AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #21 Skrevet 26. mai 2020 Jeg har det samme og har alltid hatt det fra barneskolen av. Har så klart funnet en ny nå og da, men det er liksom ikke snakk om en måned eller to, men flere år. Tror dette er min 3. eller 4. skikkelige celebirty crush på 30 år. Personlig så setter jeg en grense mellom ekte forelskelse og denne celebirty crush greia. Jeg er jo realistisk og vet at jeg aldri vil møte vedkommende, og det er jo en slags sorg over det her også. Samtidig så føler jeg ikke det er ekte forelskelse på en måte. Det kan liksom ikke sammenlignes med ekte forelskelse. Jeg tenker at så lenge man vet forskjellen på fantasi og realitet, så skader det ingen å ha en liten forelskelse i en uoppnåelig kjendis så lenge det ikke tar kontroll over livet og psyken din. Min versjon av vedkommende er den jeg er betatt av, og det er jeg fullstendig klar over. Det som er litt trist at jeg aldri vil finne en på hans nivå heller, selv om at han kanskje er på normalt nivå og de som vet at jeg liker han tenker at han er helt middelmådig og som mannen i gata. Ikke type uoppnåelig muskelbunt som trener 25 timer i døgnet med en hårklipp til 40.000 kr og sokker dyppet i gull. Han jeg er "hekta på" nå er ganske jordnær og A4, er ikke så inni sosiale medier men han har twitter, og flaks for meg så har han kolleger som legger ut bilder og videoer av han på instagram. Du finner han ikke hos tmz hver uke, han liker å skille jobb og privat. Skal godt gjøres å gjette seg frem til hvem det er 🤣 Jeg følger jo med her og der på nett, ser serien han er med i og de få filmene. Jeg har fortsatt bilde av han som screensaver på ipaden og det er nok det mest forelskelse-greie jeg har og gjør Min lille hemmelighet for ingen får låne ipaden min, ingen har hatt behov for det hittil. Føler jeg er for gammel til å ha han på screensaveren min på mobilen eller på pc'en. Slikt sluttet jeg med før ungdomskolen, men ipaden er min lille hemmelighet som er en liten barnslig greie jeg alltid har gjort med mine celebirty crush. Anonymkode: 84e2e...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #22 Skrevet 26. mai 2020 Jeg crusher på Zac Efron 🥰 Anonymkode: d9758...dae
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #23 Skrevet 26. mai 2020 Var så forelska i Zac og Taylor Hanson som tenåring😂 hjertet mitt blødde. Og jeg hadde mine første seksuelle tanker med en av de som hovedperson. Flere ting skjedde: jeg begynte i 9klasse, og møtte en fersk 8klassing som ligna bittelitt på Zac. (altså, bittelitt; han hadde hår til skuldrene og brune øyne). Så forelskelsen ble overført på han, hjertet mitt blødde for han og jeg hadde seksuelle tanker om han. Men jeg fortsatte å romantisere både Zac og Taylor til jeg var 19-20 år (jeg var fan av bandet og følgte dem, så jeg snakker om de som tenåringer og voksne, og ikke som barna de var da Mmmbop kom ut). Da hadde jeg fått med meg at de var dypt religiøse og awkward under intervjuer, det avtente meg gitt. Pluss at smaken min forandret seg, nå syns jeg langt hår på menn er litt ugh (men hadde ikke dumpa av det). Hører fremdeles på musikken og tar en lytt når de gir ut noe nytt. De skriver så nydelige tekster og lager flotte vokalharmonier. Men forelsket, noooope. Det kommer alltid et øyeblikk der halvguden din blir sparket av pidestallen du satt dem på Anonymkode: a6dfb...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #24 Skrevet 26. mai 2020 Kjenner meg igjen! Det er helt sykt hvordan hjernen vår kødder til. Men vit at du ikke er alene Så kan vi heller opprette en egen tråd med hvilke kjendiser vi har crusha på 😂 Anonymkode: 36501...370 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #25 Skrevet 26. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen! Det er helt sykt hvordan hjernen vår kødder til. Men vit at du ikke er alene Så kan vi heller opprette en egen tråd med hvilke kjendiser vi har crusha på 😂 Anonymkode: 36501...370 Det føles godt å ikke være alene om dette😅 Føler meg jo rimelig teit som er så besatt. Jeg hadde jo aldri hatt sjans på han i virkeligheten, men i drømmene har jeg draget😂 Anonymkode: b9e1f...130
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #26 Skrevet 26. mai 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har aldri møtt fyren og kommer aldri til å gjøre det, men har følelsen av kjærlighetssorg over å ikke være med han. Dette er jo helt sykt å skrive, og jeg blir flau over meg selv. Anonymkode: b9e1f...130 Kan du ikke bare fantasere om at du er med han? Så slipper du kjærlighetssorgen. Anonymkode: 82237...e45
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #27 Skrevet 26. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare fantasere om at du er med han? Så slipper du kjærlighetssorgen. Anonymkode: 82237...e45 Da blir jo kjærlighetssorgen bare sterkere når hun innser at det ikke er virkelig Anonymkode: 73bbc...15d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #28 Skrevet 26. mai 2020 Send ham en melding på insta eller noe. Anonymkode: c5703...f1e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #29 Skrevet 26. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Var så forelska i Zac og Taylor Hanson som tenåring😂 hjertet mitt blødde. Og jeg hadde mine første seksuelle tanker med en av de som hovedperson. Flere ting skjedde: jeg begynte i 9klasse, og møtte en fersk 8klassing som ligna bittelitt på Zac. (altså, bittelitt; han hadde hår til skuldrene og brune øyne). Så forelskelsen ble overført på han, hjertet mitt blødde for han og jeg hadde seksuelle tanker om han. Men jeg fortsatte å romantisere både Zac og Taylor til jeg var 19-20 år (jeg var fan av bandet og følgte dem, så jeg snakker om de som tenåringer og voksne, og ikke som barna de var da Mmmbop kom ut). Da hadde jeg fått med meg at de var dypt religiøse og awkward under intervjuer, det avtente meg gitt. Pluss at smaken min forandret seg, nå syns jeg langt hår på menn er litt ugh (men hadde ikke dumpa av det). Hører fremdeles på musikken og tar en lytt når de gir ut noe nytt. De skriver så nydelige tekster og lager flotte vokalharmonier. Men forelsket, noooope. Det kommer alltid et øyeblikk der halvguden din blir sparket av pidestallen du satt dem på Anonymkode: a6dfb...5c5 Åååh, her kjenner jeg meg fryktelig igjen! Var altså SÅ forelsket i Zac, og innbilte meg at sangen «Lucy» handlet om meg 😂 Har jo gått over nå som jeg er voksen, men musikken deres har fortsatt en stor plass i hjertet mitt. Var rimelig stort å se Hanson på We love the 90’s, for å si det sånn 😅 Anonymkode: 3a30a...570
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #30 Skrevet 26. mai 2020 Omg husker tida jeg brukte hver minutt å tenke på russell crowe. Ville også legge meg tidlig så jeg kunne drømme om livet vårt sammen 😂😂 langt opp i 20- årene. Heldig jeg at han ble så stygg så jeg mistet interessen (litt) ellers hadde jeg nok blitt til å gå jevnlig til psykolog 😂😂😅😅 Anonymkode: 9bf74...dea
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #31 Skrevet 26. mai 2020 Herregud... jeg synes det er enda teitere å sitte å melke på et forum etter folk som skal spørre deg: hvem er det, hvem er det? enn å faktisk ha det crushet.. også gjøre seg sånn «tørr ikke si det»... nei blir for dumt. Anonymkode: 1a416...748
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå