Gå til innhold

Vet du selv at du er pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det. Jeg er ikke typisk Megan Fox pen, er heller over gjennomsnittet på skalaen og blir definert som pen. 

Hvordan jeg vet det? Har fått tilbakemeldinger på utseendet mitt vel gjennom hele livet, og merker det både når det kommer til å tiltrekke meg det motsatte kjønn og hvordan samfunnet generelt behandler meg. Vil kanskje innrømme at jeg har både sluppet unna med en del og fått mange fordeler andre ikke ville ha fått pga utseende.

Jeg utnyttet dette en del da jeg var i tenårene og i tidlig 20-årene, men med årene får jeg bena plantet dypere ned i jorda. En dag forsvinner jo dette og da er det jo greit å ha andre ting av verdi i livet, som en god utdannelse, en jobb man trives i, egen familie etc.

Noen som kjenner seg igjen?

 

Anonymkode: debc3...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg vet at jeg er stygg.

Anonymkode: 37421...964

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen er jeg ikke. Kan ha fin oppførsel, men utseende er ikke pent.

Får høre at jeg er veldig trent og litt kjekk innimellom og jeg liker det blikket ditt.

Damer er pene. Der skal jeg være enig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok gjennomsnittlig pen, men har alltid tiltrukket meg det motsatte kjønn. Tror det er fordi jeg smiler og ler mye og er stort sett blid og hyggelig .😄😄😄😄😄 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Megan Fox pen

Bra at alle ikke liker det samme, tenker, jeg:fnise: 

Ja, det "vet" jeg....  "Super-avarage"! Akkurat sånn jeg liker det :Nikke:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Er nok gjennomsnittlig pen, men har alltid tiltrukket meg det motsatte kjønn. Tror det er fordi jeg smiler og ler mye og er stort sett blid og hyggelig .😄😄😄😄😄 

Du er nok mer enn gjennomsnittlig pen . Hadde ikke sagt nei takk 😎

Anonymkode: 721a0...ae2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kunne vært mer generelt attraktiv med en mer boblende personlighet og sterkere selvfølelse og selvtillit. 

Jeg tror jeg er gjennomsnittlig, muligens litt under uten sminke. Jeg har ikke fått masse oppmerksomhet eller komplimenter. 

Jeg føler meg under gjennomsnitt ofte, men det er mest sannsynlig pga jeg alltid har vært hun redde og usikre med sosial angst. 

Anonymkode: 6056c...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gjør en liten innsats, er jeg pen. På en naturlig måte. Sexy er jeg definitivt ikke ikke, heller ikke særlig fotogen. Og jeg har på ingen måte et perfekt utseende, sånn som folk snur seg etter på gata. Men med håret stelt, lett sminke og det rette antrekket; ja.

Anonymkode: cb974...2f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo hørt både det ene og det andre, men jeg er kvinne og menn er kåte. Så hvilke komplimenter menn gir meg, bryr jeg meg ikke om. De sier jo alt for å få det som de vil. Hva kvinner sier bryr jeg meg heller ikke om, de vil som oftest ha komplimenter tilbake selv. 

Jeg er ikke pen. Er vell en 4-5. Har ingen misdannelser osv men har ikke pene trekk. Er veldig uheldig. Hjelper ikke om jeg gjør en innsats. Jeg er såpass "ikke pen" at det går på bekostning av forhold og dating. Det er litt trist, men jeg lever med det, har akseptert situasjonen og at jeg ikke kan gjøre så mye. Plastisk kirurgi, fillers osv er ikke aktuelt, tror det bare ville gjort vondt verre. 

Anonymkode: 85269...0de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at jeg ikke er pen, men under middels til normal. Får nesten aldri oppmerksomhet eller komplimenter, men vet at det delvis skyldes personligheten min. Jeg er for eksempel ikke utadvendt eller alltid blid. 

Anonymkode: 65f8e...cea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke utadvent eller en sprudlende og glad person. Trives godt i eget selskap og liker bedre å lytte enn å snakke. Likevel får jeg ofte mye oppmerksomhet fra både kvinner og menn egentlig. Kan være jeg hadde vært enda mer attraktiv om jeg hadde vært sprudlende i tillegg. 

Anonymkode: 3a4c1...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
38 minutter siden, Kenelz skrev:

Skjønner ikke helt poenget? 

Snik skryt og bekreftelse .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Mindre pene menn sier ofte at jeg er veldig pen, så... Jeg er vel ganske midt på treet eller godt under... 🤣

Mannfolk har en tendens til å like meg likevel, for jeg ler mye og er åpen og nysgjerrig. Det er min skyggeside som kommer frem her på KG, er heldigvis en bedre versjon av meg selv IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det. Jeg er ikke typisk Megan Fox pen, er heller over gjennomsnittet på skalaen og blir definert som pen. 

Hvordan jeg vet det? Har fått tilbakemeldinger på utseendet mitt vel gjennom hele livet, og merker det både når det kommer til å tiltrekke meg det motsatte kjønn og hvordan samfunnet generelt behandler meg. Vil kanskje innrømme at jeg har både sluppet unna med en del og fått mange fordeler andre ikke ville ha fått pga utseende.

Jeg utnyttet dette en del da jeg var i tenårene og i tidlig 20-årene, men med årene får jeg bena plantet dypere ned i jorda. En dag forsvinner jo dette og da er det jo greit å ha andre ting av verdi i livet, som en god utdannelse, en jobb man trives i, egen familie etc.

Noen som kjenner seg igjen?

 

Anonymkode: debc3...f9a

Skjønner ikke hvor du vil med innlegget. Ok, du er pen, men i voksen alder har du beina dypere ned i jorda? Hvorfor dette temaet da? 

Anonymkode: 52a36...f95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvor du vil med innlegget. Ok, du er pen, men i voksen alder har du beina dypere ned i jorda? Hvorfor dette temaet da? 

Anonymkode: 52a36...f95

Fordi jeg ville prøve å skrive åpent uten å følge janteloven. Dette er jo uansett ikke ting man kan si høyt i hverdagen, av åpenbare årsaker. 

Anonymkode: debc3...f9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det. Jeg er ikke typisk Megan Fox pen, er heller over gjennomsnittet på skalaen og blir definert som pen. 

Hvordan jeg vet det? Har fått tilbakemeldinger på utseendet mitt vel gjennom hele livet, og merker det både når det kommer til å tiltrekke meg det motsatte kjønn og hvordan samfunnet generelt behandler meg. Vil kanskje innrømme at jeg har både sluppet unna med en del og fått mange fordeler andre ikke ville ha fått pga utseende.

Jeg utnyttet dette en del da jeg var i tenårene og i tidlig 20-årene, men med årene får jeg bena plantet dypere ned i jorda. En dag forsvinner jo dette og da er det jo greit å ha andre ting av verdi i livet, som en god utdannelse, en jobb man trives i, egen familie etc.

Noen som kjenner seg igjen?

 

Anonymkode: debc3...f9a

Merkelig innlegg, men ja, jeg har fått en del oppmerksomhet på grunn av utseendet mitt (og delvis personlighet håper jeg). Ikke akkurat Brad Pitt men over snittet i alle fall.

Skjønner ikke heeelt poenget med tråden, men ja. Det har i grunn ikke påvirket livet mitt nevneverdig, annet enn at jeg nok har hatt noen pene damer og generelt ikke hatt noen problemer på den fronten. Noen av dem har vært veldig pene, mye penere enn meg, men smaken er som baken osv.

 

Anonymkode: 7e77a...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vanskelig å svar på. Kanskje fordi jeg selv føler meg som realist, men får høre at jeg har forvrengt selvbilde. Når jeg har ordna meg til slik jeg kan være fornøyd med kan jeg vel kanskje stikke meg ut fra mengden, men jeg føler meg ganske gjennomsnittlig ellers. Opplever det mindre stressende når jeg ikke stikker meg ut pga. utseendet alt for mye, fordi jeg har opplevd å bli så forhåndsdømt av det tidligere i livet, så på en måte føler jeg meg mer ok når jeg ikke egentlig ser helt på topp ut, så slipper jeg kanskje at folk automatisk tenker stygge ting. Om det gir mening...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke pen fordi folk har sagt det.  Folk har alle mulige slags motiver for å framsnakke noens utseende. Åpenbart sexuelle motiver, men også smisk, osv. 

Jeg trodde jeg var spesiell når jeg var 15-17 pga slike kommentarer. Sammen med at det hjalp meg opp og fram i hvisse  miljøer. Gjerne fordi jeg var smurt med slike smigrende kommentarer på forhånd. Det er hersketeknikk, og du biter på agnet 

Anonymkode: a1365...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...