal ikke jeg også få best mulig opplevelse innimellom når hun både får det og forventer det hver eneste gang? Jeg forventer at de hører på hva jeg sier. Hadde dette vært ons så har heller ikke forventningene mine vært spesielt store, men når det er snakk om ei som "åpenbart" elsker deg så trodde jeg innsatsen burde vært større. For er det snakk om shopping så er det ingenting feil med den. Jeg klarte jo å treffe ei slik ei til slutt, så de finnes jo der ute et sted. Til hennes forsvar så likte hun å se en pikk og gjorde ikke noe nummer utav det selv om det enkelte ganger dukket opp noen uventetde. Hun slettet dem bare. Hun brakk seg heller ikke eller rullet øynene i hodet når jeg dukket opp etter en løpetur i tights. Jeg forstår ikke hvordan dette var svar på mitt innlegg. Du fremlegger tidligere i tråden at du ikke har noe særlig utbytte av penetrering. Det er noe du gjør mest for kvinnene. Det er jammen ikke mye en kvinne kan gjøre for deg om det er kun en ting som er for deg, og resten for henne. Da er det kanskje ikke rart du føler at du gir og gir og ikke får tilbake, for det meste er ikke bra nok. Nesten alt vi andre gir og tar i, fordi det er tosidig nytelse, der variasjon tilgodese ene eller andre, eller begge, i hastighet/stilling /måte, det mener du er for henne. Den ene tingen du sier er eneste som gir deg maks er en ting som kun er for deg. Hvordan kan en kvinne lage balanse i dette dersom å fingre/slikke henne er for henne (som det mest er), men OGSÅ alle former for penetrering? Hun kan bare gjøre deg fornøyd på en måte da, hver gang, og samme måte hver gang er et problem. Nærmest et seksuelt handicap, om BARE det duger. Alt annet skuffer. Jeg har driv og lyst i sengen. Det ville min mann sagt seg enig i, men både driv og lyst hadde stupt ned i ingenting om alt vi gjorde ble gjort for meg, og han kun egentlig ønsket at jeg skulle suge til finale, hver gang, ellers var han misfornøyd. Kanskje de hadde driv og lyst, egentlig, men ikke når det føltes slik. Et press på bare en ting, og alt annet en skuffelse. Min driv og lyst er ikke fullstendig selvgående, uansett hvordan partner er. Hans driv og lyst, glede og nytelse, at han setter pris på ALT vi gjør, er med på å drive min driv og lyst. Hadde jeg fått inntrykk av skuffelse og misnøye stadig når jeg trodde VI hadde sex, og begge to nøt det, og skjønte at han egentlig bare gjorde det for meg, men like gjerne kunne ha talt kvisthull i en, vegg, da hadde min driv og lyst forduftet. Vi har begge to ting vi tenner ekstra på, men vi koser oss likevel med hele spekteret, begge to. Den tilliten og tryggheten på at ingenting er feil, selv om det finnes noe enda mer fantastisk, den er viktig, og man merker om noen er lunken. Skuffet. Hadde min mann knullet meg, og jeg bare fikk følelsen av at det var "enda en dag på jobb" for ham, jeg tenker at det hadde blitt et kort forhold. Og nei, uansett hvor høyt jeg elsker ham hadde jeg ikke suget ham til avslutning hver gang. Jeg liker å suge, men nei, det hadde vært et handicap om bare det fungerte for ham, bare da han var fornøyd, og mitt sexliv ville også bli handikappet av det. Det samme ville min lyst og drive. Anonymkode: bd286...6f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. mai 2020 #153 Del Skrevet 29. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke hvordan dette var svar på mitt innlegg. Du fremlegger tidligere i tråden at du ikke har noe særlig utbytte av penetrering. Det er noe du gjør mest for kvinnene. Det er jammen ikke mye en kvinne kan gjøre for deg om det er kun en ting som er for deg, og resten for henne. Da er det kanskje ikke rart du føler at du gir og gir og ikke får tilbake, for det meste er ikke bra nok. Nesten alt vi andre gir og tar i, fordi det er tosidig nytelse, der variasjon tilgodese ene eller andre, eller begge, i hastighet/stilling /måte, det mener du er for henne. Den ene tingen du sier er eneste som gir deg maks er en ting som kun er for deg. Hvordan kan en kvinne lage balanse i dette dersom å fingre/slikke henne er for henne (som det mest er), men OGSÅ alle former for penetrering? Hun kan bare gjøre deg fornøyd på en måte da, hver gang, og samme måte hver gang er et problem. Nærmest et seksuelt handicap, om BARE det duger. Alt annet skuffer. Jeg har driv og lyst i sengen. Det ville min mann sagt seg enig i, men både driv og lyst hadde stupt ned i ingenting om alt vi gjorde ble gjort for meg, og han kun egentlig ønsket at jeg skulle suge til finale, hver gang, ellers var han misfornøyd. Kanskje de hadde driv og lyst, egentlig, men ikke når det føltes slik. Et press på bare en ting, og alt annet en skuffelse. Min driv og lyst er ikke fullstendig selvgående, uansett hvordan partner er. Hans driv og lyst, glede og nytelse, at han setter pris på ALT vi gjør, er med på å drive min driv og lyst. Hadde jeg fått inntrykk av skuffelse og misnøye stadig når jeg trodde VI hadde sex, og begge to nøt det, og skjønte at han egentlig bare gjorde det for meg, men like gjerne kunne ha talt kvisthull i en, vegg, da hadde min driv og lyst forduftet. Vi har begge to ting vi tenner ekstra på, men vi koser oss likevel med hele spekteret, begge to. Den tilliten og tryggheten på at ingenting er feil, selv om det finnes noe enda mer fantastisk, den er viktig, og man merker om noen er lunken. Skuffet. Hadde min mann knullet meg, og jeg bare fikk følelsen av at det var "enda en dag på jobb" for ham, jeg tenker at det hadde blitt et kort forhold. Og nei, uansett hvor høyt jeg elsker ham hadde jeg ikke suget ham til avslutning hver gang. Jeg liker å suge, men nei, det hadde vært et handicap om bare det fungerte for ham, bare da han var fornøyd, og mitt sexliv ville også bli handikappet av det. Det samme ville min lyst og drive. Anonymkode: bd286...6f7 Det er jo klart at du ikke leser det jeg skriver her så jeg legger ballen død. Endret 29. mai 2020 av Hr. Aktiv Helt død faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #154 Del Skrevet 30. mai 2020 14 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det er jo klart at du ikke leser det jeg skriver her så jeg legger ballen død. Du tar helt feil. Jeg har lest både det du skriver her og andre steder med stadig økende nysgjerrighet, fordi du beskriver kvinner ensidig på en måte jeg ikke kan kjenne verken meg eller venninner igjen på. Jeg kjenner rimelig mange kvinner vil jeg si, men ingen som er som du beskriver oss. Jeg har oppriktig lurt på hvordan man kan få et slikt syn på kvinner. Jeg tror imidlertid at det er noe i "En gang. Tilfeldighet! To ganger. Uflaks! Tre ganger og mer... det er ved deg selv du ikke ser!" Du tar alt jeg skriver her som kritikk. Jeg forsøkte å få deg til å se en annen vinkel på dine utfordringer, nå som du avslørte noe som kan være en utfordring både for deg og kvinner du møter på. Ser man kun ting fra egen side kan man aldri utvikle seg, og komme ut av et vondt spor. Anonymkode: bd286...6f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #155 Del Skrevet 30. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Du tar helt feil. Jeg har lest både det du skriver her og andre steder med stadig økende nysgjerrighet, fordi du beskriver kvinner ensidig på en måte jeg ikke kan kjenne verken meg eller venninner igjen på. Jeg kjenner rimelig mange kvinner vil jeg si, men ingen som er som du beskriver oss. Jeg har oppriktig lurt på hvordan man kan få et slikt syn på kvinner. Jeg tror imidlertid at det er noe i "En gang. Tilfeldighet! To ganger. Uflaks! Tre ganger og mer... det er ved deg selv du ikke ser!" Du tar alt jeg skriver her som kritikk. Jeg forsøkte å få deg til å se en annen vinkel på dine utfordringer, nå som du avslørte noe som kan være en utfordring både for deg og kvinner du møter på. Ser man kun ting fra egen side kan man aldri utvikle seg, og komme ut av et vondt spor. Anonymkode: bd286...6f7 Helt enig med innleggene dine anonym..6f7 👏🏼👏🏼 Anonymkode: 4aa63...f75 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #156 Del Skrevet 1. juni 2020 Til alle dere menn; Sanneten er at veldig mange damer ikke kommer under sex. Fortvil ikke, vi har det kjempe godt for det. Noen damer skryter på seg at de kommer, men det er ikke hver gang man kan komme. Du som mann vil kunne kjenne om dama kommer. Min mann har kun ved noen få ganger gjennom vårt 7år lange forhold, kjent at det har gått. Han sier det føles som at jeg tisser på meg. Syntes det dumt at damer skal lyve om orgasme. Man har det uansett godt, om det går eller ei. Det er masse deilige punkter og følelser inni der. Anonymkode: 5f822...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå