AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #1 Skrevet 25. mai 2020 Jeg føler meg som en fjortis, men jeg er i 30 årene. Jeg er storm«forelsket» i en skuespiller, og er helt besatt. Han er den peneste mannen jeg noen gang har sett, øynene, smilet og hele han. Jeg har sett alle filmene med han, selvom de ikke er noe bra😂 Ser alt om han på Instagram og YouTube. Han virker helt nydelig innvendig også (dessverre). Jeg har aldri møtt fyren og kommer aldri til å gjøre det, men har følelsen av kjærlighetssorg over å ikke være med han. Dette er jo helt sykt å skrive, og jeg blir flau over meg selv. Denne crushen har faktisk vart i mange år, og den ser ikke ut til å forsvinne heller. Sykt slitsomt for hjertet mitt. Og ikke minst for alle menn jeg møter som må konkurrere med denne skuespilleren, som setter en uoppnåelig standard. Er/har noen vært i lik situasjon? Hvordan komme seg ut av galskapen? Anonymkode: b9e1f...130
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #3 Skrevet 25. mai 2020 Nå ble jeg nyskjerrig på hvem det er? Si det da 😍 Anonymkode: 5b03c...7d3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 Jeg syns James McAvoy er ulidelig kjekk. 😀 Anonymkode: 5b03c...7d3
Rant Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Ha ha. Kjenner meg igjen. Har perioder jeg crusher over en eller annen skuespiller, så forsvinner forelskelsen etter hvert. Nesten som er vanlig forelskelse. Noen år etter kan jeg tenke "hva i huleste var så tiltrekkende med ham?". Jeg har ingen råd, dessverre... men føler med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Skrevet 25. mai 2020 15 minutter siden, Rant skrev: Ha ha. Kjenner meg igjen. Har perioder jeg crusher over en eller annen skuespiller, så forsvinner forelskelsen etter hvert. Nesten som er vanlig forelskelse. Noen år etter kan jeg tenke "hva i huleste var så tiltrekkende med ham?". Jeg har ingen råd, dessverre... men føler med deg. Åh det var godt å høre at jeg ikke er alene om å være så crazy😅 Håper jeg våkner opp en dag snart og tenker det samme! Anonymkode: b9e1f...130 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Skrevet 25. mai 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble jeg nyskjerrig på hvem det er? Si det da 😍 Anonymkode: 5b03c...7d3 Tør ikke si det, flaut😂 Anonymkode: b9e1f...130
Rant Skrevet 25. mai 2020 #8 Skrevet 25. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh det var godt å høre at jeg ikke er alene om å være så crazy😅 Håper jeg våkner opp en dag snart og tenker det samme! Anonymkode: b9e1f...130 Det gjør du garantert. Etter hvert da du ikke får noen bekreftelser tilbake (naturligvis), så vil det dabbe av. Og nå er du mange filmerfaringer rikere. Har selv sett alt av film av de jeg har crushet på, og mange av dem var ikke videre bra akkurat. 😅
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mai 2020 #9 Skrevet 25. mai 2020 Kan du ikke tilfeldigvis møte opp der du vet han skal eller er? Hvem vet hva som kan skje
Hjärtat Skrevet 25. mai 2020 #10 Skrevet 25. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke si det, flaut😂 Anonymkode: b9e1f...130 Altså, du skriver som anonym på et forum med mange tusen brukere.🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Men høres ut som du "mater" forelskelsen ved å se filmer, følge han på instagram osv. Slutt med det i første omgang, tenker jeg. 😊 Er forøvrig ikke noe unormalt å ha crush på folk man ikke har møtt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #11 Skrevet 25. mai 2020 26 minutter siden, Mysticgirl skrev: Kan du ikke tilfeldigvis møte opp der du vet han skal eller er? Hvem vet hva som kan skje Henge litt rundt i Hollywood😂 Anonymkode: b9e1f...130 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mai 2020 #12 Skrevet 25. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Henge litt rundt i Hollywood😂 Anonymkode: b9e1f...130 Åh, da var det litt verre 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #13 Skrevet 26. mai 2020 12 timer siden, Rant skrev: Det gjør du garantert. Etter hvert da du ikke får noen bekreftelser tilbake (naturligvis), så vil det dabbe av. Og nå er du mange filmerfaringer rikere. Har selv sett alt av film av de jeg har crushet på, og mange av dem var ikke videre bra akkurat. 😅 Ja vi får sett en del filmer i det minste😂 Bekreftelser er tydeligvis ikke så viktig for meg, har klart meg fint i mange år uten, og er like forelska😂 Anonymkode: b9e1f...130 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #14 Skrevet 26. mai 2020 11 timer siden, Mysticgirl skrev: Åh, da var det litt verre 😂😂😂 Ja. Men ikke at jeg hadde sjans på en lokal uansett😅 Anonymkode: b9e1f...130
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #15 Skrevet 26. mai 2020 Si hvem det er da! Når han er Hollywood stjerne, så er det vel ikke så farlig å si det. Anonymkode: ea0f3...3ad
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #16 Skrevet 26. mai 2020 Da jeg fikk mitt første barn, fikk jeg fødselsdepresjon... og jeg tror, at med den depresjonen fulgte verdens største forelskelse i Eminem🙈 jeg var besatt. Jeg hadde flyttet på dagen om han hadde bedt meg om det (for sannsynligheten for det var jo stor😂😂😂) Det gikk heldigvis over etter noen mnd 😂😂😂 Anonymkode: 1bab5...45a 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #17 Skrevet 26. mai 2020 Det MÅ jo bare være superkjekkasen Randy Spelling! Anonymkode: cf336...5ec 1
Rant Skrevet 26. mai 2020 #18 Skrevet 26. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Si hvem det er da! Når han er Hollywood stjerne, så er det vel ikke så farlig å si det. Anonymkode: ea0f3...3ad Hvorfor må du absolutt vite hvem det er? Spiller det noen rolle? Respekter at TS vil holde det for seg selv.
brandi90 Skrevet 26. mai 2020 #19 Skrevet 26. mai 2020 Min erfaring er at alle forelskelser holder til du forelsker deg på nytt i en ny. For eksempel var jeg lenge forelsket i en fyr jeg møtte da jeg var 17, ga ikke slipp på følelsene før jeg forelsket meg i det som i dag er eksen da jeg var 23 X)... Så ble det en ny fyr i slutten av eksen min og mitt forhold.. Det ble ikke noe mer enn en fling, og han tenker jeg fortsatt på til jeg møter en ny (vil jeg tro).
Ego Skrevet 26. mai 2020 #20 Skrevet 26. mai 2020 Prøv å vær bevisst på at det jo ikke egentlig er personen du er forelsket i, for han kjenner du jo ikke. Kanskje er han håpløs og slitsom på privaten (skifter aldri dorull, levner skitne tallerkner i kjøkkenvasken, nynner konstant for seg selv mens han ser film... du skjønner tegninga). Å bli forelsket i ideen om hvordan personen kanskje er, er nok ikke uvanlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå