Gå til innhold

Farmen Kjendis 2021


Amatariel

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Boron skrev:

Hehe, mulig det. Men når dem begynner å sende inn ukjente sønner og døtre av C-kjendiser, så er det lov å lure ;) 

Selv om de er ukjent for deg kan de være kjent for andre.

Anonymkode: 1f687...d6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper Jannecke Weeden og Henrik Thodesen som driver podkast sammen kommer inn som utfordrere 😂 Bare digger de to ❤️

Anonymkode: d1de4...a33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Jannecke Weeden og Henrik Thodesen som driver podkast sammen kommer inn som utfordrere 😂 Bare digger de to ❤️

Anonymkode: d1de4...a33

Det håper IKKE jeg!😱

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I fjor? Altså den utgaven som ble sendt tidligere i år?

En person fra Exonthebeach, en B-artist få har hørt om, en YouTube-dame få har hørt om, vinneren, «oppfinneren» kun spesielt interesserte hadde hørt om, en middels kjent skøyteløperske, en sminkeblogger eller hva det var. Noen gamle, avdankede som var kjendis for mange, mange år siden.

 

Anonymkode: 55737...6f4

Disse er da mer kjente enn "den ukjente sønnen til en kunstner". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Boron skrev:

Huuuuff. Her var det mange slitsomme typer med. Riise, Thoresen og Felberg. Hadde vært nok med kun én av dem.

Men gleder meg til å se Fladen, Jørgensen og Sporsem.

Farmen Kjendis. Begynner dem å slite med å finne kjendiser? Jeg vet kun hvem halvparten av dem er. Blir bare mer og mer utvannet for hvert år ;) 

Hva snakker du om? Det har jo aldri vært flere kjente kjendiser med enn denne gangen.

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mrs Robinson skrev:

Disse er da mer kjente enn "den ukjente sønnen til en kunstner". 

Så det du egentlige mente var at den nye sesongen har den minst kjente enkeltdeltakeren? Jeg som trodde det var det helhetlige nivået som var temaet.

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Det håper IKKE jeg!😱

Enig! Kjedelig type

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tjener dem ved å bli med? snakker vi 200.000 for fire uker?

Anonymkode: 1e140...7ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det du egentlige mente var at den nye sesongen har den minst kjente enkeltdeltakeren? Jeg som trodde det var det helhetlige nivået som var temaet.

Anonymkode: 55737...6f4

Tja, i fjor var Mia Gundersen med, Asgeir borgermoen (som er kjent for alle som var/hadde barn på 90/00-tallet), en tidligere sangstjerne og nåværende sanger (dog ikke dyktig etter min smak, men ok), Alex Rosén og tore Petterson fra homsepatruljen og div tv-program var på torpet, en av frps og rødts mest profilerte politikere, gunilla har vel alle fått med seg (😅) ++. 

I år har vi: 

En avdanka fotballspiller og mister Værsågod, som er de som er mest kjent, en instagramprofil som var populær for x antall år siden pga utseende, hørte aldri mer fra han etter det. Et par sutrete bloggere, et par tv-profiler, en halvmorsom "komiker" som ingen utenfor Ålesund vet hvem er. Dattera til og sønnen til. En journalist ingen vet hvem er. "Skuespiller" og "samfunnsdebattant" (les: antivaxxer).

Nei, man må faktisk ikke lengre tilbake enn 1 sesong før de var mer kjente. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riise savner sønnen sinn. Naturlig nok.

https://www.dagbladet.no/kjendis/unodvendig-hjerteratt/72502278

 

Anonymkode: d1de4...a33

Å hjelpes meg. Klager han allerede? Hvor lenge har de vært der inne? 4-5 dager. 
2 av ungene hans bor jo i England- så han burde jo være mer vant enn andre til å være perioder uten barna sine. De syns sikkert det er stas å høre at han savner babyen, men kan bo langt unna dem tilsynelatende uten problemer....
 

Det går vel mot at han trekker seg igjen da. Eventuelt ber om å bli førstekjempe og taper m vilje. Skjønner ikke at de vil caste ham i slike program- når han alltid ender m å trekke seg...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riise kan jeg spy av, men vil likevel se programmet når  Værdama blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, *Emma* skrev:

Å hjelpes meg. Klager han allerede? Hvor lenge har de vært der inne? 4-5 dager. 
2 av ungene hans bor jo i England- så han burde jo være mer vant enn andre til å være perioder uten barna sine. De syns sikkert det er stas å høre at han savner babyen, men kan bo langt unna dem tilsynelatende uten problemer....
 

Det går vel mot at han trekker seg igjen da. Eventuelt ber om å bli førstekjempe og taper m vilje. Skjønner ikke at de vil caste ham i slike program- når han alltid ender m å trekke seg...

Ja, det tenkte jeg også.. 

Anonymkode: d1de4...a33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah, de må vel skjønne hva de sier ja til når de blir med..!? Hvis man ikke vil være borte fra babyen sin så må man jo si NEI til å delta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo spennende å se om vaksinemotstander Sølje Bergman kommer med noe dumt.

Anonymkode: cb8b9...8bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som en bra cast jeg 😊

Anonymkode: 49678...55d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo spennende å se om vaksinemotstander Sølje Bergman kommer med noe dumt.

Anonymkode: cb8b9...8bc

Håper de andre der inne har oppdaterte vaksiner. Særlig de med små barn.

Anonymkode: 139e8...6d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mrs Robinson skrev:

Tja, i fjor var Mia Gundersen med, Asgeir borgermoen (som er kjent for alle som var/hadde barn på 90/00-tallet), en tidligere sangstjerne og nåværende sanger (dog ikke dyktig etter min smak, men ok), Alex Rosén og tore Petterson fra homsepatruljen og div tv-program var på torpet, en av frps og rødts mest profilerte politikere, gunilla har vel alle fått med seg (😅) ++. 

I år har vi: 

En avdanka fotballspiller og mister Værsågod, som er de som er mest kjent, en instagramprofil som var populær for x antall år siden pga utseende, hørte aldri mer fra han etter det. Et par sutrete bloggere, et par tv-profiler, en halvmorsom "komiker" som ingen utenfor Ålesund vet hvem er. Dattera til og sønnen til. En journalist ingen vet hvem er. "Skuespiller" og "samfunnsdebattant" (les: antivaxxer).

Nei, man må faktisk ikke lengre tilbake enn 1 sesong før de var mer kjente. 

Haha, av de få du nevnte fra forrige sesong var ikke kjendisnivået spesielt høyt, og du glemmer å nevne alle de ukjente som var med. Bare Riise er da mye mer kjent enn alle disse. Årets deltakere er mye mer kjent enn de i forrige versjon.

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I samme øyeblikk som deltakerne setter foten inn på Farmen, så begynner de tydeligvis å klage og sutre i det uendelige over at de savner familien deres. Samtidig som de krever mest mulig spesialbehandling, og kan stappe innpå mest mulig god mat og drikke i løpet av Farmen-oppholdet. 

Er disse "kjendisene" virkelig SÅ stokk stein dumme at de ikke begriper hva slags konsept de egentlig har valgt å bli med på? Eller kanskje de bare hysterisk opptatte av å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet og skriverier om seg selv i forskjellige nettaviser.                                                     

Anonymkode: e840a...e0c

For noe tull. Dette er artikler som er regissert av media. De vet hva de er med på, og det er lov å kjenne på et savn av både familie og mat/drikke de er vant med. Det er neppe deltakerne selv som har ringt media for å klage om dette. Du skjønner nok ikke hvordan dette fungerer.

Anonymkode: 55737...6f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Dette er artikler som er regissert av media. De vet hva de er med på, og det er lov å kjenne på et savn av både familie og mat/drikke de er vant med. Det er neppe deltakerne selv som har ringt media for å klage om dette. Du skjønner nok ikke hvordan dette fungerer.

Anonymkode: 55737...6f4

Nettopp! Folk lar seg lett provosere, og det er derfor media får holde på. Antagelig har de spurt Riise direkte om han savner familien, og han har naturligvis sagt ja. Så får media fremvist det sånn at det høres ut som at han nermest vil hjem allerede. 

Anonymkode: cc775...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...