AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #21 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg ble også forsøkt oppringt av JV i forgårs. Jeg kunne dessverre ikke ta telefonen, men kunne kose meg med en sms fra dem i stedet. Anonymkode: 8a0e9...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhgj Skrevet 24. mai 2020 #22 Del Skrevet 24. mai 2020 Skulle ikke forundre meg om Jehovas vitner var de som bare slo inn et random telefonnummer på mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #23 Del Skrevet 24. mai 2020 På 22.5.2020 den 13.14, AnonymBruker skrev: Forbanna fordi de har funnet mitt telefonnummer et eller annet sted. Når jeg ikke er registrert på gule sider, gir jeg jo signal om at jeg ikke ønsker at mitt telefonnummer utleveres Og forbanna ja. Jeg satt midt i et møte, så ringte telefonen, og jeg søkte telefonen opp, men fikk ingen treff. Siden det er som det er nå med barnehagene, trodde jeg at det kunne ha vært barnehagen som ringte, og ringte tilbake. Og da startet indoktrinering med en gang i andre enden. Anonymkode: f7566...c86 jeg ble også oppringt av Jehovas vitner, men jeg svarer av prinsipp ikke på ukjent nummer. Rett etterpå kom det en sms fra samme nummer om blabla Jehovas vitner, så jeg blokkerte det nummeret. Jeg synes det er helt rimelig å bli forbanna over oppringninger i arbeidstida fra skjult nummer. Man blir forstyrret, og som du sier kan det være skole eller barnehage, så man begynner å stresse og lete etter nummeret. Anonymkode: ba6a8...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #24 Del Skrevet 24. mai 2020 Helt på sin plass å bli forbanna over at enkelte forbeholder seg retten til å bruke min tid på å skulle prakke på meg deres religiøse ståsted. Det er faktisk få ting i hverdagen jeg blir mer provosert av, og det har også JV fått høre når de har ringt😊 Jeg synes heller det er rart at noen ikke blir provosert, og enda rarere hvis de faktisk klarer å verve noen. Anonymkode: a0a1d...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #25 Del Skrevet 24. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg ble også oppringt av Jehovas vitner, men jeg svarer av prinsipp ikke på ukjent nummer. Rett etterpå kom det en sms fra samme nummer om blabla Jehovas vitner, så jeg blokkerte det nummeret. Jeg synes det er helt rimelig å bli forbanna over oppringninger i arbeidstida fra skjult nummer. Man blir forstyrret, og som du sier kan det være skole eller barnehage, så man begynner å stresse og lete etter nummeret. Anonymkode: ba6a8...e15 Det var ikke skjult nummer, det var et vanlig mobilnummer. Derfor tenkte jeg at det kunne være fra skole eller barnehage, siden de har så lav terskel nå for å ringe og be deg hente barnet. De som jobber på SFO har heller ikke nummeret registrert på gule sider Anonymkode: f7566...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #26 Del Skrevet 24. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt på sin plass å bli forbanna over at enkelte forbeholder seg retten til å bruke min tid på å skulle prakke på meg deres religiøse ståsted. Det er faktisk få ting i hverdagen jeg blir mer provosert av, og det har også JV fått høre når de har ringt😊 Jeg synes heller det er rart at noen ikke blir provosert, og enda rarere hvis de faktisk klarer å verve noen. Anonymkode: a0a1d...865 Nettopp. Jeg er åsatroer, så har overhode ingen interesse av å diskutere bibelen eller bli vervet i en sekt som er utledet fra kristendommen. Anonymkode: f7566...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #27 Del Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt på sin plass å bli forbanna over at enkelte forbeholder seg retten til å bruke min tid på å skulle prakke på meg deres religiøse ståsted. Det er faktisk få ting i hverdagen jeg blir mer provosert av, og det har også JV fått høre når de har ringt😊 Jeg synes heller det er rart at noen ikke blir provosert, og enda rarere hvis de faktisk klarer å verve noen. Anonymkode: a0a1d...865 Ja, hvem er det egentlig som blir vervet? Veldig ensomme og sårbare mennesker som bare er overlykkelige over å snakke med NOEN, og som er lette å påvirke? Skammelig. Anonymkode: be2e9...89d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kumelk123 Skrevet 22. januar 2021 #28 Del Skrevet 22. januar 2021 Honey Dew skrev (På 18.1.2021 den 13.16): De går over en grense. Hun har ikke bedt om å bli oppringt av kristne organisasjoner og JV må jo ha fått tak i nr hennes på en eller annen måte. Jeg ble oppringt av dem engang og de fikk seg en lang tirade med mer eller mindre sinte før jeg slengte røret på plass. Nå er det ikke noe rør å slenge på når det gjelder mobiltelefoner, men jeg trykket hardt på avslutningsknappen 1 ting det heter JW ikke jv vennen min. 2. hvordan går de over en grense? Når mobilnummeret ditt ligger på 1881 eller gulesider, hvem som helst kan ringe deg og bare fordi en religion ringer deg betyr ikke at de får over en grense, da får like så godt reklame over en grense. Hvis du ikke liker religionen så bare la den være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kumelk123 Skrevet 22. januar 2021 #29 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2020 den 22.11): Ikke enig! JV er en forkastelig og provoserende sekt. Hadde blitt forbanna jeg også. De smyger seg rundt som brunsnegler, ikke godt å si hvor de fant nr ditt.. Anonymkode: 182e8...571 Awww stakkars deg, gråt litt da så kanskje noen bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortauet Skrevet 22. januar 2021 #30 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2020 den 12.49): Og nå er jeg forbanna. Mitt telefonnummer står ikke på gule sider eller i andre registre. Hvor har de fått nummeret mitt fra? Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: f7566...c86 Vet du hva du heter og har du vipps? 0 problem å finne nummerer ditt da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. januar 2021 #31 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Kumelk123 skrev (2 timer siden): 1 ting det heter JW ikke jv vennen min. 2. hvordan går de over en grense? Når mobilnummeret ditt ligger på 1881 eller gulesider, hvem som helst kan ringe deg og bare fordi en religion ringer deg betyr ikke at de får over en grense, da får like så godt reklame over en grense. Hvis du ikke liker religionen så bare la den være. På norsk heter det Jehovas Vitner. Derfor blir det JV og mobilnr mitt ligger ikke ute, hverken på gule sider, 1880, eller 1881. Vennligst slutt med hersketeknikk. Endret 22. januar 2021 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kumelk123 Skrevet 22. januar 2021 #32 Del Skrevet 22. januar 2021 Honey Dew skrev (1 time siden): På norsk heter det Jehovas Vitner. Derfor blir det JV og mobilnr mitt ligger ikke ute, hverken på gule sider, 1880, eller 1881. Vennligst slutt med hersketeknikk. Hersketeknikk ja wow så voksent ord, uansett tror du virkelig at jehovas vitner bruker penger på deg haha morsomt. Mange har sagt at nummeret demmes ikke ligger på 1881 osv men jeg er 100% sikker på at de ikke har nokk penger til å kjøpe nummeret til alle sammen, det kalles sunn fornuft vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 22. januar 2021 #33 Del Skrevet 22. januar 2021 Ryddet for brukerangrep og nedsettende innlegg, og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeemil Skrevet 22. januar 2021 #34 Del Skrevet 22. januar 2021 Bra at de respekterer smittevernet. Helt greitt at de ringer. Å oppsøke er jo en av deres hovedaktiviteter tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 22. januar 2021 #35 Del Skrevet 22. januar 2021 Jeg har også fått telefon. Snakket litt høflig med henne før jeg måtte legge på siden jeg var på vei ut. Trenger ikke oppføre seg som en tosk om de (eller selgere) ringer. Jeg bare blokkerer nummeret etterpå. Har jobbet med flere JV og det er vilt hvor ufyselige folk er med de. Ser ikke poenget i å oppføre seg som en idiot mot de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. januar 2021 #36 Del Skrevet 22. januar 2021 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Jeg har også fått telefon. Snakket litt høflig med henne før jeg måtte legge på siden jeg var på vei ut. Trenger ikke oppføre seg som en tosk om de (eller selgere) ringer. Jeg bare blokkerer nummeret etterpå. Har jobbet med flere JV og det er vilt hvor ufyselige folk er med de. Ser ikke poenget i å oppføre seg som en idiot mot de. Jeg vil ha meg frabedt å bli påtvunget en religion. Jeg finner lett en religion jeg vil tilhøre hvis jeg gidder å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 22. januar 2021 #37 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) Honey Dew skrev (1 time siden): Jeg vil ha meg frabedt å bli påtvunget en religion. Jeg finner lett en religion jeg vil tilhøre hvis jeg gidder å lete. Kan vel neppe kalles "påtvunget" at du får en telefon gjeldende noe. Du får melde deg ut av samfunnet da om du ikke tåler at folk tar kontakt med deg for ulike ting. Endret 22. januar 2021 av Hatsumomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg