Gå til innhold

Mista lillegutt i trappa :(


Fremhevede innlegg

Skrevet

Troll. Helt opplagt. Hva har Chad med saken å gjøre? Finn på noe bedre. 

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen lege som sier ‘det går bra med ungen, så lenge han ikke blir rarere’ 🙄 

herregud så tåpelig! 

  • Liker 3
Skrevet

Samme om sykehuset er opptatt, du burde ringe fastlegen om de er oppe, hvis ikke ring legevakt. De er ikke for opptatt til å behandle et barn med mulig hodeskade!

Skrevet

ehh.. hvor gammel er du sånn egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem tuller med sånt? Enkelte ting er ikke morsom trolling, dette er en av de

Anonymkode: c958f...19c

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min mor mistet broren min i trappen. Han brakk benet sitt. 
Alltid kontakt lege eller legevakt ved skader. Spesielt i hodet. Skallen til små barn tåler ikke så mye. Bedre å dra til legen en gang for mye enn for lite. 
Neste gang så ikke stress over telefonen. Et tapt anrop er ikke verdens undergang. 

Anonymkode: f9cb4...337

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du drar på legevakta og forteller at du mista ungen din i gulvet for én uke siden, og at han siden har oppført seg rart blir det nok en bekymringsmelding til BV.

Men jeg tror du er et troll. 

Anonymkode: f5578...712

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det her må jo være troll. Hvis ikke oppfyller du omtrent alle stigmaene om unge alenemødre. 
Hvis ikke - kontakt lege NÅ. Uhell kan skje, men man må jo sjekke det ut.

Anonymkode: 1042a...fb4

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er Tsjad, som er ett av verdens fattigste land, har jeg mine tvil om at han er lege, og om han er det er han neppe en veldig god lege etter vestlig standard.

Anonymkode: e2811...ede

Rasisit!

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Heywood Jablowme skrev:

DETTE ER IKKE TULL!!!!!! jeg kan da ikke være den eneste som har mista barnet sitt i trappa osv.??? nå føler jeg mg som en dårlig mamma til lillegutt 😫

Nei du er nok ikke den første. Uhell skjer og det betyr ikke du er en dårlig mamma. 

Men det er måten du har skrevet på som får meg til å tro det er tull. 

Anonymkode: 2b3ce...954

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med du allerede har vært på legevakten nå.  Hvordan gikk det med lille gutt? 🤔 

Anonymkode: a1436...f0c

Skrevet
1 time siden, Kenelz skrev:

ehh.. hvor gammel er du sånn egentlig? 

Jeg har akkurat fylt 19 år, hadde bursdag på 17. Mai faktsik! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med du allerede har vært på legevakten nå.  Hvordan gikk det med lille gutt? 🤔 

Anonymkode: a1436...f0c

Har vært på legevakta nå, de tok noen sånne tester og alle var bra. Det går fint med lillegutt 😂 Jeg dro så fort jeg fikk respons her på kvinneguiden, takk for hjelpen alle sammen ❤️ 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Heywood Jablowme said:

Har vært på legevakta nå, de tok noen sånne tester og alle var bra. Det går fint med lillegutt 😂 Jeg dro så fort jeg fikk respons her på kvinneguiden, takk for hjelpen alle sammen ❤️ 

Og akkurat hva slags tester er det de tok for å utelukke hjerneskade?

Anonymkode: cc44e...efb

  • Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mor mistet broren min i trappen. Han brakk benet sitt. 
Alltid kontakt lege eller legevakt ved skader. Spesielt i hodet. Skallen til små barn tåler ikke så mye. Bedre å dra til legen en gang for mye enn for lite. 
Neste gang så ikke stress over telefonen. Et tapt anrop er ikke verdens undergang. 

Anonymkode: f9cb4...337

Men det er veldig dårlig dekning i Chad! og han er jo lege og må jobbe hele tiden, siden Koronaen er så ille der... Og uansett så er det forskjellig tiddsoner.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Heywood Jablowme skrev:

Har vært på legevakta nå, de tok noen sånne tester og alle var bra. Det går fint med lillegutt 😂 Jeg dro så fort jeg fikk respons her på kvinneguiden, takk for hjelpen alle sammen ❤️ 

Jeeeze. Ingen dømmer deg for å falle i trappa med babyen. Uhell kan skje. Men om det skjer igjen, dra til legevakta med en gang! Både babyer og voksne kan få skikkelig alvorlig skader av å slå hodet. Når det gjelder babyer, som er for små til å kommunisere og for små til å søke hjelp selv, så er det enormt viktig å oppsøke legevakten om noe skjer. Heller én gang for mye på legevakten enn én gang for lite. 

Anonymkode: bf073...6cd

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og akkurat hva slags tester er det de tok for å utelukke hjerneskade?

Anonymkode: cc44e...efb

De tok noe sånn UV-skanning og sånt... jeg er ikke lege 😅

AnonymBruker
Skrevet

Dette oser troll laaaaaang vei 

Anonymkode: 5f2e4...e25

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Heywood Jablowme said:

De tok noe sånn UV-skanning og sånt... jeg er ikke lege 😅

De skannet han for ultrafiolett stråling. Mm..Det høres jo ikke ut som om du bare finner på ting her.

Dette tema er virkelig ikke noe snørrunger trenger å tulle med.

Anonymkode: cc44e...efb

  • Liker 6
Skrevet

Likte bedre tråden med hu som hadde brukket begge armane og ikkje viste korleis hu skulle få ut tampongen.

 

  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...