AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #1 Del Skrevet 27. mai 2020 Hei, Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere? Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere. Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #2 Del Skrevet 27. mai 2020 Nei, det er ikke meningen å få dama til å komme hver gang fordi mange damer ikke klarer å komme under samleie. Penetrering er nok ikke så deilig for oss som for dere, men mange liker det godt likevel. Når det gjelder orgasme er det viktig at du er villig til å prøve å få henne til å komme med at du fingrer eller slikker henne, eller bruker vibrator. Mange damer kommer på disse måtene, mens noen damer har veldig mye vansker med å komme så det er individuelt. For de fleste damer er orgasme en viktig del av sex, men noen synes det er helt fint å ha sex uten orgasme også. Anonymkode: c485a...9ca 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #3 Del Skrevet 27. mai 2020 MÅ menn komme hver gang? Jeg gidder ikke å ha sex om det ikke følger med en orgasme. Kan gå en gang, men ikke to! Lik menns kropp så vil gjerne kvinnen også ha organer. Anonymkode: 2844d...fe6 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 27. mai 2020 #4 Del Skrevet 27. mai 2020 For meg er det lite poeng i å ha sex uten å komme. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #5 Del Skrevet 27. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: MÅ menn komme hver gang? Jeg gidder ikke å ha sex om det ikke følger med en orgasme. Kan gå en gang, men ikke to! Lik menns kropp så vil gjerne kvinnen også ha organer. Anonymkode: 2844d...fe6 *orgasme* Anonymkode: 2844d...fe6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #6 Del Skrevet 27. mai 2020 Penetrering for menn er som klitorisstimulanse for kvinner. Mange kvinner får ikke så mye ut av bare penetrering. Det er greit, men de færreste får orgasme av det. Jeg mener at det ikke er kun mannens jobb å gi kvinnen orgasme, men det er fint om han hjelper til. Anonymkode: 0bbac...f72 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #7 Del Skrevet 27. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere? Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere. Anonymkode: 7d8d8...a3d Svaret er: Ja, nei, kanskje. Fordi det finnes ikke en enkel fasit. Man må rettogslett prate med den man skal ha sex med. For meg er penetrering fantastisk, Elsker det. Men jeg har venninner som ikke bryr seg så mye om det. For meg er ikke min egen orgasme viktig, men den er viktig for min partner. Så jeg kommer hver gang, mange ganger. men ikke alle er som meg. Kommunikasjon 😍 Anonymkode: dce33...b51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #8 Del Skrevet 27. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, Aldri skjønt meg på dette, under samleie, er det meninga at man få dama til å komme hver gang? Eller er penetrering like deilig for dere? Mulig det er annerledes for oss menn, men sex uten orgasme er nytteløst, kanskje det er annerledes for dere. Anonymkode: 7d8d8...a3d Ingen må komme hver gang og mange menn har sex uten å komme hver gang. Spørsmålet er på individnivå om den du har sex med ønsker å komme hver gang. Intimiteten kan være nok for mange. Det å bare være sammen. Anonymkode: f1783...cc6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #9 Del Skrevet 27. mai 2020 Må og må... Ja, jeg er ego nok til å ville komme hver gang og syns ikke sexen har vært så bra om jeg ikke kommer. Det er ikke dermed sagt at det er mannens ansvar for at det skal skje, eller mannens feil om det ikke skjer. Har en elsker nå og noen ganger kommer jeg ikke av sexen alene og da bruker jeg vibrator etterpå, for jeg vil også komme... og da er mannen med og koser med meg til jeg har kommet. Noen ganger kommer ikke han og da er det det samme tilbake. Jeg mener at det er viktig at begge to får utbytte av sexen. At det er godt for begge. For meg har det aldri vært nok med penetrering, jeg syns det er kjempedeilig når han først trenger inn i meg, men etter en stund med bare jukking så blir det kjedelig, da føler jeg ingenting i det hele tatt... Må fingre, tunge, vibrator til. Så ... grunnen til "må og må" til å begynne med her; MÅ ikke, men for å kunne kalle det deilig sex, så MÅ jeg komme. Anonymkode: 3037d...507 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #10 Del Skrevet 27. mai 2020 Absolutt ikke. Skal utrolig mye til før jeg kommer, så det er noe jeg sjeldent gjør. Men sex er digg uansett. God sex kommer ikke an på om jeg får orgasme eller ikke. Anonymkode: f4a43...714 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #11 Del Skrevet 27. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke meningen å få dama til å komme hver gang fordi mange damer ikke klarer å komme under samleie. Penetrering er nok ikke så deilig for oss som for dere, men mange liker det godt likevel. Når det gjelder orgasme er det viktig at du er villig til å prøve å få henne til å komme med at du fingrer eller slikker henne, eller bruker vibrator. Mange damer kommer på disse måtene, mens noen damer har veldig mye vansker med å komme så det er individuelt. For de fleste damer er orgasme en viktig del av sex, men noen synes det er helt fint å ha sex uten orgasme også. Anonymkode: c485a...9ca Men jeg tenker under one night stands f.eks, sjeldent menn er villige til å slikke "randome" damer, svært ofte det går rett på puling, og hvor sexen er over så fort mannen har kommet. Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #12 Del Skrevet 27. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: MÅ menn komme hver gang? Jeg gidder ikke å ha sex om det ikke følger med en orgasme. Kan gå en gang, men ikke to! Lik menns kropp så vil gjerne kvinnen også ha organer. Anonymkode: 2844d...fe6 Mulig jeg tar feil, men sexen er vel ferdig så fort mannen kommer? Er vel ihvertfall slik hos de aller fleste, finnes såklart unntak. Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #13 Del Skrevet 27. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svaret er: Ja, nei, kanskje. Fordi det finnes ikke en enkel fasit. Man må rettogslett prate med den man skal ha sex med. For meg er penetrering fantastisk, Elsker det. Men jeg har venninner som ikke bryr seg så mye om det. For meg er ikke min egen orgasme viktig, men den er viktig for min partner. Så jeg kommer hver gang, mange ganger. men ikke alle er som meg. Kommunikasjon 😍 Anonymkode: dce33...b51 Hva er det som er så godt md penetrering for dere damer? Hos oss menn er det jo godt, men det bare bygger seg opp til orgasme hos oss menn. Vet ikke om det er slik hos dere og. Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #14 Del Skrevet 27. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke. Skal utrolig mye til før jeg kommer, så det er noe jeg sjeldent gjør. Men sex er digg uansett. God sex kommer ikke an på om jeg får orgasme eller ikke. Anonymkode: f4a43...714 Så du syns penetrering er så digg altså? Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 27. mai 2020 #15 Del Skrevet 27. mai 2020 Man kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med orgasme. Også som mann. Jeg velger god sex hver gang. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #16 Del Skrevet 27. mai 2020 17 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Man kan ha god sex uten orgasme og dårlig sex med orgasme. Også som mann. Jeg velger god sex hver gang. Annerledes for oss men tror jeg, fordi er faktisk noen damer som nyter bare penetrering. Menn må komme så å si alltid. Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 27. mai 2020 #17 Del Skrevet 27. mai 2020 Ingen MÅ komme men det er det som er høydepunktet med hele sexen så de fleste damer (og menn) vil vel komme? Alle liker noe som er ubeskrivelig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #18 Del Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, Warrior skrev: Ingen MÅ komme men det er det som er høydepunktet med hele sexen så de fleste damer (og menn) vil vel komme? Alle liker noe som er ubeskrivelig deilig. Er det ikke mye vanskeligere for en dame å komme? Anonymkode: 7d8d8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #19 Del Skrevet 27. mai 2020 Sex er vidunderlig med eller uten orgasme. Det spiller nesten ingen rolle, fordi det er så hinsides deilig å bli penetrert. Orgasmen blir nesten uviktig (den er jo bare en avslutning), fordi det kjennes som en eneste bølgende, lang orgasme å ha sex. Anonymkode: c57ee...316 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #20 Del Skrevet 27. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg tar feil, men sexen er vel ferdig så fort mannen kommer? Er vel ihvertfall slik hos de aller fleste, finnes såklart unntak. Anonymkode: 7d8d8...a3d Ja ikke sant. Sex er jo kun for menn å nyte... Anonymkode: b4733...8ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå