Gå til innhold

Farmen Kjendis 2021


Amatariel

Anbefalte innlegg

Herregud, for en sutrekagge Riise er. Han visste hva han gikk til og alle savner familien sin, ikke bare han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, jukkapalme skrev:

Herregud, for en sutrekagge Riise er. Han visste hva han gikk til og alle savner familien sin, ikke bare han. 

Betyr ikke at han angrer på deltakelsen! Nå er det altfor mye anti Riise-stemning her. Tipper vi gjennom Farmen kjendis får se at han er en hederskar av rang.

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr ikke at han angrer på deltakelsen! Nå er det altfor mye anti Riise-stemning her. Tipper vi gjennom Farmen kjendis får se at han er en hederskar av rang.

Anonymkode: 55737...6f4

Føler at jeg har tenkt det så mange ganger før. Feks i 71. Der syns jeg han gjorde en god figur - men så plutselig savnet han hjem og tapte en konkurranse m vilje så han måtte dra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det moren Berit Riise som står ved siden av John Arne her?! Et litt urettferdig om de får være med begge to! Har vist seg å være en stor fordel, husker jo hun ene i det lesbiske paret som vant vanlig Farmen, dog sannsynligvis med juks, i 2018!

 

C5993E0B-C101-4F36-BBFF-DE104A24758E.jpeg

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det moren Berit Riise som står ved siden av John Arne her?! Et litt urettferdig om de får være med begge to! Har vist seg å være en stor fordel, husker jo hun ene i det lesbiske paret som vant vanlig Farmen, dog sannsynligvis med juks, i 2018!

 

C5993E0B-C101-4F36-BBFF-DE104A24758E.jpeg

Anonymkode: 55737...6f4

Signy Fardal. Men de er snarlik ja😅

Anonymkode: 33cd4...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det moren Berit Riise som står ved siden av John Arne her?! Et litt urettferdig om de får være med begge to! Har vist seg å være en stor fordel, husker jo hun ene i det lesbiske paret som vant vanlig Farmen, dog sannsynligvis med juks, i 2018!

 

C5993E0B-C101-4F36-BBFF-DE104A24758E.jpeg

Anonymkode: 55737...6f4

Nei, hun er journalist.

Anonymkode: 56dfa...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, av de få du nevnte fra forrige sesong var ikke kjendisnivået spesielt høyt, og du glemmer å nevne alle de ukjente som var med. Bare Riise er da mye mer kjent enn alle disse. Årets deltakere er mye mer kjent enn de i forrige versjon.

Anonymkode: 55737...6f4

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det moren Berit Riise som står ved siden av John Arne her?! Et litt urettferdig om de får være med begge to! Har vist seg å være en stor fordel, husker jo hun ene i det lesbiske paret som vant vanlig Farmen, dog sannsynligvis med juks, i 2018!

 

C5993E0B-C101-4F36-BBFF-DE104A24758E.jpeg

Anonymkode: 55737...6f4

Skyhøyt nivå i år ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Signy Fardal. Men de er snarlik ja😅

Anonymkode: 33cd4...84a

Aah! Ja, det var vel for godt til å være sant. Nå ble jeg skuffet, hadde jo vært helt konge om John Arne hadde hatt moren med seg..

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar de fremdeles kun får de lusne 20 kronene for å klare ukesoppdraget også i 1921, som de har brukt i over 10 år. 
Som vi ser her: 

https://www.ssb.no/a/histstat/nos/nos_vii_009.pdf

Så ser vi at lønnsøkningen i denne perioden var stor. En bygningsarbeider tjente 24 kroner i uken i 1914, mens hans tjente 81 kroner i uken 6 år senere, altså nesten 3 og en halv ganger så mye. Og det altså bare på 6 år, så de 20 kronene nede ha vokst til nærmere 100 kr nå.

Men kanskje utskiftningen av Gaute gjør at de omsider tar hensyn til inflasjon? Eller får vi Farmen om 80 år, i 2100, hvor man «reiser tilbake til år 2000, og får 20 kr for å klare et ukesoppdrag?»

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antar de fremdeles kun får de lusne 20 kronene for å klare ukesoppdraget også i 1921, som de har brukt i over 10 år. 
Som vi ser her: 

https://www.ssb.no/a/histstat/nos/nos_vii_009.pdf

Så ser vi at lønnsøkningen i denne perioden var stor. En bygningsarbeider tjente 24 kroner i uken i 1914, mens hans tjente 81 kroner i uken 6 år senere, altså nesten 3 og en halv ganger så mye. Og det altså bare på 6 år, så de 20 kronene nede ha vokst til nærmere 100 kr nå.

Men kanskje utskiftningen av Gaute gjør at de omsider tar hensyn til inflasjon? Eller får vi Farmen om 80 år, i 2100, hvor man «reiser tilbake til år 2000, og får 20 kr for å klare et ukesoppdrag?»

Anonymkode: 55737...6f4

Haha, du sier noe 😂 Den som lever får se heter det, bare synd neppe så mange av oss her inne lever i år 2100. Ikke at jeg tror farmen går da heller da, haha. Men hadde vært gøy og vært flue på veggen i år 2100 om det hadde gått da. De startet vel på 10 kr uka de første sesongene tror jeg, men er i så fall lenge siden det spratt opp til 20, så de burde absolutt tatt hensyn til inflasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jukkapalme skrev:

Haha, du sier noe 😂 Den som lever får se heter det, bare synd neppe så mange av oss her inne lever i år 2100. Ikke at jeg tror farmen går da heller da, haha. Men hadde vært gøy og vært flue på veggen i år 2100 om det hadde gått da. De startet vel på 10 kr uka de første sesongene tror jeg, men er i så fall lenge siden det spratt opp til 20, så de burde absolutt tatt hensyn til inflasjon. 

Skal det være realistisk i 2100, altså 100 år tilbake i tid slik at det skal forestille år 2000, så bruker de nok av gevinsten fra fullført ukesoppdrag til å leie inn polakker til å fikse neste ukesoppdrag mens de selv slapper av og soler seg osv.

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det være realistisk i 2100, altså 100 år tilbake i tid slik at det skal forestille år 2000, så bruker de nok av gevinsten fra fullført ukesoppdrag til å leie inn polakker til å fikse neste ukesoppdrag mens de selv slapper av og soler seg osv.

Anonymkode: 55737...6f4

:hoho: Garantert! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i avisen i dag at en av deltagerne har forsnakket seg eller blitt tatt bilde av allerede. Hvilken deltager er ute allerede? Noen som har fått meg seg?

Anonymkode: 8f51e...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står i avisen i dag at en av deltagerne har forsnakket seg eller blitt tatt bilde av allerede. Hvilken deltager er ute allerede? Noen som har fått meg seg?

Anonymkode: 8f51e...9d6

Vedder en arm på at det er hun bloggeren. 

Anonymkode: b2d5e...210

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedder en arm på at det er hun bloggeren. 

Anonymkode: b2d5e...210

Jeg også tenkte på henne først. Men kan være andre også, som ikke bruker hodet i det hele tatt 😳 

Anonymkode: 49678...55d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier det ikke ofte å bli en sterk mann som 1.kjempe (og ofte den som ryker ut) i første tvekamp? Sikkert John Arne Riise som røk ut først...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.5.2020 den 13.10, jukkapalme skrev:

Herregud, for en sutrekagge Riise er. Han visste hva han gikk til og alle savner familien sin, ikke bare han. 

Riise er og har vert ufordraglig. Håper han ryker ut fort, om ikke orker jeg ikke å se serien mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon er jo allerede hjemme, så er jo logisk hva som skjedde 😂😂 #mammadalten

Anonymkode: 516dd...4f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde? Trakk han seg eller røk han ut? 

Anonymkode: 5e245...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte Riise med en gang jeg leste det. For det første så har han jo tradisjon for å trekke seg fra reality og for det andre så er han absolutt troende til å "glemme" seg på denne måten....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...