Gå til innhold

Hvor ofte drikker du/din samboer øl?


Kenelz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et glass 2-3 ganger i uka. Han er ølbrygger så en av våre hobbyer er å prøvesmake diverse øl til forskjellig mat blant annet. 

Anonymkode: 10aa4...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aldri. Han kanskje 4-5 ganger i året.

Gjelder forresten all alkohol, ikke bare øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken han eller jeg drikker alkohol, så jeg må si aldri. Eller, det hender han tar seg en alkoholfri øl en sjelden gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker meg brisen/full 1-4 g i mnd. Samme med min mann.  Drikker bare i helger utenom i ferie. 

Anonymkode: fa77d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker kanskje en øl i måneden. Liker ikke så godt øl. Min samboer drikker øl hver dag. Gjerne 6 stk. Han er alkoholiker...

Anonymkode: d1be6...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver andre dag i snitt. 

Anonymkode: b839b...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det vanligvis en 3-liter+ i uka. Hverken jeg eller samboeren får det til å gå opp, så vi har kommet fram til at det må være bikkja som drikker som en svamp 🤣

Anonymkode: d88f2...c9c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, før koronadriten var vi en del på konserter i helgene, eller på vennekvelder osv, og det var i den forbindelse jeg drakk alkohol. si et par ganger i måneden da. Etter at det ble slutt på denslags har jeg drukket alkohol èn gang her hjemme. Samboeren min drikker øl en til to ganger i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min brygger så vi drikker godene flere ganger i uken. Et glass eller to for smakens skyld. Ingen av oss går på byen på flatfylla.

Anonymkode: 9c41e...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært sjelden, vi kan ha en 6 pack stående i kjøleskapet i et halvt år før den er tom. Vi er glad i øl begge to, og har ingenting imot å ha ei øl hver på kvelden eller til et godt måltid :) Blir likevel veldig sjelden siden til at vi drikker noe :) Er på fest sammen en gang av og til, da tar vi den heller litt ut og koser oss med gode venner :) 

Anonymkode: 0e218...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Par ganger i uka kanskje. Er jeg alene greier det seg med 1 øl, blir ofte 2-3 med venner.

Anonymkode: aac77...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel 0-2 ganger i uken, det varierer. K noen perioder oftere. Men det er ytterst sjeldent jeg drikker meg brisen/fyll.

Anonymkode: e3b8c...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen drikker powershake etter trening, mens andre drikker øl. Trener ca. 5 ganger i ukrn og det blir tilsvarende mange halvlitere. Hveteøl er den beste restitusjonsdrikken. 

Anonymkode: 8769c...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri, men stort sett en flaske vin i uken. 

Anonymkode: 9af8a...6e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar oss en øl 4-5 ganger i uken. 

Anonymkode: 8a865...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...