AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #81 Del Skrevet 28. mai 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Forventer dere damer å komme under ONS? Anonymkode: 7d8d8...a3d Selvsagt, hva skulle ellers hensikten være? Å være snill med mannen? Jeg kommer såpass lett at du skal være rimelig håpløs for å ikke greie det. Sex uten orgasmer har jeg bare tålmodighet til i forhold, hvor det er flere parametre, og ting gjerne går litt begge veier og jevner seg ut over tid. De av venninnene mine som har vanskeligere for å komme har også noe lavere forventinger til ons, men de forventer også at han i hvert fall prøver. Alder har også litt å si, i starten av tjueåra var det ingen som visste hva de drev med, men nå som jeg holder meg til menn over tredve har jeg en klar forventning om at han gjør en viss innsats. Og nei, det er ikke vanskelig å tilfredsstille kvinner, det krever ikke en mastergrad i kvinnelig anatomi eller noe sånt. Jeg er bifil, og har sex med begge kjønn, og opplever at menn like ofte som kvinner har seksuelle problemer som senker nytelsen.De fleste kvinner har kapasitet for å få ti orgasmer på samme tid som mannen får en, rent fysisk. Når vi sier at kvinner må ta ansvar for egen orgasme betyr ikke det at mannen er fritatt for ansvar. Sex er et samarbeidsprosjekt, og dersom hun bare legger seg ned om en potetsekk og forventer at han skal trylle med staven sin saboterer hun sexen for begge to. Men en mann som er dårlig i senga kan også ødelegge for begge, så dersom han bare peiser på uten å tenke på henne er det under det man kan forvente, selv på en ons. Anonymkode: 95672...fcc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 28. mai 2020 #82 Del Skrevet 28. mai 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnens seksualitet er passiv, mannens er aktiv. Gamle fordommer. Et mareritt. Anonymkode: 54afb...754 Mareritt er ordet! Og en fordom som burde dø fortest mulig. Jeg har ikke kjæreste, men fast sexpartner. Han hadde blitt bytta ut fortere enn du kan si fordom om han kun var egosentrisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #83 Del Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Bl.a. ja. Hva er inni bl.a? Anonymkode: 42141...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 28. mai 2020 #84 Del Skrevet 28. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er inni bl.a? Anonymkode: 42141...53e Flere ting som mange damer ikke bryr seg om. For de er deres nytelse som står høyest og tror at mannen er superfornøyd når han får penetrere hennes vagina. Ofte hører de heller ikke på hva mannen sier for de har lest f.eks. her inne at penetrering er best. Da får ikke jeg som mann prøvd det som betyr noe for meg da hun alltid har førstepri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #85 Del Skrevet 28. mai 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Flere ting som mange damer ikke bryr seg om. For de er deres nytelse som står høyest og tror at mannen er superfornøyd når han får penetrere hennes vagina. Ofte hører de heller ikke på hva mannen sier for de har lest f.eks. her inne at penetrering er best. Da får ikke jeg som mann prøvd det som betyr noe for meg da hun alltid har førstepri. Og du er åpen å forteller hva du vil ha? Eller legger deg i kosestilling npr hun har kommet.... Fortell hva du liker da. Jeg er nysgerrig, for alle menn jeg hat ligget med liker penetrering, så lurer på hva alternativet er for stimulering. Anonymkode: 42141...53e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 28. mai 2020 #86 Del Skrevet 28. mai 2020 Jeg har alltid hatt store problemer med å komme under sex, så det viktigste for meg er at mannen prøver og gir meg en sjanse. Ikke at de tenker "går jo ikke uansett, hvorfor prøve". Jeg syns det er deilig selv om jeg ikke kommer. Er like viktig at partneren får nytelse fra meg og. Kommer jeg så er det bare bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 28. mai 2020 #87 Del Skrevet 28. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og du er åpen å forteller hva du vil ha? Eller legger deg i kosestilling npr hun har kommet.... Fortell hva du liker da. Jeg er nysgerrig, for alle menn jeg hat ligget med liker penetrering, så lurer på hva alternativet er for stimulering. Anonymkode: 42141...53e Jeg er vel det man kan kalle veldig direkte. Sier ting rett ut om hvordan jeg tenker og ønsker. Så får folk argumentere imot hvis de er uenige. Slik kommer vi ofte til en løsning der begge parter er tilsynelatende fornøyde. Å nei jeg er ikke urimelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #88 Del Skrevet 28. mai 2020 19 timer siden, iskremm skrev: Kvinner er helt forskjellig enn menn og trenger mye mer stimuli for å få orgasme. Mens med menn tar det 1-5 minutter om man peiser på. Med ONS gir jeg en god faen. Og det gjør 98% av menn og. Nei, 98 % v menn gjør ikke det. Men jeg forstår hvor du må ha et så stort imaginært tall i ryggen for å backe opp hvor ræva du selv oppfører deg. Da er det greit å ikke stå helt alene om det. Alt i innlegget ditt står for øvrig til stryk. Anonymkode: 54afb...754 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 28. mai 2020 #89 Del Skrevet 28. mai 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Om du hadde brukt 1-5 minutter på klitorisstimuli så hadde også kvinnen kommet. Så kvinner trenger ikke nødvendigvis mer stimuli, men noe annet enn penetrering. Anonymkode: 0bbac...f72 I noen tilfeller stemmer det, i andre ikke. Ganske mange damer er så ekstremt spesifikke på hvordan de må stimuleres at det i praksis er umulig for en partner å gi dem orgasme. Og det er faktisk en like stor nedtur hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 28. mai 2020 #90 Del Skrevet 28. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Og du er åpen å forteller hva du vil ha? Eller legger deg i kosestilling npr hun har kommet.... Fortell hva du liker da. Jeg er nysgerrig, for alle menn jeg hat ligget med liker penetrering, så lurer på hva alternativet er for stimulering. Anonymkode: 42141...53e Penetrering funker jo stort sett noenlunde for menn, men de mest intense følelsene krever en skikkelig utført blowjob/ handjob. Men de fleste damer synes visst det blir for mye jobb for dem, og regner med at knulling er toppen for menn. Det er det kun i noen få tilfeller, med de aller beste damene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #91 Del Skrevet 28. mai 2020 4 timer siden, Mysticgirl skrev: Hvordan klarer du å holde orgasmen tilbake? Min bare kommer veldig fort og jeg klarer ikke å holde den tilbake. Hadde vært kult å lære seg å holde den tilbake litt av og til . Hvordan får du orgasmen fort? Anonymkode: ec541...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 28. mai 2020 #92 Del Skrevet 28. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan får du orgasmen fort? Anonymkode: ec541...7fd Tenker hun "bare har det", rett og slett. Sånne damer kan ikke forklare det noe mer enn de som er stikk motsatt. Noen få utvalgte damer har naturlige forutsetninger for skikkelig bra sex både for dem selv og partner. De fleste har det ikke. Det er jo akkurat like ulikt firdelt som f.eks intelligens, idrettstalent, musikalitet og utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #93 Del Skrevet 28. mai 2020 Spm til dere damer: Om dere er kåte, og får tatt en kjappis på 4-5 min. Vil kåtheten deres forsvinne da, selvom dere ikke kommer? Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #94 Del Skrevet 28. mai 2020 Nei, sexen vår inneholder så mye mer enn penetrering at orgasme ikke er nødvendig. Orgasmemas gidder jeg ikke. Anonymkode: ffd98...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 28. mai 2020 #95 Del Skrevet 28. mai 2020 Det er jo hyggelig at begge får orgasme da, men er det krise om en av partene ikke kommer en gang iblant? Nei selvfølgelig ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #96 Del Skrevet 28. mai 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spm til dere damer: Om dere er kåte, og får tatt en kjappis på 4-5 min. Vil kåtheten deres forsvinne da, selvom dere ikke kommer? Anonymkode: 7d8d8...a3d Nei, tvert i mot, men jeg hadde ikke sagt nei takk til det Anonymkode: c57ee...316 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #97 Del Skrevet 28. mai 2020 Så lenge det ikkje er en kjappis så er det urolig viktig at kona skal komme minst en gang skikkelig, eller helst enda flere da. Anonymkode: eaf3b...f44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #98 Del Skrevet 28. mai 2020 Å ikke komme en gang innimellom går greit, men synes det er viktig at menn forstår at for de fleste kvinner (ja, det finnes statistikk) så gir ikke inn og ut noe særlig følelse hos kvinnen, ja det er fint og nært og noe de fleste kvinner ønsker, men det er ikke noe poeng å jukke på i en evighet mtp kvinnens orgasme. Vis engasjement og innsats på andre måter for å få henne til å komme. Anonymkode: 1c2ff...749 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #99 Del Skrevet 28. mai 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har kvinner ONS hvis ikke orgasme er viktig? Sjeldent man før orgasme på ons? Anonymkode: ea0b5...153 Både kvinner og menn har vel ons fordi de er kåte og har lyst på sex. Trenger sex gjerne, for slik er kroppene våre laget, at vi har et seksuelt behov, som til tider kan være temmelig påtrengende også. Det er nok ingen kvinner som har ons utelukkende for å gi ganske så fremmede menn en utløsning. For å være grei med menn. Også kvinner blir kåte og har behov for seksuell tilfredsstillelse. Også kvinner har i hovedsak sex fordi de har lyst på det. Trenger det. Også angående ons er det slik at menn oppleves som svært bra, ok eller elendig. Jeg selv har bare hatt en ons i hele mitt liv, og det var fordi jeg hadde et utrolig sterkt behov for sex, som onanering ikke klarte å tilfredsstille lenger. Jeg var utrolig heldig med fyren. Venninner som har hatt langt flere slike opplevelser har også et mye bredere register av hvor bra slikt er, og vi har ledd godt av ulike opplevelser de har hatt. For å si det slik, kvinner har ikke en veldig respekt for "Do not kiss and tell!" når det gjelder ons. Spesielt ikke om det var en helt elendig egoist. Svært bra og ok har jeg hørt lite om, men de virkelig elendige historiene deles, til underholdning og latter. Nå vet jo vi andre ofte ikke hvem fyren er, men har ikke menn lyst til å bli underholdning på neste jentekveld er det nok ikke dumt å gjøre litt innsats selv om det er ons. For kvinner har ikke ons kun for å være grei, og la en fyr tømme seg litt. Det er definitivt forventet av kvinner å få noe ut av det selv også. De verste historiene lever evig også. De som ikke var hyggelige der og da, men så sære at de aldri glemmes. Til dere menns fordel er gjerne fyren glemt etterhvert, og ville trolig ikke kjennes igjen, men "opplevelsen" han sto fortelles gjerne i lystig lag, og vekker ennå slik latter at tårene triller. "Hypp hypp" har i rundt 15 år nå vært et utrykk i min krets, etter en uforglemmelig (på den feile måten) ons en venninne hadde. "Er den inne nå?" det samme. "Hvor er Spenolen? Har ikke alle damer Spenol?" er en gjengangerhistorie også, spesielt siden det tydelig var fyrens formening om hva et forspill skal være. (Smøre Spenol på og stikke inn.) "Herregud, har du ikke Spenol?" eller "Du får kjøpe Spenol!" er dermed blitt en universell løsning på utfordringer, også der (spesielt der) hvor det overhodet ikke er relevant. Uttrykket har sitt utspring i å løse noe på en tåpelig måte, og brukes som det. Anonymkode: bd286...6f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoebe Buffay Skrevet 28. mai 2020 #100 Del Skrevet 28. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er så digg for deg å ha en kjappis uten å ha orgasme? Selve følelsen av penetrering bare? Anonymkode: 7d8d8...a3d Ja, penetrering gir jo selvsagt en god følelse, ellers hadde jeg ikke villet hatt den type sex - men grunnen til at jeg fint kan godta en kjappis uten å oppnå orgasme er rett og slett fordi jeg egentlig ikke bryr meg alt for mye om hvordan en kjappis føles fysisk, jeg liker det mer fordi det er spontant og spennende for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå