AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Noen som har gjort dette? Jeg har hår omtrent til livet og vurderer å klippe meg kortere, og har tidligere fått det foreslått å donere. Jeg googlet litt, og alt jeg finner er "snakk med frisøren din". Jeg har ikke vært hos frisør på over 15 år, og synes også det høres litt teit ut å betale for å donere. Går det ikke an å ordne det hjemme og overlevere/sende? Anonymkode: 1c1ee...bbd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Hvordan mener du å klippe deg pent etterpå egentlig hvis du ikke er villig til å gå til frisøren? Anonymkode: 0c6df...9de
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan mener du å klippe deg pent etterpå egentlig hvis du ikke er villig til å gå til frisøren? Anonymkode: 0c6df...9de Ikke noe problem det. Tenkte å donere ca. 60 cm og fortsatt ha skulderlangt. Anonymkode: 1c1ee...bbd
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 https://www.hårdonor.no/hardonor/hvordan/ det beste er jo å gå til en frisør! Du klarer ikke å klippe det rett på deg selv! Anonymkode: bbf52...31f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå