Gå til innhold

Dame 40 blitt sammen med mann 25

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men jeg har prøvd og det virker (ibland). Folk er forskjellige skjønner du, noen liker det ene og noen det andre. Trenden har snudd mye ang. dette iløpet av de 2-3 site tiår. Den eldste dama jeg har hatt var 35 år eldre enn meg (så ikke sånn ut).  Noen holder seg bare så utrolig godt.

Anonymkode: 54e35...2ec

Jeg tviler ikke på at damene er flotte. Det jeg er mer tvilende til er om du og andre ungsauer er flotte nok for dem.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får meg til å tenke på:

Anonymkode: b31d0...478

AnonymBruker
Skrevet

Det som er rart eller kanskje ikke så rart er at de har chattet , meldt og holdt på i snart 2,5 år etter deres først møte da hun var 38 og han var 22.

Anonymkode: a4315...6ea

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg tviler ikke på at damene er flotte. Det jeg er mer tvilende til er om du og andre ungsauer er flotte nok for dem.

Vel, jeg for min del har ikke fått klager ennå. Det er ikke snakk om noe ekteskap, og jeg er ikke SÅ ung heller da. Som en av de sa til meg en gang : Det er så deilig a ha en hemmelig ventil å "få blåst ut litt" i blandt.   😉 😁

Anonymkode: 54e35...2ec

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 24.5.2020 den 13.25, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke annet enn seksuell tiltrekning vil jeg tro. Finnes  det mange slike par ? Hun ser ikke ut som er mer enn 30. Han derimot er veldig moden for alder. 

Anonymkode: a4315...6ea

Jeg forstår ikke hvorfor du tror aldersforskjellen blir mindre av at den ene parten ser litt yngre ut, og den andre parten er såkalt moden for sin alder.

Alder representerer hvor lenge du har levd og dertil modningsprosesser som hjernen din har gått gjennom - så sant du da ikke har stagnert på typ 3.klasse VGS nivå.

Jeg er 37 og hvis jeg matcher best med mopedjenter på 17 år, så sier det en del om meg og hvilket nivå jeg befinner meg på. Det hjelper ikke at "jeg ser ung ut med lue og solbriller" eller "mopedjenta ble raskt voksen". 

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Hun unngår i det minste å ende opp som pleier for mannen sin!  :)  

Skrevet

Vel synes ikke 40 årene er gammelt. Jeg for min del foretrekker også menn som er eldre enn meg. Jeg er 27 men vil helst egebtlig ha en eldre livspartner. Og alder har vel i grunn ikke noe å si, kjærlighet har noe å si

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik at jeg foretrekker det ene før det andre. Nå har jeg et forhold til en mann som er 11 år yngre, og det er fordi det sa pang mellom oss på alle plan. 
Det var ikke hans unge alder jeg falt for, men personligheten hans.

Anonymkode: 7c12b...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...