AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #21 Skrevet 23. mai 2020 Det er helt lov å gifte seg med fetteren sin, men sjansen for misdannelser hos barn øker siden dere er i relativt nær slekt. Det er best å bare si det til han, for han kommer til å få vite om det uansett Anonymkode: 02f07...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #22 Skrevet 23. mai 2020 Kan bli litt utrivelige familiesammenkomster. Bryllup og barnedåper o.l. Er jo en grunn til at dere ikke kjenner hverandre som søskembarn.. Svigers er tante og onkel, bare det er spesielt i seg selv. Men ulovlig er det ikke Anonymkode: fd9f0...c99
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #23 Skrevet 23. mai 2020 Jeg anbefaler at dere blir sammen og eventuelt gifter dere. Det er sant at det er større sannsynlighet for at barnet får misdannelser, men disse konsekvensene inntreffer ikke så ofte som folk skal ha det til. Når det gjelder om dette er aksept for samfunnet, så du vil alltid finne noen "bedrevitere" som mener det ene eller andre. Du lever vel ikke på andres premisser heller, da kan vi drite i hva andre måtte mene. Anonymkode: aa94a...634 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #24 Skrevet 23. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler at dere blir sammen og eventuelt gifter dere. Det er sant at det er større sannsynlighet for at barnet får misdannelser, men disse konsekvensene inntreffer ikke så ofte som folk skal ha det til. Når det gjelder om dette er aksept for samfunnet, så du vil alltid finne noen "bedrevitere" som mener det ene eller andre. Du lever vel ikke på andres premisser heller, da kan vi drite i hva andre måtte mene. Anonymkode: aa94a...634 Problemet her er jo at ts tar et valg for søskenbarnet sitt. Det er IKKE sikkert at han syns det er greit, og det er faktisk ikke greit å tilbakeholde slik informasjon med viten og vilje. Jeg hadde mistet respekten og tilliten til kjæresten min på flekken, om han med viten holdt noe sånt tilbake. Jeg har rett til å ta mitt valg. Det har kjæresten (eller søskenbarnet) til ts og. Anonymkode: 0a32a...88a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #25 Skrevet 23. mai 2020 Det er ikke direkte relevant men jeg forteller det likevel fordi det handler om forhold mellom min fetter og meg. Vi er omtrent jevngamle og har i alle år hatt god kontakt. Vi ble skilt omtrent samtidig og fordi vi bodde nær hverandre økte kontakten betraktelig da. Vi spiste en del middag og gikk mye tur sammen. En gang vi badet på fjellet la jeg merke til at han hadde ereksjon og da forsto jeg at han nok "tente" litt på meg. Jeg sa ikke noe om det da, men ble litt nysgjerrig. En gang vi møttes til middag snakket vi en del om å være alene og da spurte jeg litt frekt om han ikke hadde sex. Han var litt blyg men svarte at jo da, han gjorde det nok på seg selv i blant. Jeg gjorde det ikke da, og det fortalte jeg og plutselig var vi der at vi satt og fingret med hverandre. Han sprutet ganske raskt og da var jeg frekk og sa at nå måtte han "betale tilbake" og det gjorde han. For oss begge var dette en utrolig vitamininnsprøyting i en vanskelig tid. Vi hadde aldri samleie, men veldig ofte var vi til hjelp for hverandre med å få orgasme. Dette varte ved i over et år, men etter hvert fant vi nye kjærester og jeg tror at vi begge opplever at vi har det bra nå. Dette er jo slikt man ikke forteller om, men jeg er ganske sikker på at han heller ikke angrer. Vi møtes i familiesammenhenger en gang i blant, og det kjennes i alle fall ikke flaut. Men jeg tror at det var bra at vi unngikk samleie og bare klarte oss med å få fram orgasmen. Han brukte nok litt lenger tid enn jeg på å finne en ny kjæreste og i den tiden vet jeg at han brukte å se på noen nakenbilder han hadde av meg for å få orgasme. Det høres kanskje litt naivt ut, men jeg syntes det bare var litt koselig å vite. Anonymkode: 8c5d7...9b7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #26 Skrevet 23. mai 2020 Du må fortelle han det med en gang. Hvis ikke kommer han til å bli mest sint på deg nettopp fordi du har tilbakeholdt den informasjonen, og fortsatt med han som ingenting. Så du får fortelle det nå og bare være forberedt på at han kommer til å ville avslutte. Sånn er livet noen ganger Anonymkode: 01935...883
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #27 Skrevet 23. mai 2020 22 timer siden, Hadley skrev: Det er ikke ulovlig å gifte seg med søskenbarn. Men dere risikerer at eventuelle barn får incest-relaterte plager. Synes ikke DU at det er en liten smule ekkelt å knulle søskenbarnet ditt da? Hvis du synes incest er greit nok, så får du bare kjøre på. Men mulig søskenbarnet ditt føler noe annet når han finner ut at du villig har begått incest over lang tid, selv om du visste om det. 🤢 Sex mellom kusine er fetter regnes ikke som incest nei.. Anonymkode: 085d2...5c6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #28 Skrevet 23. mai 2020 Broren til venninna si gifta seg med kusina og har til nå fått to barn (friske og fine da misdannelser ikke er så vanlig som folk tror i dette tilfelle) Ble litt snakkes i begynnelsen men nå er det ingen som bryr seg Anonymkode: 085d2...5c6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #29 Skrevet 23. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har holdt på med en fyr en god stund nå, og vi er vel i prinsippet det man kan kalle kjærester. Men for noen dager siden, fant jeg tilfeldigvis ut at vi er fetter og kusine på morsiden.. Vi hadde ingen anelse om dette fra før, ettersom familiene våre ikke har hatt kontakt grunnet familiedrama fra langt tilbake (vanskelig å forklare her). Uansett; jeg har ikke fortalt det til han enda fordi jeg er redd han ikke vil være sammen med meg lenger hvis han vet at vi er fetter og kusine.. jeg orker ikke å miste han:( i tillegg føler jeg det er galt å fortsette som før mtp at det er ulovlig å feks gifte seg med fetteren sin. What to do? Anonymkode: 909e8...0f2 Hvordan kan man ikke vite dette? Anonymkode: 4fcc4...ee1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå