AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Del Skrevet 22. mai 2020 Og nå er jeg forbanna. Mitt telefonnummer står ikke på gule sider eller i andre registre. Hvor har de fått nummeret mitt fra? Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: f7566...c86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 22. mai 2020 #2 Del Skrevet 22. mai 2020 Forbanna faktisk. Er jo bare å avvise høflig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Del Skrevet 22. mai 2020 21 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Forbanna faktisk. Er jo bare å avvise høflig. Forbanna fordi de har funnet mitt telefonnummer et eller annet sted. Når jeg ikke er registrert på gule sider, gir jeg jo signal om at jeg ikke ønsker at mitt telefonnummer utleveres Og forbanna ja. Jeg satt midt i et møte, så ringte telefonen, og jeg søkte telefonen opp, men fikk ingen treff. Siden det er som det er nå med barnehagene, trodde jeg at det kunne ha vært barnehagen som ringte, og ringte tilbake. Og da startet indoktrinering med en gang i andre enden. Anonymkode: f7566...c86 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Del Skrevet 22. mai 2020 Spør dem masse spørsmål så de ikke kommer til ordet. Da legger de nok på! Gøy å kødde med sånne raringer som ringer! Anonymkode: 27e0e...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Del Skrevet 22. mai 2020 Dette hadde jeg også blitt forbannet over, all den tid jeg er i samme båt i forhold til oppføring. At de ikke går innunder reservasjonsretten mot telefonsalg er helt banalt. Til syvende og sist er det jo penger de ønsker å ha av meg, om jeg skulle bli med i sekten deres? Anonymkode: 810a8...16d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Del Skrevet 22. mai 2020 Jehovas Vitner melker situasjonen for alt der verdt, de øyner sitt snitt til å skremme sårbare mennesker med dommedag. Det er en dommedagssekt som gjør alt mulig for å flere medlemmer som igjen gir penger i kassen. Hvis man har reservert seg for telefonsalg så burde det være ulovlig for JV å ringe personer som er reservert siden faktisk er salg de driver, blir du medlem så er det forventet at man skal betale sin tiende. Anonymkode: 1f738...e0f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #7 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg fikk sms fra dem. Du må reservere deg mot telefonsalg. Selv om du ikke står på gule sider. Anonymkode: 19b7f...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #8 Del Skrevet 22. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk sms fra dem. Du må reservere deg mot telefonsalg. Selv om du ikke står på gule sider. Anonymkode: 19b7f...e50 Har reservert meg og ikke mottatt telefon fra noen selgere på tre år. Anonymkode: f7566...c86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #9 Del Skrevet 22. mai 2020 5 timer siden, Ulven skrev: hvor JV har fått kjøpt nummeret fra. JV'er kjøper ikke numre fra noen, ærlig talt som om de gidder å bruker penger på slikt. De slår opp navn, finner nummer. Thats it. At nummeret ditt ikke står i gulesider, vel det kan ikke de noe for hvis nummeret ditt dukker opp på navnet ditt når de søker. Anonymkode: 59664...69d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #10 Del Skrevet 22. mai 2020 Kanskje de fant nummeret fra en finn-annonse, facebook, jobben din eller lignende? Var det noen lokale vitner som ringte? Kanskje de hadde nummeret fra noen de kjenner eller noe sånt Jeg hadde bedt de dra til helvete, men jeg hadde mest sannsynlig ikke tatt telefonen Anonymkode: 74449...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #11 Del Skrevet 22. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: JV'er kjøper ikke numre fra noen, ærlig talt som om de gidder å bruker penger på slikt. De slår opp navn, finner nummer. Thats it. At nummeret ditt ikke står i gulesider, vel det kan ikke de noe for hvis nummeret ditt dukker opp på navnet ditt når de søker. Anonymkode: 59664...69d Jeg har søkt meg selv på google. Nummeret mitt kommer ikke opp der. Det er heller ikke oppgitt mitt mobilnummer på jobbens nettside. Så de må ha fått det nummeret fra noen. Anonymkode: f7566...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #12 Del Skrevet 22. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje de fant nummeret fra en finn-annonse, facebook, jobben din eller lignende? Var det noen lokale vitner som ringte? Kanskje de hadde nummeret fra noen de kjenner eller noe sånt Jeg hadde bedt de dra til helvete, men jeg hadde mest sannsynlig ikke tatt telefonen Anonymkode: 74449...913 Jeg visste ikke at det var de da, trodde kanskje det var noe viktig. Og nei, har ikke nummer på Facebook eller Finn, heller ikke på jobbens nettside. Vet ikke om det er lokale vitner eller ei, kjenner ikke dama i det hele tatt. Anonymkode: f7566...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #13 Del Skrevet 22. mai 2020 Tror de bare ser på områdene i distriktet, og prøver å finne navn til de som bor i det området som tilhører menigheten deres. Men du trenger ikke bli så forbanna. Det er bare å si nei takk, så gir dem seg. De mener da ikke noe vondt, og kan ikke noe for at de tror de må redde folk fra Armageddon. Anonymkode: 6074c...4c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #14 Del Skrevet 22. mai 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Og nå er jeg forbanna. Mitt telefonnummer står ikke på gule sider eller i andre registre. Hvor har de fått nummeret mitt fra? Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: f7566...c86 Vet ikke om det var Jehovas vitner, for jeg avviste da det ble snakk om mitt forhold til Gud. Jeg har vært så dum å gi penger til Kirkens Bymisjon (jul), kanskje du har gjort det samme? Anonymkode: f73d9...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #15 Del Skrevet 22. mai 2020 Hvis det var Jehovas vitner som ringte, så kan jeg love deg at nummeret ikke er kjøpt av noen. De har ingen registre, søker bare opp adressen på 1881 eller gulesider. Anonymkode: bd063...4a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #16 Del Skrevet 22. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det var Jehovas vitner som ringte, så kan jeg love deg at nummeret ikke er kjøpt av noen. De har ingen registre, søker bare opp adressen på 1881 eller gulesider. Anonymkode: bd063...4a3 Litt påfallende at telefonen kom et par måneder etter at jeg hadde sendt noen kroner til julefeiring for vanskeligstilte, da. Anonymkode: f73d9...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #17 Del Skrevet 22. mai 2020 Ja jeg fikk et laaaaangt håndskrevet brev i postkassen og et par dager etterpå ringte de. Samme budskap. Anonymkode: d154e...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 22. mai 2020 #18 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og nå er jeg forbanna. Mitt telefonnummer står ikke på gule sider eller i andre registre. Hvor har de fått nummeret mitt fra? Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: f7566...c86 Det var da også noe å bli forbanna over. Har selv fått telefon fra dem og fyren i andre enden virket nå hyggelig nok han. Virket som han var helt ok med at vi var uenige. Verre med klima-og Corona-hysterikerne. Folk har ikke mange bekymringer i verden lenger når dette er grunn til å ase seg opp. Endret 22. mai 2020 av hlidskjalf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #19 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg også hadde blitt forbanna. Skulle ikke vært lov å ringe rundt å prøve og hjernevaske folk! Anonymkode: f173c...7d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #20 Del Skrevet 23. mai 2020 Aldri så ille at det ikke er godt for noe? Tross alt bedre med telefon enn fysisk besøk på døra. Anonymkode: be2e9...89d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg