Gå til innhold

MÅ damer komme under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har kvinner ONS hvis ikke orgasme er viktig? Sjeldent man før orgasme på ons?

Anonymkode: ea0b5...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har kvinner ONS hvis ikke orgasme er viktig? Sjeldent man før orgasme på ons?

For nærhet. Hadde jeg kunne møtt en mann for kun spooning hadde jeg gjort det men menn forventer alltid mer..

Har ikke ons da..er jo synonymt med dårlig sex.

Anonymkode: b4733...8ef

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heterofile kvinner er et bevis på at seksuell legning ikke er et valg. Hvorfor gidder vi å ha sex når det kun er til gode for mannen? vi får statistisk sett minst orgasmer av ALLE de ulike legningene... 

Anonymkode: 24d0f...fee

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Phoebe Buffay skrev:

Jeg kan fint ha kjappiser hvor jeg ikke trenger å komme, i og med at det tar lengre tid for meg enn det gjør for han. Men skal vi ha skikkelig sex, skal vi begge få oppleve et høydepunkt før vi avslutter. Unntak er selvfølgelig om en av oss har en dårlig dag og sliter med å komme, men det gjelder altså ikke bare meg. 

Synes flere menn burde fokusere på klitorisstimulering og oralsex FØR penetrering, da kvinner flest faktisk kan få orgasme flere ganger i løpet av én økt og fortsatt klare å fortsette, i motsetning til menn. Det verste jeg vet om er menn som bare peiser på helt til de kommer, også er de ferdige. For min del handler sex like mye om å tilfredsstille partneren min, ikke bare meg selv. 

Hva er så digg for deg å ha en kjappis uten å ha orgasme? Selve følelsen av penetrering bare?

Anonymkode: 7d8d8...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke mye vanskeligere for en dame å komme?

Ikke nødvendigvis, med den rette partneren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at veien er målet og ikke nødvendigvis selve orgasmen! Kona er mer rett på og klarer seg fint kun med penetrasjon, både med og uten orgasme. Vi kommer begge stort sett hver gang vi har ekteskapelig samvær😉

voksen mann

Anonymkode: dce60...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har man et bra ONS får man orgasme. De fleste menn prøver tross alt å få kvinner til og komme, da med fingre (ettersom det er mindre oralsex på ons enn i forhold), men ja - har også vært borti egokjør. Vanvittig kjedelig. De burde skamme seg etterpå. Ellers kommer jo en del damer av penetrering også - enten alene eller også ved at klitoris stimuleres samtidig. For min del har jeg jo hatt ONS nettopp fordi jeg er kåt - da tenker jeg på sex og vil ha sex, så har man sex og så blir det enten bra eller dårlig. Trodde det var sånn for de fleste. Har hatt sikkert 10 ONS, tre av dem var bra, men alle gangen har man jo ONS nettopp fordi man er kåt og det er impulsivt.

Anonymkode: 54afb...754

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Skal utrolig mye til før jeg kommer, så det er noe jeg sjeldent gjør. Men sex er digg uansett. God sex kommer ikke an på om jeg får orgasme eller ikke.

Anonymkode: f4a43...714

Samme her. 

Anonymkode: c8cdb...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg vil at begge skal komme under sex, ellers føles det ikke riktig.Å bli penetrert er det som gjør at jeg kommer fortest her. Men mange kvinner trenger mer enn bare penetrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg hadde ikke orket å ha sex uten å få orgasme. Jeg hadde blitt frustrert og absolutt ikke følt meg ferdig. Nå kommer jeg heldigvis lett da, og bruker kroppen slik at jeg får stimulert klitoris ved penetrering uten at jeg trenger å bruke fingrer eller andre hjelpemidler. Vet også godt hvordan jeg skal bruke musklene der nede slik at jeg nesten kan bestemme når jeg skal få orgasme. Venter alltid til mannen er klar. 

Kan hende dette hadde vært anderledes om jeg slet med å få orgasme, da hadde det kanskjee vært ok med sex uten. 

Anonymkode: 374c7...004

Hvordan klarer du å holde orgasmen tilbake? Min bare kommer veldig fort og jeg klarer ikke å holde den tilbake. Hadde vært kult å lære seg å holde den tilbake litt av og til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvordan klarer du å holde orgasmen tilbake? Min bare kommer veldig fort og jeg klarer ikke å holde den tilbake. Hadde vært kult å lære seg å holde den tilbake litt av og til .

Trene opp. Jente som kommer fort her og, men har ikke giddi å trene opp ettersom jeg jo kan fortsette etter jeg har kommet. Man vel gjøre starte og stoppe-øvelser, tenke på noe annet (ofte kommer jeg fort fordi jeg også fantaserer) eller bevege seg saktere. Hender jeg onanerer en gang også, før jeg drar til typen (er tredve), da får jeg liksom tatt av brodden, og samtidig er det den andre orgasmen som er absolutt sterkest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du selve penetrereringen er digg?

Ja. Jeg liker penetrering bedre enn oralsex. 

Anonymkode: dfdc9...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forventer orgasme. Jeg forventer også at jeg ikke alltid må være den som kommer først, men at dette byttes på. Det er veldig deilig å kunne få bare legge seg ned å slappe av etter en orgasme. At mannen blir slapp etter utløsning er ikke noe problem, da det er klitoris som er nøkkelen til min orgasme og den uansett stimuleres best med for eksempel munn/tunge. 

Anonymkode: 09911...1e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg tenker under one night stands f.eks, sjeldent menn er villige til å slikke "randome" damer, svært ofte det går rett på puling, og hvor sexen er over så fort mannen har kommet.

Dersom puling kun involverer bevegelser som gir nytelse for mannen, skjønner jeg at damene du er med ikke vil flere ganger. Om det involverer bevegelser som stimulerer klitoris, er det godt for meg, og jeg kan også komme uten verken finger eller tunge.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så godt md penetrering for dere damer?

Hos oss menn er det jo godt, men det bare bygger seg opp til orgasme hos oss menn. Vet ikke om det er slik hos dere og.

For meg er det best om klitoris er erigert, for da stimuleres også de indre deler av klitoris som ligger rundt. Om jeg i tillegg får skambenet (det heter vel ikke det for menn, men jeg vet ikke hva jeg ellers skal kalle det?) på den delen av klitoris som er synlig, er det fantastisk, og det er sånn jeg får de sterkeste orgasmene. I tillegg er det nærhet til mannen jeg elsker. Nærmere enn det er det ikke mulig å komme liksom. Og mannen min kan fint ha penetrering noen minutter bare for kos uten at det fører til orgasme med én gang, så dette er sikkert individuelt hos både menn og kvinner. 

16 timer siden, iskremm skrev:

Kvinner er helt forskjellig enn menn og trenger mye mer stimuli for å få orgasme. Mens med menn tar det 1-5 minutter om man peiser på.

Med ONS gir jeg en god faen.

Og det gjør 98% av menn og.

Jeg har tydeligvis hatt kjempeflaks som har funnet meg en mann som er interessert i (og tenner av) at jeg også har det godt. (Og jeg kan også få orgasme på 1-5 minutter om jeg peiser på med stimuli av både indre og ytre del av klitoris. Ved å bruke musklene på riktig måte, styrer jeg dette ganske greit. Det er bare det at det er så kjedelig om jeg ikke også kan gjøre noe han liker.) 

Forventer dere damer å komme under ONS?

Jeg har ikke prøvd ONS, men det hadde jeg helt klart forventet, for hva er ellers vitsen? Skal jeg gjøre det bare for å være grei med en tilfeldig kar som har lyst til å tømme seg? Det må da være mye bedre for ham også om det vi driver med er deilig for begge? Får ikke du sterkere nytelse og selvsikkerhet av å oppleve at du kan tilfredsstille en dame?

Hos oss kommer begge nesten hver gang. Om en av oss er syke eller skal noe spesielt rett etterpå, kan det være bare én av oss kommer. En sjelden gang kommer ingen, hvis vi bare skal kose litt i 5-10 minutter og vet at det blir mer sex senere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Forventer? Hvorfor i all verden er det et problem at kvinner også vil nyte sex og få orgasme? Er det virkelig SÅ mange menn som kun bryr seg om seg selv?

Jeg har ikke sex for det gir meg lite og disse holdningene gir meg ikke lyst til å prøve igjen akkurat..grøss.

Anonymkode: b4733...8ef

Så mange menn som kun bryr seg om seg selv? Selv om noen på et forum ikke bryr seg om at kvinner også vil nyte og komme så betyr ikke det at de fleste menn er sånn!! De fleste bryr seg faktisk, og synes sexen er enda deiligere når begge nyter og kommer. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere?

Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere.

Åh, dobbeltmoral! Du syntes sex uten orgasme er nytteløst, men er i tvil om det funker sånn for kvinner? 

I grove trekk ja. Jeg syntes ikke noe om å være kun et hull å tømme seg i. Jeg vil også ha noe ut av sex. Altså orgasme. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Sinte-my skrev:

Åh, dobbeltmoral! Du syntes sex uten orgasme er nytteløst, men er i tvil om det funker sånn for kvinner? 

I grove trekk ja. Jeg syntes ikke noe om å være kun et hull å tømme seg i. Jeg vil også ha noe ut av sex. Altså orgasme. 

Kvinnens seksualitet er passiv, mannens er aktiv. Gamle fordommer. Et mareritt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg er ingen fan av å penetrere, men gjør det for damas del og alle ser ut til å elske akkurat det

Du har skrevet dette flere ganger. Hvordan vil du helst bli tilfredsstilt under sex? Er det bare oral tilfredsstullelse du gjør for din egen nytelse?

Anonymkode: 42141...53e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke få orgasme, men går jo inn i sexakten me intensjonen om å få det. Ikke alltid det går, ikke alltid det er tid, ikke alltid jeg orker.. Er som oftest tilfredsstilt likevell for sexen er god. 

Vi har mye sex og noen ganger kommer begge, noen ganger jeg, noen ganger han, noen ganger ingen. Men i løpet av en dag eller to har vi begge kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har skrevet dette flere ganger. Hvordan vil du helst bli tilfredsstilt under sex? Er det bare oral tilfredsstullelse du gjør for din egen nytelse?

Anonymkode: 42141...53e

Bl.a. ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...