Gå til innhold

Dame 40 blitt sammen med mann 25

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke annet enn seksuell tiltrekning vil jeg tro. Finnes  det mange slike par ? Hun ser ikke ut som er mer enn 30. Han derimot er veldig moden for alder. 

Anonymkode: a4315...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Tror du må ha glemt en link her.

Jeg leste en kommentar angående et forhold der han var femti og hun tjuefem. "Får bare inderlig ikke håpe at hun går lei av gamlisen og finner en på tolv og et halvt". Ikke helt grei siden det tross alt er snakk om to voksne, men dog 😂

Skrevet

Samboeren min var 25 og jeg 42 da vi ble sammen. Det er nå over 8 år siden. Fungerer kjempefint for oss i hvert fall.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så flott for dem.. 🍀jeg er 52 og bedt ut på date av en på 32 til uken. Som jeg første gang traff for 2 år siden🙈🙈🙈

Anonymkode: 8f238...ce7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Hæ? Tror du må ha glemt en link her.

Jeg leste en kommentar angående et forhold der han var femti og hun tjuefem. "Får bare inderlig ikke håpe at hun går lei av gamlisen og finner en på tolv og et halvt". Ikke helt grei siden det tross alt er snakk om to voksne, men dog 😂

Glemt en link? Det er ikke sånn at det blir skrevet om det i avisa hver gang noen i dette landet blir sammen altså, uansett aldersforskjell. 😂

Anonymkode: 5ce55...972

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde det vært en mann på 40 og dama var 25, ville han vært en gammel gris.. dobbeltmoral..

Skrevet

Jeg drar damer i 60 og 70 årene så det holder hvis jeg vil. Utseende har sikkert litt å si ja, men tror nok måten du snakker med de også innvirker en del.

Somm ung mann så ser du på utseende og en del damer selv om de er i 40 årene ser veldig bra ut sett igjennom øynene til en på 25 også. Husker det selv fra den tiden at blikket hang litt igjen i enkelte damer og de hadde med letthet kapret meg da hvis de ville. 

Nå sitter det litt lenger inn med ei på 60, men hun kan like gjerne klare det om hun trykker på de rette knappene. For de kan være virkelig flotte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så forskjellige stadier i livet. Også er den ene på gamlehjem når den andre er i sin beste alder. Enhver med et ørlite stykke sunn fornuft, ville ikke funnet det på noen som helst måte tiltrekkende. Jeg klarer kun 3år yngre, fordi jeg er mann. 

Anonymkode: 86f3c...a27

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemt en link? Det er ikke sånn at det blir skrevet om det i avisa hver gang noen i dette landet blir sammen altså, uansett aldersforskjell. 😂

Ok. Jaja, stor aldersforskjell bør dømmes likt uansett hvem av dem som er eldst :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så forskjellige stadier i livet. Også er den ene på gamlehjem når den andre er i sin beste alder. Enhver med et ørlite stykke sunn fornuft, ville ikke funnet det på noen som helst måte tiltrekkende. Jeg klarer kun 3år yngre, fordi jeg er mann. 

Det varer som regel ikke så lenge at den ene havner på gamle hjem selv om det er liten aldersforskjell. Så det bekymrer meg ikke. Lev livet mens man kan🍀👍🏻

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hadde det vært en mann på 40 og dama var 25, ville han vært en gammel gris.. dobbeltmoral..

Nå ja...

Det er blitt sagt og skrevet mye mer stygt om Vendela Kirsebom og Petter Pilgaard enn om Gunhild og Petter Stordalen, selv om aldersforskjellen er større mellom Gunhild og Petter enn mellom Vendela og Petter...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

For meg byr det imot å finne seg noen som er mye yngre, og jeg har ingen interesse av å gå etter noen som har levd et kortere liv enn meg. Er det fordi dere ikke har andre alternativer? Forstår ikke hvorfor man velger noen som er så mye yngre, når man kan velge noen som er ca samme stadie i livet som seg selv. Kanskje man føler seg umoden for alderen og ønsker å finne noen yngre? Aner ikke. fortell!

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Catalina Culès skrev:

For noe tull! Eldre mann med yngre kvinne har alltid vært mye mer godtatt enn andre veien. Er vel få som vil reagere på en mann på 40 med dame på 25? Det er jo svært vanlig.

Så den dobbeltmoralen er vel på den andre siden vil jeg si...

Anonymkode: 18ddd...350

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun føler seg gammel, og vil ta igjen hos en ung mann. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til et lignende tilfelle. Nå har de vært sammen i mange år, og den yngste, X, er desperat etter å skille seg og har satt prosessen i gang etter å ha vært ulykkelig i mange år. X føler at da Y ble nærmere 60, ble hen mentalt "typisk gammel person", mens X var ennå relativt ung. Egentlig synd for begge parter, for Y kan jo ikke noe for hvor gammel hen er, Y er som andre på sin alder. Og det samme gjelder jo X også, bare i motsatt retning, men X føler at hen har kastet bort store deler av ungdommen og livet sitt. 

Forskjellen på de to er at Y tilsynelatende ikke merker at de er på totalt ulike steder, mens X føler seg fanget i et slags pensjonistliv som hen føler at hen er altfor ung for.

Anonymkode: 27b92...e83

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg byr det imot å finne seg noen som er mye yngre, og jeg har ingen interesse av å gå etter noen som har levd et kortere liv enn meg. Er det fordi dere ikke har andre alternativer? Forstår ikke hvorfor man velger noen som er så mye yngre, når man kan velge noen som er ca samme stadie i livet som seg selv. Kanskje man føler seg umoden for alderen og ønsker å finne noen yngre? Aner ikke. fortell!

Er vel like naturlig for de som liker yngre som at du liker de på din alder. Kanskje finner de ingen på sin alder og er kanskje umoden da som du kaller det og føler de klaffer bedre med litt yngre. Vi er alle forskjellige. Ingenting er feil i mine øyne så lenge det føles rett for de det gjelder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner til et lignende tilfelle. Nå har de vært sammen i mange år, og den yngste, X, er desperat etter å skille seg og har satt prosessen i gang etter å ha vært ulykkelig i mange år. X føler at da Y ble nærmere 60, ble hen mentalt "typisk gammel person", mens X var ennå relativt ung. Egentlig synd for begge parter, for Y kan jo ikke noe for hvor gammel hen er, Y er som andre på sin alder. Og det samme gjelder jo X også, bare i motsatt retning, men X føler at hen har kastet bort store deler av ungdommen og livet sitt. 

Forskjellen på de to er at Y tilsynelatende ikke merker at de er på totalt ulike steder, mens X føler seg fanget i et slags pensjonistliv som hen føler at hen er altfor ung for.

Anonymkode: 27b92...e83

Så ?? Er ikke verre at de skiller seg enn de med 2 års aldersforskjell skiller seg??

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke annet enn seksuell tiltrekning vil jeg tro. Finnes  det mange slike par ? Hun ser ikke ut som er mer enn 30. Han derimot er veldig moden for alder. 

Lucky man.....

Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Ja, likhet for loven bør det være, i så fall.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Expandable86 skrev:

Ja, likhet for loven bør det være, i så fall.

Hvilken lov?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...