AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #21 Skrevet 24. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Man skal ikke bruke navn. Det lærer man når man har helsejuss. Den spl som brukte navn gjorde en feil rett og slett. Anonymkode: 7990d...cf2 Vel, den feilen gjorde meg glad i en ellers jævlig tid. Anonymkode: 08cda...cab
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #22 Skrevet 24. mai 2020 17 minutter siden, Oslo1980 said: Mitt beste minne var faktisk denne uken: Sykepleieren som tok seg tid til å sitte og se på at jeg spiste - en halv brødskive og en halv banan - i 50 minutter fordi jeg var så kvalm (det var mitt første måltid på noen dager). Hun snakket rolig med meg hele tiden, og stresset meg ikke, men roet meg ned. 💓 God bedring Anonymkode: 08cda...cab 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #23 Skrevet 24. mai 2020 Jeg jobber som vernepleier, og min fineste opplevelse i med helsevesenet gjelder en bruker jeg jobbet med i mange år, en sterkt autistisk kvinne som hadde kreft. Hun måtte gjennom en kur med strålebehandling på radiumhospitalet, alle ukedager i 3 uker, og jeg var med henne hver eneste gang. På stråleenheten jobbet det på den tiden (og sikkert fortsatt) en gjeng med helt nydelige folk som halp denne redde og forvirrede kvinnen gjennom disse behandlingene på en utrolig flott og respektfull måte. De var så rolige og forsiktige, og fikk gjennomført alle timene uten noen som helst problem. Takket være dem ble kvinnen frisk og levde i mange år ❤️ Anonymkode: f17a3...904
Silva Pluvialis Skrevet 24. mai 2020 #24 Skrevet 24. mai 2020 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel
rampeguri Skrevet 24. mai 2020 #25 Skrevet 24. mai 2020 Den beste opplevelsen jeg har hatt var da jeg var med sønnen min som skulle fjerne sting. Hun som fjernet dem brukte sikkert en halvtime på å trygge ham før hun fikk fjernet dem. I etterkant er hun den eneste sønnen min syns er greit at tar blodprøve av ham - tidvis har han blitt kvalm og svimmel etter å ha tatt blodprøve. Men ikke så ille hos henne som hos andre
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #26 Skrevet 24. mai 2020 Etter å ha slitt med søvnen i årevis uten noe hjelp (sagt fra til sikkert 10 leger at det er et problem), fikk fastlegen min en vikar som tok grep med en gang det kom frem. Det å endelig ha noen som hørte etter når jeg sa 4 timer usammenhengende søvn gjør meg frynsete var fantastisk. Anonymkode: 5764a...9c9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #27 Skrevet 25. mai 2020 Av det siste, må det være en mannelig sykepleier på en infeksjoksavdeling. Han fikk meg til å slappe av, tenke på andre ting. Snakke om livet som er utenfor sykehuset. Da jeg ble sterkere og begynte å bevege meg mer i rommet, så lot han meg slite, bli forbannet over situasjonen. Få ut frusterasjon Fordi han forstod at det var ikke han jeg var sint på. Han hadde tid. Anonymkode: d0e9e...d71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå