Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan løse dette enkelt? Skulle bare ha gifta oss, men ønsker ingen feiring, forlovere, pynt etc. Er det mulig? Gifter oss bare pga enkelthet med papirer, barn og at vi da har mer rett ifht eierskap 

Anonymkode: 77e85...776

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss på rådhuset med bare foreldre og søsken som vitner. Etterpå spiste vi middag på hotell, enkelt og greit:) Dere trenger ikke ha middag etterpå engang, bare si ja i rådhuset og gå - tar max 15 min.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere trenger prøvingsattest og to vitner. 

Når dere har prøvingsattest kan dere booke tid på rådhuset. 

Anonymkode: 83905...04f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Såklart det kan gjøres enkelt. En svoger av meg giftet seg på rådhuset og hadde ikke med egne vitner engang, to av de ansatte stilte som vitner. Etterpå gikk han og kona ut å spiste. Selve seremonien er kort

Anonymkode: d79fe...aa6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre skriver så trenger dere bare gifte dere på rådhuset, tar ca 15 minutter og de stiller med vitne om dere ikke ønsker å ha med selv. Men både du og partneren din må ha en form for forlover uansett, de skal signere på prøvingsattesten og skriver under på at de kjenner dere godt. Men det er alt som må gjøres utenom tinghuset. 

Anonymkode: f3b35...31d

AnonymBruker
Skrevet
On 5/24/2020 at 9:10 AM, AnonymBruker said:

Hvordan løse dette enkelt? Skulle bare ha gifta oss, men ønsker ingen feiring, forlovere, pynt etc. Er det mulig? Gifter oss bare pga enkelthet med papirer, barn og at vi da har mer rett ifht eierskap 

Anonymkode: 77e85...776

Endelig noen fornuftige folk. Som oftest høres det ut som bryllupet er det viktigste som skjer i livet. "Say yes to the dress f.eks" Da er man passelig naiv. Bryllupet er bare et lite komma i livsløpet som ektepar. Det er hva som skjer i hverdagen etterpå når man skal elske å ære hverandre, at livet og det man lovde hverandre begynner ....Når jeg gifta meg, hadde vi et bittelite bryllup, kun forlovere, reiste til en annen by, tok inn på hotell å kosa oss skikkelig. Men nå vet slekt og venner at jeg er sær og folkesky,(+pgifting å grunn av papirer og div som du nevner), så hos oss var det ingen som reagerte på omstendighetene....

Anonymkode: f1831...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...