AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #21 Del Skrevet 22. mai 2020 1 time siden, Fliip skrev: Første som slo meg var Aria Malen Det var veldig fint! Tenkte på Aria Mathilde, men ditt forslag var bedre. Anonymkode: 4ea03...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #22 Del Skrevet 22. mai 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske ideen kom fra game of thornes.. Men helt ærlig så er den fra da jeg var 14 og leste pretty little liars bøkene 🙈 vært hektet på navnet siden den gangen 😅 Anonymkode: 38529...0f0 Jeg tenkte også på PLL😅 Eneste plassen jeg har hørt navnet Aria, og synes det er helt nydelig! Men ville droppet mellomnavn, navnet står så fint alene. Anonymkode: 6c1e4...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #23 Del Skrevet 22. mai 2020 Ville droppet Aria. Det betyr "luft" (på italiensk). Kanskje jenta skal reise litt når hun blir eldre? Vet at mange i USA velger navnet, men så er vel ikke amerikanere flest mest kjent for sin gode smak.... Arya er mer "spesielt" og uten noen direkte betydning (så vidt jeg vet). Men jeg ville definitivt ikke slengt på et mellomnavn. Fungerer best alene. Anonymkode: 70d8a...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #24 Del Skrevet 6. januar 2022 Aria Leonore Aria Noelle Anonymkode: b1f1a...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #25 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2020 den 21.26): Ville droppet Aria. Det betyr "luft" (på italiensk). Kanskje jenta skal reise litt når hun blir eldre? Vet at mange i USA velger navnet, men så er vel ikke amerikanere flest mest kjent for sin gode smak.... Arya er mer "spesielt" og uten noen direkte betydning (så vidt jeg vet). Men jeg ville definitivt ikke slengt på et mellomnavn. Fungerer best alene. Anonymkode: 70d8a...3ef Det er nå virkelig ikke det verste da, at navnet betyr luft på italiensk. Da kan du bare tenke deg stakkars Simen, Odd og Randi. Anonymkode: 90b63...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. januar 2022 #26 Del Skrevet 6. januar 2022 Arya > Aria Sanskrit > italiensk Trenger egentlig ikke noen mellomnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. januar 2022 #27 Del Skrevet 6. januar 2022 Bare jeg som tenker på "arisk" og de dårlige assosiasjonene det gir? Har aldri lest/sett hverken Game of thrones eller Pretty little liars, riktignok. Synes uansett ikke det var et pent navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 6. januar 2022 #28 Del Skrevet 6. januar 2022 Aria Maria… finest alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #29 Del Skrevet 6. januar 2022 Alveenia skrev (På 22.5.2020 den 13.39): Vi venter får første jente og trenger forslag til fine jentenavn, Vi tenker litt på Aria/Arya, men det er ikke bestemt enda, og vi vil gjerne ha dobbeltnavn Har noen forslag? Nå er vel jenta født og håper virkelig hun fikk ett fint navn og ikke går rundt med navnet Aria. Rett og slett stygt. Anonymkode: afe9b...81d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #30 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2020 den 14.22): Mellomnavnet kan være mnd hun blir født? Anonymkode: 95837...6a2 Aria Januar? Aria Februar? Eneste som kan passe er august, men det høres likevel teit ut. Anonymkode: fcbe3...626 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #31 Del Skrevet 15. januar 2022 Aria et jentenavn? Jeg kjenner voksne menn som heter Aria Anonymkode: 012b7...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå