AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Del Skrevet 22. mai 2020 Hva synes dere om navnene Alida, Amilia og Aria? Hvilket navn er finest? Har dere hørt om mange med samme navn? Er ute etter et litt sjeldent navn uten at det blir rart og må være pent både på norsk og spansk. Anonymkode: 00be7...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #2 Del Skrevet 22. mai 2020 Kjenner ikke mange med de navna, syntes de var fine. Jeg har ei niese som er halvt spansk. Hun heter Alma. Det fungerer også flott på begge språk. Anonymkode: ee3f8...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Del Skrevet 22. mai 2020 Likte kun Alida av disse. Hva med Alma? Det betyr sjel på spansk 😍 Augusta og Alera er også veldig kult synes jeg Anonymkode: 2a62e...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbra Skrevet 22. mai 2020 #4 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg liker Alida, og foretrekker Amelia i stedet for Amilia, selv om du ikke spurte om det... Hvis du vil ha flere forslag: Aline, Alice, Alina. Alma er et veldig fint navn, slik AB...b8c sier. Det betyr sjel på spansk/portugisisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Del Skrevet 22. mai 2020 Alma er veldig fint, men kjenner to andre som nettopp har fått små som heter det, derfor er ikke det aktuelt. TS Anonymkode: 00be7...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Del Skrevet 22. mai 2020 Aylin, Aurora, Ava, Alida/Alita, Amelia, Atine😊 Synes Aria/Arya blir teit mtp GOT Anonymkode: 6cded...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #7 Del Skrevet 22. mai 2020 Amelia, Abigail, Anette, Agnethe, Ava, Anja, Adeleide. Anonymkode: 98d9d...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. mai 2020 #8 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg liker Alida, men ikke de to andre. Hvis du vil ha flere forslag, så hva med Agathe (eller -a), Agnete (eller -a), Alicia, Agnes, Adele eller rett og slett Anna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mai 2020 #9 Del Skrevet 22. mai 2020 Alida er fint, Amalie er finere enn Amilia. Alma liker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå