Gå til innhold

Farmen Kjendis 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg til å se Feldberg og Thoresen. Dette blir gøy tror jeg.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Mrs Robinson skrev:

For de som er 18, så ja kanskje. 

Synes utvalget blir dårligere og dårligere. Takke meg til vanlig farmen :)

Hvilket år mener du det var mer kjente deltakere?

Anonymkode: 55737...6f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det var mange godt kjente folk der i år. Kun Øde Nerdrum(for et navn!) jeg ikke hadde hørt om, men jeg ressonerte meg raskt til at det måtte være sønnen til Odd. Alle andre har jeg sett og vet hva driver med. 

Liker Ida Fladen godt. Terje Sporsem og Riise kan jeg se for meg diskutere kraftig, eller så blir de bestevenner, hvem vet😅 Håper Anniken ryker fort, orker ikke høre på sutring fra henne.

Anonymkode: 33cd4...84a

• Liker 6
Skrevet

Signy Fardal går vel heller ikke av veien for en krangel. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sporsheim er bare herlig, heier på han!

Synes det er en fin miks av deltakere, blir spennende å se hvem som kommer på torpet (om det blir) og hvem som kommer inn som utfordrere. Kine derimot finner jeg veldig slitsom.. Håper ikke hun og Anniken blir lenge, men det er jo hver sin smak. 

Anonymkode: a79fd...6d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Ikke så fryktelig mange kjente navn ved første øyekast, men å se en småsvett Lasse Matberg snekre noe i bar overkropp er underholdning nok for meg ass. 😂

12 timer siden, Amatariel skrev:

Ja! 😁

På listen var 2 stk jeg aldri har hørt om før, og så var det noen som jeg såvidt har hørt om. Sånn er det jo alltid. Men all over syns jeg det var en bra liste. Ser for meg en underholdende gjeng!

Blir dere kåt i musa av ham?

Anonymkode: 41bfb...b8a

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dust

Anonymkode: 625e2...2e5

• Liker 11
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det var? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når man ser på årets cast, er det tydelig at Norge begynner å bli temmelig oppbrukt for kjendiser.

Når sønnen til Odd Nerdrum kommer med, fordi han har en rar far og merkelig navn, er det snodig.

Og John Arne Riise, bør snart ta pause fra media. Vi vet han elsker seg selv, så la han gjøre det i fred. Orker ikke fyren!

Om jeg i det hele tatt gidder å se på neste års sesong, er det kun pga Staysman, Ida Fladen og Sporsem.

Anonymkode: f2d7e...486

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg i det hele tatt gidder å se på neste års sesong, er det kun pga Staysman, Ida Fladen og Sporsem.

Skulle Staysman være med, igjen?

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket år mener du det var mer kjente deltakere?

Tja.. i fjor?

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Amatariel skrev:

Skulle Staysman være med, igjen?

Nei, herregud! Jeg som ikke følger med. Sorry 🙄

Anonymkode: f2d7e...486

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg gleder meg til å se Feldberg og Thoresen. Dette blir gøy tror jeg.

Enig, to favoritter der! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mrs Robinson skrev:

Tja.. i fjor?

I fjor? Altså den utgaven som ble sendt tidligere i år?

En person fra Exonthebeach, en B-artist få har hørt om, en YouTube-dame få har hørt om, vinneren, «oppfinneren» kun spesielt interesserte hadde hørt om, en middels kjent skøyteløperske, en sminkeblogger eller hva det var. Noen gamle, avdankede som var kjendis for mange, mange år siden.

• Liker 7
Gjest Boron
Skrevet

Huuuuff. Her var det mange slitsomme typer med. Riise, Thoresen og Felberg. Hadde vært nok med kun én av dem.

Men gleder meg til å se Fladen, Jørgensen og Sporsem.

Farmen Kjendis. Begynner dem å slite med å finne kjendiser? Jeg vet kun hvem halvparten av dem er. Blir bare mer og mer utvannet for hvert år ;) 

Skrevet

Hvis man ser på Farmen kjendis sesong 1, så var det akkurat like mange "ukjente" der da, som nå. Greia er at TV2 caster mange forskjellige, så alle kjenner noen - ingen kjenner alle. Sist sesong var det mange som ikke hadde hørt om Anita, mens for min mor var hun den mest kjente. Dere som klager på casten... hvem forventer dere inn? Forventer dere Aksel Hennie, Astrid S, Kygo osv.?  

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Boron skrev:

Huuuuff. Her var det mange slitsomme typer med. Riise, Thoresen og Felberg. Hadde vært nok med kun én av dem.

Men gleder meg til å se Fladen, Jørgensen og Sporsem.

Farmen Kjendis. Begynner dem å slite med å finne kjendiser? Jeg vet kun hvem halvparten av dem er. Blir bare mer og mer utvannet for hvert år ;) 

Liiiiitt som disse kommentarene, si! 😁

• Liker 7
Skrevet

Tenker at det er mange potensielle kranglefanter der inne i år:

Øde Nerdrum
Signy Farstad
Sølje Bergman
John Arne Riise

er alle folk med mye og sterke meninger, og de er ikke redde for å si ifra.....

• Liker 6
Gjest Boron
Skrevet
1 minutt siden, Turkis Sau skrev:

Liiiiitt som disse kommentarene, si! 😁

Hehe, mulig det. Men når dem begynner å sende inn ukjente sønner og døtre av C-kjendiser, så er det lov å lure ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de også skulle sendt inn Mikkel fra Broiler - det hadde vært moro og sett 😂

Anonymkode: 4b91d...f22

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...