Gå til innhold

Vet du selv at du er pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer oppriktig på om jeg er pen eller stygg. Jeg har nok et ganske merkelig syn på meg selv. Har slitt med anoreksi tidligere, men er innenfor normalvekt nå. Hvordan kan man egentlig vite hvor man er på skalaen? Jeg kan synes at jeg er smellvakker den ene dagen og så verdens styggeste den andre 😔

Anonymkode: 20942...ac1

Samme her, med unntak av tidligere SF. 

Anonymkode: d3338...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som en normal, slank mann med nordisk utseende betegner jeg meg selv som normal.

Så nei, jeg er visst ikke pen for det motsatte kjønn.

Anonymkode: c9cc7...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig det er sånn at jeg går rundt og ikke vet at jeg egentlig er kjempepen. 😅

Fra spøk til alvor: Hvis jeg skal tolke utfra hvordan folk behandler og indirekte beskriver meg (ved direkte beskrivelser får man jo ikke ærlige svar), så er jeg sannsynligvis litt over snittet/litt attraktiv/søt, men ikke blant de aller fineste. Når jeg ikke har en dårlig dag, syns jeg også selv at jeg er helt normalt søt. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg var slående vakker, men jeg er veldig glad for at jeg i hvert fall er litt pen/søt, for det kunne vært mye verre.

Anonymkode: 5c271...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig det er sånn at jeg går rundt og ikke vet at jeg egentlig er kjempepen. 😅

Fra spøk til alvor: Hvis jeg skal tolke utfra hvordan folk behandler og indirekte beskriver meg (ved direkte beskrivelser får man jo ikke ærlige svar), så er jeg sannsynligvis litt over snittet/litt attraktiv/søt, men ikke blant de aller fineste. Når jeg ikke har en dårlig dag, syns jeg også selv at jeg er helt normalt søt. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg var slående vakker, men jeg er veldig glad for at jeg i hvert fall er litt pen/søt, for det kunne vært mye verre.

Anonymkode: 5c271...9d7

Jeg bare må spørre deg:

Jeg tipper at du egentlig ser bedre ut enn hva du skriver/antar her bunnet i at du kanskje har litt nedsatt selvtillit, og at du får bra respons fra menn. Har jeg rett? 

Anonymkode: c9cc7...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normal. Det vet jeg godt. Jeg tror de fleste som er pene vet at de er nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke det, men tar tidvis selfies og de blir ofte fine! så da ser jeg at jeg er søt. Men føler det ikke så mye.

Anonymkode: e07da...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare må spørre deg:

Jeg tipper at du egentlig ser bedre ut enn hva du skriver/antar her bunnet i at du kanskje har litt nedsatt selvtillit, og at du får bra respons fra menn. Har jeg rett? 

Anonymkode: c9cc7...8c8

Har man nedsatt selvtillit fordi man syns at man er helt normalt søt? Respons fra menn har de vært lite av de siste 10 årene, utenom litt sporadiske kommentarer om kroppen min på fest. Jeg har heller ikke vært singel de siste 10 årene. Jeg aner ikke hvordan det hadde vært hvis jeg var singel, men jeg har inntrykk av at de som er virkelig pene får tilnærmelser selv om de er i et forhold. 

Anonymkode: 5c271...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske pen. 

Megan Fox er jo bare trashy så tenker du ikke trenger sammenligne med henne

Anonymkode: 7a3d1...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes at jeg er pen. Blir sammenlignet med Katie holmes som ung. 

Anonymkode: 2c42f...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske pen. 

Megan Fox er jo bare trashy så tenker du ikke trenger sammenligne med henne

Anonymkode: 7a3d1...b80

Emm, Megan Fox er utrolig pen! Blir man sammenlignet med henne er man heldig!

Anonymkode: 2c42f...3f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at jeg er pen, har fint, sunt hår og ren hud. Tror det hjelper mye. Fjeset mitt er gjennomsnitt, men jeg har en nese som ødelegger litt meen det går bra, prøver å leve med den og kommer nok aldri til å endre på den. 

Anonymkode: dd4ac...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange må man ha med i et representativt utvalg for å få et objektivt svar på dette? 

Jeg er approachable, men det betyr ikke at jeg er vakker. Personligheten min tiltrekker ofte psykopater, de tåler ikke kvinner som tar styring. Jeg er ikke typisk babe, eller søt, så overfladiske menn har aldri gått etter meg. Menn som virkelig liker meg er de omsorgsfulle og selvstendige mennene, der har jeg flaks. Så jeg har ingen sjanse til å avgjøre hvor pen jeg er basert på hvem som viser interesse.

Jeg har bare subjektive meninger. I følge mamma er jeg vakker. I følge samboeren er jeg dritfin. I følge alle gutter som har sjekket meg opp er jeg vel fin. I følge gutter som har avvist meg er jeg ikke fin nok. I følge de tre som stalket meg i 20-åra er jeg den vakreste skapningen på jord.

Jeg tenker sjeldent på utseendet mitt, og føler ikke at jeg trenger å pynte meg. Det kan vel bety at jeg er ganske fornøyd med utseendet selv. 

Anonymkode: a5935...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjennomsnittlig pen tror jeg. Har små pupper, men en fin rumpe. 😅 Øynene mine synes jeg er pene. Har aldri sett noen med grønnere øyne enn meg og mamma. Sånn generelt har jeg lav selvtillit og føler meg sjeldent fin. Tror utstråling er vel så viktig som utseende altså. 😊 

Anonymkode: 83e91...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 jeg har inntrykk av at de som er virkelig pene får tilnærmelser selv om de er i et forhold. 

Anonymkode: 5c271...9d7

Ja, det har egentlig lite å gjøre med om jeg er singel. Er stort sett i forhold. Jeg har fått mye oppmerksomhet sia puberteten, og særlig etter ca 22 da jeg hadde lært å kle meg. Jeg snakker lite om tilnærmelser jeg får, for det får andre kvinner til å bli usikre og menn jeg dater blir bare sjalu. Så jeg later som om det ikke skjer. 

Anonymkode: 1e56b...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet veldig godt at jeg ikke er pen. 1,5/10

Anonymkode: dc63d...028

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, brukerangrep, nedsettende innhold, samt svar til dette.

Monstrum, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg ikke er pen. Har aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Samboer har alltid fortalt meg at jeg er utrolig pen og sexy, men det viser seg at det også var løgn. Det kommer mer og mer frem at han synes jeg burde slanke meg litt og lignende. 

Anonymkode: b15ac...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen. Personligheten min er naturlig flørtende, så i mange sammenhenger som besøk, hos legen og i snakk med nabomannen for eksempel, toner jeg ned personligheten så folk ikke tror jeg flørter. Det tok meg mange år før jeg skjønte dette. 

Anonymkode: 8ce1c...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...