Gjest Drømmer Skrevet 28. juni 2005 #1 Del Skrevet 28. juni 2005 Har noen erfaring/peiling på takvindu? Vurderer å ha det på soverommet slik at jeg kan ligge i senga og se på stjernehimmelen. Men mange spørsmål melder seg i valg av vindu. Har kikket på velux sine brosjyrer, men syns likevel det er vansekelig å vite hva som blir fint. Er store temeraturforskjeller her jeg bor, en dag -20 grader og noen dager senere kan det være regn. Er også en del snø vinterstid. Har det noe å si på hva slags vindu jeg skal velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest september05 Skrevet 28. juni 2005 #2 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er visstnok en del ting som spiller inn når det gjelder takvinduer. Først og fremst må man se på vinkelen på taket, tykkelsen på taket og vær og vindforhold der du bor. Jeg har hørt at ikke alle tak egner seg til å sette vindu i. Ta kontakt med noen som selger disse vinduene og spør om du kan få en gratis sjekk om du kan ha et slikt vindu eller ikke, og ikke minst hvor mye det vil koste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 28. juni 2005 #3 Del Skrevet 28. juni 2005 Innmari bråkete når det regner. Men ellers er det hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gest Skrevet 28. juni 2005 #4 Del Skrevet 28. juni 2005 Braakete naar det regner, hett naar sola skinner paa, og nedsnodd og morkt naar det snoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drømmer Skrevet 28. juni 2005 #5 Del Skrevet 28. juni 2005 Oi, at det er bråkete når det regner har jeg ikke tenkt på. Jeg sover ganske lett så det kan hende det blir mer til irritasjon enn til hygge. Finnes det noe man kan gjøre med det, annet enn propper i ørene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. juni 2005 #6 Del Skrevet 28. juni 2005 Finnes det noe man kan gjøre med det, annet enn propper i ørene?Må bli å åpne det det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 28. juni 2005 #7 Del Skrevet 28. juni 2005 Innmari bråkete når det regner. Men ellers er det hyggelig. Dette hadde jeg også tenkt å poengtere.. Vi har takvinduer hjemme hos mine foreldre og de bråker noe sinnsykt når det regner/hagler. Ellers er de greie mht at de slipper inn ekstra dagslys, men hvorvidt du kan ligge og nyte stjernehimmelen...? Tror kanskje ikke det vil innfri dine forventninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå